Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia i kształtowanie terenów zielonych przy Wojewódzkim Centrum Psychiatrii Długoterminowej SP ZOZ w Stroniu Śl.

Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Morawka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8141488 w. 248 , fax. 74 8141494
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Morawka 1 1
    57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8141488 w. 248, fax. 74 8141494
    REGON: 00029498700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia i kształtowanie terenów zielonych przy Wojewódzkim Centrum Psychiatrii Długoterminowej SP ZOZ w Stroniu Śl.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pozycje związane z zagospodarowaniem terenu tj. wykonaniem ogrodzenia, robotami rozbiórkowymi starego ogrodzenia i wykonaniem projektowanej zieleni oraz jej pielęgnacją w okresie objętym gwarancją. Nr pozwolenia na budowę: 64/XIV/B/2013 z dnia 28.01.2013 r. Pozwolenie na budowę zostało wydane przez: Starosta Kłodzki, ul. Okrzei, 57-300 Kłodzko. Obecnie budynek A Wojewódzkiego Centrum Psychiatrii Długoterminowej jest rozbudowywany o budynek B, nieustannie trwają i będą trwać prace budowlane. Wykonawcą jest Spółdzielnia Rzemieślnicza w Ząbkowicach Śląskich w upadłości likwidacyjnej, ul. Cukrownicza 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie. Teren, objęty również niniejszym zamówieniem, (plac budowy) został przekazany kierownikowi budowy w dniu 23.02.2015 r., tym samym realizacja zamówienia objętego niniejszym zamówieniem będzie odbywała się pod kierownictwem jednego kierownika budowy. Wykonawca ma wskazać kierownika robót budowlanych, który będzie ustalał realizację Robót z kierownikiem budowy.Przedmiot niniejszego zamówienia był pierwotnie przeniesiony do zakresu zamówień uzupełniających w postępowaniu na przebudowę i rozbudowę budynku A Wojewódzkiego Centrum Psychiatrii Długoterminowej o budynek B. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, zakres w/w prac obecnie stanowi odrębne zamówienie. W obiekcie (budynek A) jest obecnie prowadzona działalność polegająca na zapewnianiu pensjonariuszom zakwaterowania wraz z udzielaniem stacjonarnego całodobowego świadczenia zdrowotnego, które obejmuje swoim zakresem m.in. leczenie, pielęgnację i rehabilitację osób psychicznie chorych. Prowadzenie robót objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie przy czynnym obiekcie, budynek nie będzie wyłączony z użytkowania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy realizacji zamówienia oraz stwarzać możliwie jak najmniejszą uciążliwość dla pensjonariuszy, personelu, dostawców, osób odwiedzających i innych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa zamówienia, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zamówienia, z uwagi na przyjęcie w Umowie zasady wynagrodzenia ryczałtowego, Zamawiający udostępnia w celach informacyjnych Przedmiary robót.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia wynikają z treści wzoru Umowy o wykonawstwo, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.Koszty energii ponoszone w czasie realizacji budowy obciążają Wykonawcę. Zamawiający na czas realizacji Inwestycji udostępni przyłącze energii elektrycznej oraz pozostałe niezbędne media. W gestii Wykonawcy będzie zamontowanie stosownych urządzeń pomiarowych i comiesięczne rozliczanie się za wykorzystane media z Zamawiającym.Wymagana jest obecność kierownika robót we wszystkie dni robocze na terenie budowy.Wymagane jest uczestnictwo kierownika robot budowlanych w Radzie budowy - co najmniej jeden raz w tygodniu, a w przypadku wystąpienia sytuacji tego wymagających - odpowiednio częściej. Harmonogram robót powinien być uzgodniony z kierownikiem budowy.Materiały budowlane powinny być przed wbudowaniem zaakceptowane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru.Wykonawca robót objętych niniejszym zamówieniem odpowiada za odpowiednie ogrodzenie swojego terenu budowy.Roboty nie mogą wstrzymywać lub utrudniać realizacji zadania głównego, jakim jest rozbudowa budynku A o budynek B.Organizacja terenu budowy (robót) powinna być uzgodniona w sposób nie zagrażający pensjonariuszom Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego tut. Centrum oraz personelowi, dostawcom i innym osobom postronnym. W/w nie może zakłócać ciągłości pracy Centrum, uniemożliwiać, czy utrudniać realizacji m.in. dostaw i dojazdu karetek, ani też zagrażać w jakikolwiek sposób pensjonariuszom, a także innym osobom postronnym. Zabezpieczenie i organizacja budowy (robót) muszą mieć na uwadze szczególną specyfikę jednostki - Zakład Opiekuńczo-Leczniczy o profilu psychiatrycznym. Przestrzeganie zasad BHP - Wykonawca odpowiada za należyte przeszkolenie pracowników uczestniczących w realizacji Inwestycji i przebywających na terenie budowy z dziedziny BHP. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren, na którym będą prowadzone roboty budowlane, w taki sposób aby nie występowało zagrożenie pozbawienia życia lub uszczerbku na zdrowiu osób trzecich, stosując odpowiednie środki zapobiegawcze.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. Wykonawca po zakończeniu prac doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania). Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub zmagazynowane w sposób przyjazny środowisku, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca, jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm). Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, które należy uwzględnić w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: - uzyskania niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych w związku z wykonaniem przedmiotu niniejszego zamówienia, - dokonania uzgodnień z zarządcami dróg w związku z zabezpieczeniem wykonywanych prac, dojazdu ciężkiego sprzętu i dostaw materiałów na teren budowy, - bieżącego porządkowania oraz odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, - robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). Wykonawca jest zobowiązany przez przystąpieniem do robót do wykonania geodezyjnego tyczenia ogrodzenia przez uprawnionego geodetę, wraz z wykonaniem szkicu tyczenia, celem dołączenia go do Dziennika Budowy oraz do dokonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej ogrodzenia po zakończeniu robót.Płatność za wykonanie zamówienia: płatność jednorazowa w terminie do 30 dni od wystawienia prawidłowo wypełnionej faktury za wykonanie zamówienia.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 Ustawy , należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie -lub równoważny-, -równoważnie opisywanym-. Towary, materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń i rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ to towary, materiały, urządzenia i rozwiązania o parametrach technicznych równych lub lepszych, niż określone w SIWZ. Zamawiający informuje, że ewentualne nazwy własne, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, użyte w SIWZ, nie mają na celu naruszenia art. 7 i art. 29 Ustawy, a jedynie mają za zadanie określić parametry jakościowe, techniczne i inne. Wskazane w dokumentacji projektowej z nazwy materiały, urządzenia i rozwiązania należy traktować jako wymagania minimalne, co do jakości gwarantujące ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz nie niższą trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej miejsca wykonywania Robót przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Termin wykonania wizji należy uzgodnić z kierownikiem budowy. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt w formie pisemnej Zamawiającemu, w terminie określonym w pkt. 8.4 SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyliczył cenę oferty w oparciu o wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w oparciu o Dokumentację projektową zamówienia, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zamówienia oraz przedmiar robót w zakresie zamówienia, a także w oparciu o doświadczenie zawodowe. Wyceny prac należy dokonać przy uwzględnieniu określonych w Dokumentacji projektowej technologii i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz nie niższą trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. W złożonej ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy.Wymagania dotyczące gwarancji jakości robót budowlanych: Wykonawca udziela trzyletniej (36 miesięcy) gwarancji jakości i rękojmi na wykonane Roboty, i zastosowane materiały. Czas trwania gwarancji jakości jest liczony od daty podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Końcowego. Okres gwarancji na materiały i urządzenia udzielony przez producenta nie może być krótszy od wymaganego.Gwarancja jakości obejmuje usunięcie nieodpłatne wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancyjnym. Poprzez wady i usterki należy rozumieć defekty polegające na chociażby minimalnym zmniejszeniu wartości użytkowej, technicznej, funkcjonalnej, lub estetycznej polegające na braku zgodności co do formy i kształtu wskazanymi w Dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpd.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach