Przetargi.pl
Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3038002 , fax. 041 3038157
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3038002, fax. 041 3038157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i doposażenie istniejących placów zabaw w ramach projektu pt. Dostosowanie oddziałów przedszkolnych w gminie Strawczyn dla oddziałów przedszkolnych w: 1) Szkole Podstawowej w Strawczynie, 2) Szkole Podstawowej w Oblęgorku, 3) Szkole Podstawowej w Promniku, 4) Szkole Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej, 5) Szkole Podstawowej w Korczynie, 6) Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu, 7) Szkole Podstawowej w Chełmcach. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje. 2.1. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie. 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 154,06 m2, 2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 154,06 m2 oraz montażu ogrodzenia o łącznej długości 106 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie: - z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie - na długości 75 mb, - z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 150 cm, powlekanej, na słupkach stalowych kotwionych w gruncie w stopie betonowej - na długości 31 mb. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 45,94 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) ścianka wspinaczkowa, 1 szt. 2) drabinka łukowa, 1 szt. 3) piaskownica, 1 szt. 4) tablica kółko i krzyżyk, 1 szt. 5) bujak na sprężynie auto szt.1, 6) karuzela tarczowa z kierownicą i siedziskami szt. 1, 7) huśtawka wagowa koniki szt. 1, 8) karuzela krzyżowa szt. 1, 9) sklepik z tablicą magnetyczną szt. 1, 10) ławki z wieszakiem szt.3, 11) stolik z ławkami szt.1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.2. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Oblęgorku 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 82,80 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 148,42 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 60 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 51,58 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) huśtawka podwójna - siedziska z gumowych deseczek szt. 1, 2) huśtawka równoważna - huśtawka wagowa czteroosobowa szt. 1, 3) piaskownica szt.1, 4) tablica kółko i krzyżyk szt.1, 5) bujak na sprężynie szt. 3, 6) karuzela tarczowa z kierownicą i siedziskami szt. 1, 7) pociąg lokomotywa z wagonem szt. 1, 8) stolik z ławkami szt.2. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.3. Plac zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Promniku 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 70,62 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 70,62 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 45 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 129,38 m2 4. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) zestaw zabawowy szt.1, 2) karuzela krzyżykowa szt.1, 3) huśtawka wagowa koniki szt.1, 4) kosz na śmieci szt. 1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 5. Roboty porządkowe. 2.4. Plac zbaw przy Szkole Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 50,0 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 50,00 m2 oraz montażu ogrodzenia o długości 120,0 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Roboty porządkowe. 2.5. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Korczynie 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 95,62 m2, 2. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) Zestaw zabawowy linarium stożek - 2 szt. 2) Karuzela tarczowa - 1 szt, 3) Karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt. 4) Drążki do przewrotów potrójne - 2 szt. 5) Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskiem deseczką i koszykiem - 1 szt. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 3. Roboty porządkowe. 2.6. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 100,0 m2, 2.Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej, o łącznej ilości 100,00 m2 . 3. Wyposażenie w nowe elementy małej architektury: 1) zestaw zabawowy szt.1, 2) karuzela platformowa z kierownicą i siedziskami szt.1, 3) ścianka wspinaczkowa potrójna szt.1, 4) bujak sprężynowy, jednoosobowy auto szt.1. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ 4. Roboty porządkowe. 2.7. Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Chełmcach 1. Roboty ziemne na głębokość 28 cm na powierzchni łącznej 90,05 m2, 2. Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej piaskowej w ilości 90,05 m2 oraz montażu ogrodzenia o łącznej długości 50,0 mb wraz z furtką o szerokości 1,5 m. Ogrodzenie z siatki typu panel 3D o wysokości 1230 mm, rozpinane na słupkach kotwionych w gruncie w fundamencie. 3. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej (darń) dla urządzeń o wysokości swobodnego upadku do 100 cm - trawnik z rolki z gruntu lub folii ułożony na oczyszczonym i wyrównanym gruncie rodzimym, wzbogaconym próchnicą - 109,95 m2 4. Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. 3. Wykonanie zmówienia obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną, archeologiczną (o ile konieczne) i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do zasobów geodezyjnych na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym kosztorysu powykonawczego. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów (o ile wymagane), a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 10) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiący załącznik. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm.). Wszystkie dostarczone materiały wymagane w realizacji zamówienia powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dane urządzenie czy wyposażenie nie może być wcześniej używane, oraz winno posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w przedmiarze należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. 4. Wymagany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata na cały przedmiot zamówienia i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach