Przetargi.pl
Budowa oraz remont placów zabaw w miejscowościach: Bronowice, Sokólsko, Bobrówko

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oraz remont placów zabaw w miejscowościach: Bronowice, Sokólsko, Bobrówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę placu zabaw w Bronowicach - działka nr 24; Zakres robót: 1. Prace ziemne; 2. Ogrodzenie; 3. Wyposażenie placu zabaw - montaż i dostawa urządzeń: - piaskownica z bali 3m x 3m - 1szt. - huśtawka podwójna - 1szt. - zawiesie z siedziskiem huśtawki - 2szt. - sprężynowiec konik - 2szt. - tablica informacyjna - 1szt. - ławka z bali - 3szt. - karuzela tarczowa - 1szt. - zjeżdżalnia -1szt. Budowę placu zabaw w Sokólsku - działka nr 42/11; Zakres robót: 1. Prace ziemne; 2. Ogrodzenie; 3. Wyposażenie placu zabaw - montaż i dostawa urządzeń: - piaskownica z bali 3m x 3m - 1szt. - huśtawka podwójna - 2szt. - zawiesie z siedziskiem huśtawki - 4szt. - sprężynowiec konik - 3szt. - tablica informacyjna - 1szt. - ławka z bali - 3szt. - zjeżdżalnia -1szt. Remont i doposażenie placu zabaw w Bobrówku - działka nr 117/295; Zakres robót: 1. Prace ziemne; 2. Ogrodzenie; 3. Wyposażenie placu zabaw - montaż i dostawa urządzeń: - piaskownica z bali 3m x 3m - 1szt. - huśtawka podwójna - 1szt. - zawiesie z siedziskiem huśtawki - 2szt. - sprężynowiec konik - 1szt. - tablica informacyjna - 1szt. - ławka z bali - 3szt. - karuzela tarczowa - 1szt. - zestaw ze zjeżdżalnią - 1kpl. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załącznikach należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią siwz. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych niegorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres robót zawiera: Projekt Budowlany, Przedmiar Robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zestawienie rzeczowo-ilościowe urządzeń zabawowych i towarzyszących, karty techniczne urządzeń. Dokumenty powyższe są załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym, Kartami technicznymi urządzeń, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarem Robót. Materiały użyte do realizacji zadania muszą posiadać aprobaty techniczne, odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane - art. 30 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stosuje się odpowiednio oraz wymogom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wyceny robót należy dokonać wg załączonego przedmiaru robót .Wszystkie prace nie ujęte w przedmiarze, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać. Pożądane jest od wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty. W związku z zapewnieniem użytkownikom placów zabaw maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na placu zabaw wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. Zamawiający szczegółowo opisał w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dane techniczne wymagane. Zamawiający wskazał elementy poszczególnych urządzeń oraz ich wygląd, które będą bezwzględnie wymagane. Zamawiający wskazał w opisie technicznym oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych materiały z których mogą być wykonane elementy urządzeń i będzie bezwzględnie wymagał wykonania urządzeń z takich materiałów. Dostępność części zapasowych - place zabaw posiadają wiele elementów, które zużywają się wraz z upływem czasu wskutek naturalnej eksploatacji. Elementy te trzeba z czasem wymienić na nowe identyczne lub o identycznych właściwościach. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do odpowiednich części zapasowych oraz w miarę potrzeby dokonać wymiany w okresie gwarancji i rękojmi. Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze końcowym do przedłożenia dla urządzeń zabawowych niżej wymienionych dokumentów: -Certyfikaty i atesty na urządzenia zabawowe lub ich elementy - czyli dokumenty wystawione przez odpowiednie instytucje atestujące i certyfikujące zaświadczające o spełnieniu wymagań jakościowych oraz bezpieczeństwa. Urządzenia przeznaczone na place zabaw powinny posiadać certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 2009r., natomiast nawierzchnia przeznaczona na plac zabaw podlega pod normę PN-EN 1177 2009r. Wykonawca powinien dostarczyć certyfikat na całe urządzenie zabawowe. Jeśli urządzenie na plac zabaw nie posiada certyfikatu, gdyż nie jest to obowiązkowe wykonawca powinien zapewnić o zgodności wyrobu z normą. -Dane techniczne urządzeń zabawowych przeznaczonych na plac zabaw - wykonawca powinien zapewnić dokładną specyfikację techniczną dla każdego z urządzenia. W specyfikacji powinny być zawarte takie informacje jak: materiały użyte do produkcji i budowy placu zabaw, wymiary urządzeń, elementy składowe urządzeń, sposób instalacji urządzeń, wymagania odnośnie nawierzchni, zabezpieczenia. Dodatkowo powinna być określona strefa funkcjonowania placu zabaw oraz krytyczna wysokość upadku z urządzeń. -Instrukcja instalowania, demontażu urządzeń na placu zabaw - nawet w przypadkach, gdy Wykonawca instaluje urządzenia na placu zabaw ma obowiązek dostarczyć instrukcję instalowania tych urządzeń. W instrukcji powinna być określona przestrzeń montażowa oraz użytkowania urządzeń oraz szczegółowe wymagania dotyczące instalacji. -Instrukcja użytkowania urządzeń na placu zabaw - Wykonawca powinien zapewnić instrukcję w jaki sposób prawidłowo użytkować urządzenia. Każde urządzenie znajdujące się na placu zabaw jest przeznaczone dla określonej liczby użytkowników w określonym wieku i te informacje powinny się znaleźć w ww. instrukcji. -Instrukcja kontroli i konserwacji urządzeń zabawowych na placu zabaw - Wykonawca powinien określić rodzaj przeprowadzania kontroli urządzeń zabawowych w celu zminimalizowania zagrożeń (jest to również określone w normie dotyczącej placów zabaw). Instrukcja dotycząca konserwacji ma na celu przedstawienie informacji jak odpowiednio zadbać o urządzenia zabawowe, ich stan techniczny, jak odpowiednio zabezpieczyć je przed korozją. Powinny być również zawarte informacje jak postępować z uszkodzonym placem zabaw. Wykonawca zobowiązany jest do założenia karty użytkowania każdego urządzenia zabawowego. Karty gwarancyjne na urządzenia zabawowe. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej, projekcie budowlanym i opisie technicznym. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907, ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym np. wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach równych lub lepszych niż wskazane przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2.a) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach