Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia i utwardzenie terenu przy budynku Sądu Rejonowego w Turku

Sąd Rejonowy w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 278 57 60 , fax. 63 289 15 82
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Turku
    ul. Legionów Polskich 4 4
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 278 57 60, fax. 63 289 15 82
    REGON: 00032415100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turek.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia i utwardzenie terenu przy budynku Sądu Rejonowego w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia i utwardzenie terenu przy budynku Sądu Rejonowego w Turku. Przewidziano utwardzenie terenu z wydzieleniem chodnika, placu manewrowego z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, w tym 1 miejsce dla pojazdów osób niepełnosprawnych. W celu zwiększenia bezpieczeństwa przewidziano wykonanie ogrodzenia działki.1.1.Rodzaj, zakres i sposób wykonania robót: 1.1.1.Wykonanie nowego ogrodzenia wzdłuż granicy północnej, południowej i wschodniej:1.1.2.Istniejące stare ogrodzenie należy rozebrać wraz z cokołem betonowym (30 cm poniżej poziomu terenu),1.1.3.Ogrodzenie nowe należy wykonać jako systemowe składające się z gotowych paneli przęsłowych ze słupkami, furtek i bram przesuwnych z tym samym wypełnieniem co przęsła. Całość elementów ocynkowana i malowana proszkowo w kolorze RAL 6005 (zielony),1.1.4.Do bram przesuwnych należy dostarczyć 30 szt. zaprogramowanych pilotów 4 kanałowych do obsługi obu bram,1.1.5.Ogrodzenie można wykonywać po wyznaczeniu na działce nowego placu manewrowego i chodnika w celu właściwej lokalizacji furtki (w osi chodnika) i bram (w osi wjazdu). 1.2.Utwardzenie terenu:1.2.1.Przed budynkiem Sądu we wschodniej części działki przewidziano utwardzenie trenu z wydzieleniem chodnika o szerokości 2,0 m, placu manewrowego z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych (w tym 1 miejsce postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych). 1.2.2.Poziomem odniesienia są aktualne poziomy wjazdów oraz podestu wejściowego przed schodami. Chodnik wykonać ze spadkiem poprzecznym 1 % na tereny zielone. Poziom chodnika w części środkowej na rzędnej podestu wejściowego. Spadek podłużny wynikowo do poziomu terenów przyległych za furtkami. Plac wykonać ze spadkiem poprzecznym dwustronnym na tereny zielone. Podłużne spadki w zgodzie z rzędnymi przy wjazdach.1.2.3.Nawierzchnię przewidziano z kostki brukowej z obrzeżem betonowym oraz z chłonnej z kostki brukowej ekologicznej, 1.2.4.Tereny zielone wokół placu i chodnika do odtworzenia.1.3.Kod CPV - 45111291-4 , 45342000-6. 2.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego.2.1.W związku z tym, że remont prowadzony będzie na czynnym obiekcie, wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa. 2.2.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu.2.3.Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 14-tej i w dni wolne od pracy Sądu.2.4.Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 2.5.Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy.2.6.Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.2.7.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacja projektowa opracowana dla przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.turek.sr.gov.pl oraz do wglądu - w Sądzie Rejonowym w Turku ul. Legionów Polskich 4 (pok. nr 32). Dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w godzinach od 8:00 do 15:00 po uprzednim uzgodnieniu terminu.3.Gwarancja. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turek.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach