Przetargi.pl
"Budowa oraz przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Olszanica, w miejscowości Uherce Mineralne i Olszanica"

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa oraz przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Olszanica, w miejscowości Uherce Mineralne i Olszanica"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w gminie Olszanica, w miejscowości Uherce Mineralne i Olszanica. Zamawiający podzielił zadanie na 2 części: 1. część 1 zamówienia – „Budowa oraz przebudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Uherce Mineralne i Olszanica”. Przedmiotem zadania jest: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej (PCV o średnicach: 250, 200 i 160 mm) i tłocznej (PE o średnicach: 140, 125 i 90 mm) o łącznej długości 6,323 km w miejscowościach Uherce Mineralne i Olszanica wraz z infrastrukturą towarzyszącą i obiektami technicznymi (3 przepompownie). - przebudowa istniejącej sieci wodociągowej o długości 245 m. Budowa w/w obiektów ma za zadanie zapewnić możliwość odprowadzenia ścieków sanitarnych z budynków mieszkalnych, instytucji, obiektów użyteczności publicznej do oczyszczalni ścieków w Uhercach Mineralnych a także zapewnić poprawę bezawaryjnego dostarczania wody pitnej mieszkańcom. Zakres zadania obejmuje:  roboty przygotowawcze,  roboty ziemne - wykopy,  odwodnienie wykopów,  montaż rurociągów (wykonanie podsypki i obsypki, ułożenie i łączenie rur),  montaż uzbrojenia sieci kanalizacji sanitarnej (studzienek kanalizacyjnych),  przewierty sterowane,  budowa przepompowni ścieków,  montaż 3 krat skośnych ze stali nierdzewnej na wylocie kanału w studzienkach wskazanych przez Zamawiającego,  próby szczelności,  kolizje z obiektami terenowymi. Do zadań Wykonawcy należy również: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) Obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3) Przeprowadzenie prób eksploatacyjnych, prób szczelności, próbnej eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zapisami STWiORB. 2. część 2 zamówienia – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z infrastrukturą towarzyszącą oraz obiektami technicznymi dla miejscowości Olszanica”. Przedmiotem zadania jest budowa kanalizacji sanitarnej: grawitacyjnej (PCV o średnicach: 250, 200 i 160 mm) i tłocznej (PE o średnicach: 110 i 125 mm) o łącznej długości 4,234 km w miejscowości Olszanica wraz z infrastrukturą towarzyszącą i obiektami technicznymi (2 przepompownie). Budowa w/w obiektów ma za zadanie zapewnić możliwość odprowadzenia ścieków sanitarnych z budynków mieszkalnych, instytucji, obiektów użyteczności publicznej do oczyszczalni ścieków w Uhercach Mineralnych. Zakres zadania obejmuje:  roboty przygotowawcze,  roboty ziemne - wykopy,  odwodnienie wykopów,  montaż rurociągów (wykonanie podsypki i obsypki, ułożenie i łączenie rur),  montaż uzbrojenia sieci kanalizacji sanitarnej (studzienek kanalizacyjnych),  przewierty sterowane,  budowa przepompowni ścieków,  montaż 2 krat skośnych ze stali nierdzewnej na wylocie kanału w studzienkach wskazanych przez Zamawiającego,  próby szczelności,  kolizje z obiektami terenowymi. Do zadań Wykonawcy należy również: 1)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2)Obsługa geodezyjna oraz przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3)Przeprowadzenie prób eksploatacyjnych, prób szczelności, próbnej eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zapisami STWiORB. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1.1 i 1.2 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty wykonawcze,  Dokumentacja geologiczna,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Poniżej linki do dokumentacji i przedmiarów: Załącznik nr 1.1 do SIWZ (dotyczy 1 części zamówienia) http://www.gminaolszanica.pl/pliki/index.php/s/rbHWmfgENGpzzcP Załącznik nr 1.2 do SIWZ (dotyczy 2 części zamówienia) http://www.gminaolszanica.pl/pliki/index.php/s/RLqcE8DHynifdrF UWAGA ! Przedmiot zamówienia nie obejmuje całości robót ujętych w dokumentacji projektowej. W ramach niniejszego zamówienia realizowana jest część robót zgodnie z plikami znajdującymi się pod ww. linkami - wyznaczającymi zakres dla danej części zamówienia. Wykonawca nie wycenia wykonania całego zadania który obejmuje dokumentacja projektowa tylko wyznaczony zakres odpowiednio dla danej części. Przedmiot zamówienia obejmuje tylko sieć kanalizacyjną bez przyłączy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 55 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100), - w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Olszanica 38-722 Olszanica, Olszanica 81 Nr rachunku: 07 1130 1105 0005 2121 1820 0015 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: „RRG.271.1.9.2020” - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w formie umożliwiającej złożenie skutecznego roszczenia skierowanego do Gwaranta. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w Rozdziale 6 SIWZ dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach