Przetargi.pl
Odwodnienie drogi gminnej nr 270121W ul. Mokrej w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie drogi gminnej nr 270121W ul. Mokrej w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dokładny opis przedmiotu zamówienia: Odwodnienia drogi gminnej nr 270121W ul. Mokrej w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów. Prace polegać będą na: 1.1 Roboty przygotowawcze i pomiarowe - Roboty przygotowawcze polegać będą na robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym o łącznej długości 0,218 km; - usunięciu warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm za pomocą koparek o łącznej powierzchni 390.000 m2. 1.2 Ustawianie oporników 100x25x12 Prace polegać będą na: - wykonaniu rowków pod opornik 100 x 25 x 12 o łącznej długości 149.000 mb; - wykonaniu ławy betonowej z oporem o łącznej objętości 7.500 m3; - oporniki betonowe o wymiarach 100 x 25 x 12 cm na podsypce cementowo- piaskowej o łącznej długości 143.000 mb. 1.3 Nawierzchnia zjazdów ul. Mokrej. - oporniki betonowe - ustawione na skosach o łącznej ilości 20.000 mb; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I - IV na głębokości 20cm (zjazdy i dojścia) o łącznej powierzchni 248.500 m?; - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I - IV (zjazdy i dojścia) o łącznej powierzchni 248.500 m?; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (zjazdy i dojścia) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, o łącznej powierzchni 248.500 m?. 1.4 Pobocza oraz profilowanie i umocnienie istniejącego rowu: - oczyszczenie rowu z namułu na gł. 20 - 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp rowu o łącznej długości 162.500 mb; - umocnienie skarp i dna i dna płytami eko o wymiarach 40 x 60 x 8 na podsypce cementowo - piaskowej o łącznej powierzchni 480.000 m?; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu (pobocze strona prawa) o łącznej powierzchni 128.000 m?; - pobocze z tłucznia kamiennego o frakcji - 0,32 mm grubość po zagęszczeniu 10 cm o łącznej powierzchni 128.000 m?; - transport ziemi z poboczy pojazdami skrzyniowymi na odległość do 5 km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym w ilości 8.5 t; - obudowy wylotów kolektorów o śr. 40 cm z betonu o łącznej ilości 2 szt.; - regulacja lub przebudowa zaworów studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych o łącznej ilości 3 szt.; - przebudowa studzienek telekomunikacyjnych o łącznej ilości 2 szt. 1.5 Demontaż i montaż przepustów pod zjazdami: - rozebranie przepustów rurowych z rur betonowych o śr. 50 - 80 cm o łącznej długości 66 mb; - wykonanie ławy fundamentowej żwirowej o łącznej ilości 19,125 m?; - przepusty rurowe pod zjazdami (rury PCV o śr. 60 - 80 cm) o łącznej długości 76,500 mb; - przepusty rurowe - ścianki czołowe na ławie fundamentowej dla rur o śr. 60-80 cm z elementów betonowych prefabrykowanych w ilości 21 ścianek. 1.6 Wykonanie zjazdów do posesji -konstrukcja - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (Rm = 6 - 9 MPA dwubarwna) o łącznej powierzchni 243,000m?. 1.7 Dojścia do posesji-konstrukcja chodnika - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 3 cm o łącznej powierzchni 5.500m?. 1.8 Oczyszczenie terenu robót - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, powstałych odpadów wraz z zagospodarowaniem zanieczyszczeń samochodami o łącznej objętości 9 m3. 1.9 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej: - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w ilości 1 szt. 1.10 Umocnienie rowów płytą eko odcinka przy ul. Żurawiej - oczyszczenie rowu z namułu na gł. 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp rowu o łącznej długości 35,000 mb (35 mb brukowanie rowu przy ul. Żurawiej); - umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi betonowymi o wymiarach 40 x 60 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o łącznej powierzchni 12,960 m?; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu (pobocze strona prawa) o łącznej ilości 42,000 m?; - pobocze z tłucznia kamiennego - 0,32 mm grubość po zagęszczeniu 10 cm o łącznej powierzchni 42,000 m?; - transport ziemi z poboczy pojazdami skrzyniowymi na odległość do 5 km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym o łącznej ilości 2,5 t; - usuwanie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm za pomocą koparek (z ul. Żurawiej) o łącznej powierzchni 56,000 m?. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy odwodnieniu oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz.881 z późn. zm.); 2.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 2.4. do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 2.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 2.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 2.7. przekazania wamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 2.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 2.9. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 2.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 2.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 2.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2.14. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie wykonawcy. 5. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 6. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324525
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Odwodnienie drogi gminnej nr 270121W ul. Mokrej w miejscowości Celestynów, gmina Celestynów. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj. 1) Wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach