Przetargi.pl
Budowa Ogrodu Małego Dziecka w ramach projektu Budowa Centrum Turystyki Kultury i Sportu w Kolnie

Burmistrz Miasta Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2782133 , fax. 086 2783100
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kolno
    ul. Wojska Polskiego 20 20
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 2782133, fax. 086 2783100
    REGON: 00052332400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kolno.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ogrodu Małego Dziecka w ramach projektu Budowa Centrum Turystyki Kultury i Sportu w Kolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego. Inwestycja obejmuje kompleksowe wykonanie zadania pn.: Budowa ogrodu małego dziecka w zakresie: o Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej i kolorowej gr. 6 cm pow. - 1002,89m2 o Wykonanie nawierzchni z kostki z granitu płukanego kolorowa gr. 6 cm pow.- 27,25m2 o Wykonanie przepustów pod nawierzchnią pod sieci elektryczne o śr. zew. 110mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniężnej - na konto Urzędu Miasta Kolno -Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 85 8754 0004 0000 8341 2000 0060 z adnotacją -Wadium przetargowe - Budowa ogrodu małego dziecka - Kwota wadium musi się znajdować na w/w koncie przed upływem terminu składania ofert. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ). W każdym przypadku cesja na rzecz Urzędu Miasta Kolno w kwocie 3 000,-zł. i oryginały stosownych dokumentów należy złożyć przed terminem otwarcia ofert w Sekretariacie Urzędu Miasta. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co naj?mniej przez okres związania ofertą. Zwrot wadium następuje na warunkach, określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach okre?ślonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium zali?czone zostanie na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy to wyłącznie formy pieniężnej (art. 148 ust. 4). Oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynno?ści, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla potwierdzenia należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - należy dostarczyć kserokopie uprawnień budowlanych osób, które będą wykonywać zamówienie i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla potwierdzenia należy złożyć: oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia - wg wzoru Nr 2 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony zgodnie z zał. Nr 3, z którego będzie wynikać, że osoby te mają kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Kierownicy robót budowlanych (kierownik robót) wskazani przez Wykonawcę muszą mieć uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 zł w jednym roku; w wykazie należy podać wartość robót oraz daty i miejsca wykonania oraz dostarczyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w ilości minimum 3 zamówienia - wykaz należy sporządzić zgodnie z zał. Nr 4; Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona?nie zamówienia, Dla potwierdzenia należy złożyć: oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wg wzoru Nr 2, informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 100 000,00 zł. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dla potwierdzenia należy złożyć: oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Nr 2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby o niekaralności podmiotu gospodarczego, osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiotu zbiorowego (Ustawa o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary z dnia 28 października 2002r. - Dz. U. Nr 197, poz. 1661) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Dla potwierdzenia należy złożyć: Oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz że akceptuje warunki określone we wzorze umowy - stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z formularzem ofertowym (wzór nr 1) dla potwierdzenia, spełnienia wymaganych warunków do realizacji zamówienia, powinni załączyć dokumenty wymienione w pkt. 8: a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa?nia ofert dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy dołączyć: - pełnomocnictwo dla podmiotu wiodącego do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich przedstawicieli podmiotów występujących wspólnie, - każdy podmiot oferty wspólnej składa dokumenty wymienione określone w pkt. 8.1.1; 8.3.1; 8.4.1; 8.4.2; 8.4.3; 8.4.4;; 9.2; - W przypadku pozostałych dokumentów - mogą być złożone przez lidera lub podmioty konsorcjum i będą oceniane łącznie. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z zał. Nr 2, Dowód uiszczenia wadium. Uproszczony kosztorys ofertowy. Atesty i opisy nawierzchni planowanych do ułożenia, Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów o którym mowa w pkt. 8.1.1 ; 8.4.2 ; 8.4.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.4.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 9.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 9.5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach