Przetargi.pl
BUDOWA ODWODNIENIA W REJONIE ULIC: NADARZYŃSKA, ŁĄKOWA ORAZ MOKRA W ŻÓŁWINIE

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ODWODNIENIA W REJONIE ULIC: NADARZYŃSKA, ŁĄKOWA ORAZ MOKRA W ŻÓŁWINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie: 1) odwodnienia terenu w rejonie ulic Łąkowej i Nadarzyńskiej na działkach o numerach ewidencyjnych 116, 147,/1, 147/10, 211/2, położonych w m. Żółwin, gmina Brwinów, pow. pruszkowski polegającego na : - wykonaniu robót ziemnych i ułożeniu drenażu średnicy 200 mm w ilości 156 m w obsypce filtracyjnej i osłonie z geowłókniny, - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych średnicy 1000 mm w ilości 7 szt., - naprawie nawierzchni bitumicznej ulic w ilości 50 m2, - wykonaniu ulicznych kratek ściekowych ze studzienkami z gotowych elementów betonowych w ilości 5 szt., - ułożeniu drenażu z rur PE o średnicy 400 mm w obsypce filtracyjnej i geowókninie, w ilości 134 m, - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości 5 szt, 2) odwodnienia terenu w rejonie ulic Łąkowej i Nadarzyńskiej na działkach o numerach ewidencyjnych 91, 115/2, 115/5, 116, 160/8, 161, 162, 211/2 i 553/1 położonych w m, Żółwin, gmina Brwinów, pow. Pruszkowski polegającego na : - przebudowie rowu RS-11 polegającej na jego częściowej likwidacji i zastąpieniu rurociągiem betonowym 2x800 mm na długości 143 m, - wykonaniu betonowej studni o wymiarach 2.0x2.0 m na załamaniu rurociągu, wylewanej na miejscu, - ułożeniu kanałów średnicy 400 mm z rur PVC w ilości 330 m, - ułożeniu przewodu tłocznego PVC średnicy 280 mm w ilości 95 m, - wykonaniu drenażu z rur PVC średnicy 200 mm w ilości 495 m, - wykonaniu przewiertu sterowanego z rur PEHD średnicy 400 mm na długości 65 m, - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w ilości 7 szt., - budowie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm w ilości 1 szt., - wykonaniu montażu studni z tworzyw sztucznych średnicy 600 mm - 3 szt, średnicy 800 mm - 5 szt., - wykonaniu rowów przydrożnych ze skarpami umocnionymi płytami otworowymi ECO i darniną, - budowie przepompowni o wydajności ok. 130 l/s z gotowych elementów łącznie z wyposażeniem - kpl. 1, - budowie zasilającej linii energetycznej na długości 196 m., - naprawie nawierzchni bitumicznej ulic w ilości 420 m2, Uwaga: wymienione wyżej wyszczególnienie nie obejmuje robót towarzyszących, których wykonanie należy również do obowiązków Wykonawcy. Z uwagi na trudne warunki geotechniczne, roboty wykonywane będą przy obniżeniu zwierciadła wody gruntowej przy użyciu igłofiltrów; wykopy częściowo w oszalowaniu. 3) zabezpieczenia wszelkich kolizji z urządzeniami uzbrojenia podziemnego terenu oraz odcinków przebudowywanych w sposób zgodny z dokumentacją techniczną i zaleceniami przedstawiciela Użytkownika urządzenia 4) przebudowy przyłączy wodociągowych pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego (referatu Eksploatacji Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej ul. Kościuszki 4 pokój 19), 5) zapewnienia terenu: pod zaplecze budowy, czasowe składowanie nadmiaru urobku i ponoszenie opłat z tym związanych, 6) zapewnienie terenu pod tymczasowe składowanie nadmiaru ziemi, 7) częściowa wymiana gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 8) odwodnianie wykopów (obniżenia zwierciadła wody gruntowej) na podstawie dokumentacji technicznej oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , 9) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z opinią ZUD i STWiOR, 10) spisanie protokołu odbioru z właścicielem danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym, podlegającym nadzorowi, 11) zapewnienia systematycznych badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione, przedkładanie wyników odcinkami, szczególnie w przypadku naprawy nawierzchni ulic, przed przystąpieniem do jej odtworzenia. Wyniki badan stanowić będą załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 12) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym, 13) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami oraz protokołów odbioru po zakończeniu prac, 14) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 15) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 2. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324525
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowach w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach