Przetargi.pl
Budowa gminnej oczyszczalni ścieków przy ulicy Fabrycznej w Czeremsze, Gmina Czeremcha

Gmina Czeremcha ogłasza przetarg

  • Adres: 17-240 Czeremcha, ul. Duboisa 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6850400, 6850394 , fax. 085 6850400
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeremcha
    ul. Duboisa 14 14
    17-240 Czeremcha, woj. podlaskie
    tel. 085 6850400, 6850394, fax. 085 6850400
    REGON: 05065923700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeremcha.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnej oczyszczalni ścieków przy ulicy Fabrycznej w Czeremsze, Gmina Czeremcha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Czeremcha, Gmina Czeremcha o przepustowości Qd,śr.= 300 m3/d. 2. Podstawowe elementy oczyszczalni: 1. Punkt zlewny ścieków lub osadów dowożonych - Szybkozłącze do odbioru ścieków i osadów dowożonych - Separator zanieczyszczeń stałych - Pomiar ilości ścieków dowożonych - Moduł rejestracyjny, wydruk danych 2. Zbiornik uśredniający ścieków lub dowożonych - Układ napowietrzania / mieszania - Porcjowe dozowanie ścieków 3. Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków - Automatyczna krata hakowa - Piaskownik pionowy ze separatorem piasku 4. Pompownia główna - Stacja pomp zatapialnych 5. Oczyszczanie mechaniczne ścieków połączonych: - Automatyczne sito skratkowe - Separator zawiesiny łatwo opadalnej 6. Oczyszczanie biologiczne ścieków połączonych: - Selektor - warunki niedotlenione stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry sedymentacyjne - Komora denitryfikacji/nitryfikacji - Osadnik wtórny pionowy - separacja osadu od ścieków 7. Pomieszczenie dmuchaw - Stacja dmuchaw - Układ dystrybucji powietrza 8. Pomiar ilości ścieków oczyszczonych - Przepływomierz elektromagnetyczny 9. Mechaniczne odwadnianie osadu nadmiernego - Prasa taśmowa - Stacja przygotowania i dozowania flokulantu - Przenośnik śrubowy osadu 10. Stacja wapnowania osadu odwodnionego - Mini zestaw do wapnowania osadu - Przenośnik śrubowy wapna 11. Działanie oczyszczalni będzie całkowicie zautomatyzowane poprzez zastosowanie sterowania z możliwością przesyłania wiadomości tekstowych SMS stanów alarmowych z oczyszczalni ścieków. 12. Droga dojazdowa z utwardzeniem placów postojowych i ciągów pieszych terenie oczyszczalni , 13. Przyłącze wodociągowe ,kanał ścieków oczyszczonych 14. Sieci sanitarne i technologiczne na terenie oczyszczalni 15. Ogrodzenie terenu oczyszczalni , mała architektura Zakres rzeczowy robót należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - przejęcie terenu robót od Zamawiającego; - zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; - zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; - dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; - zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie prób szczelności sieci i zbiorników, pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych, - wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków na bazie ścieków dopływających, - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter informacyjny. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie urządzenia nowe, nie starsze niż z 2015 r. Roboty budowlano-montażowe prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Używać materiały i urządzenia do wbudowania oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albo umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej. Postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21 ze zm.) i ustawą z dnia 27.04.2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232). UWAGA: Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i mogą być traktowane tylko jako materiał pomocniczy. Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, gdzie wbudowane zostały zaproponowane zamienniki. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej STWiORB, jak również nie ujęte w dokumentacji a niezbędne do wykonania zadania, tj: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, rozruch, badania parametrów i jakości ścieków, jak również wszelkie opłaty związane z odbiorem robót. Wszelkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest, świadectwo dopuszczenia, wymagane przez odpowiednie instytucje, zezwalające na stosowanie w budownictwie. Dokumenty te należy przedstawić Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. Termin wykonania zamówienia do 11 grudzień 2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 50000,00 PLN. 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: 57 1020 1332 0000 1102 0037 7226 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w ppkt 2 lit. b-e, dokument w oryginale należy złożyć, oddzielnie (w odrębnej kopercie) od składanej oferty, przed upływem terminu składania ofert. Złożone w ten sposób wadium musi zabezpieczać wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (z wyłączeniem warunku określonego w art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy - jeśli zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy) oraz swym okresem ważności obejmować co najmniej termin związania ofertą. 7) Wadium, określone w ppkt 6 należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej zawartości oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 8) Wadium składa się w: Urzędzie Gminy Czeremcha, ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha 9) Kopertę, o której mowa w ppkt 7 należy zaadresować według poniższego wzoru: Gmina Czeremcha, ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha WADIUM DOTYCZĄCE PRZETARGU NA: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków przy ulicy Fabrycznej w Czeremsze, Gmina Czeremcha NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 28 maja 2015 r. godz. 9:30 Koperta poza oznakowaniem jak wyżej powinna być opisana nazwą i adresem Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeremcha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach