Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia przy Gimnazjum w Gnojnie

Gmina Gnojno ogłasza przetarg

  • Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno 145
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0413532038 , fax. 0413532038
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gnojno
    Gnojno 145 145
    28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
    tel. 0413532038, fax. 0413532038
    REGON: 29101006200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia przy Gimnazjum w Gnojnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ogrodzenia przy Gimnazjum w Gnojnie W zakres robót wchodzą: Budowa ogrodzenia terenu przyszkolnego tj: - wykonanie ogrodzenia z przęseł stalowych kratowych na słupkach betonowych segmentowych 27x27 cm. Wysokość panelu 1530 mm długość 2500mm. - wykonanie słupków w rozstawie osiowym co 290 cm. Ogrodzenie od strony północnej drogi krajowej należy wybudować w odległości 8,0 -10,5 mb licząc od zewnętrznej krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej nr 765 Chmielnik - Szydłów - montaż dwóch bram przesuwnych. Bramy nie mogą otwierać się na zewnątrz i mieć progów utrudniających wjazd osób niepełnosprawnych. Szerokość bramy powinna wynosić w świetle co najmniej 2,4 m. Od strony zachodniej ogrodzenie wykonane zostanie z przęseł stalowych segmentowych kratowych o wysokości panelu 1530 mm długości panelu 2500mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji od dnia odbioru końcowego- bezusterkowego na kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Zaakceptują warunki umowy. 5. Spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ. 6. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Wykonawcy muszą posiadać: a) niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tj. budowa, wznoszenie ogrodzeń) z podaniem ich wartości (tzn. powyżej 80 tys. złotych każda) - oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa budowlanego. Wykonawca musi dysponować, co najmniej jedną osobą która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadając uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej. Do wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy dołączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w wykazie osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazał osoby którymi będzie dysponował 7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia tych warunków spełnia/nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki o których mowa w pkt. 6 podmioty te mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: a). Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)- załącznik nr 3 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie może być złożone łącznie lub może być złożone przez każdy podmiot. b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tj. budowa, wznoszenie ogrodzeń) z podaniem ich wartości (tzn. powyżej 80 tys. złotych każda) - oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.- załącznik nr 4 d). wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. e). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. W przypadku zgłoszenia się do udziału w przetargu spółki cywilnej wymagane jest złożenie do oferty pełnomocnictwa wystawionego przez wszystkich wspólników lub umowy spółki z której wynika sposób reprezentacji. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale. W razie złożenia oferty łącznej przez kilku wykonawców oferta musi być podpisana przez wszystkich wykonawców (przez osoby uprawnione do reprezentacji) lub zgodnie z załączonym do oferty pełnomocnictwem uprawniającym do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: za zgodność z oryginałem lub równoważnej na każdej stronie kopii. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w załączonych do oferty dokumentach (np. z odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa powinny być przedstawione w formie oryginału, lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w ust. 1 lit. b, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt. 1 lit a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach