Przetargi.pl
Budowa odwodnienia ul. Ludwinowskiej na odcinku od studni rewizyjnej SR-4 do ul. Kujawiaka w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odwodnienia ul. Ludwinowskiej na odcinku od studni rewizyjnej SR-4 do ul. Kujawiaka w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia ul. Ludwinowskiej na odcinku od studni rewizyjnej SR-4 do ul. Kujawiaka w Warszawie. Zamówienie obejmuje wykonanie zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym: 1. kanału deszczowego w ul. Ludwinowskiej na odcinku ok. 412,2 m. od ist. SR4 do SR25 w kierunku ul Kujawiaka obejmującego: 1) rury z żywic poliestrowych GRP Dn300 ÷ Dn1200 wykonywanych metodą nawojową; 2) studnie rewizyjne przelotowe oraz przepadowe z włazami typu ciężkiego, dla kanałów: Dn300 ÷ Dn400 – o średnicy Dn1200, Dn1000 ÷ Dn1200 – o średnicy Dn2000. Odcinek kanału od SR-16 do SR-17 - w sąsiedztwie pomnika przyrody, w rejonie strefy ochronnej Alei Brzóz - należy wykonać metodą bezwykopową (przeciskiem na długości ok. 46 m),. W/w odcinek wykonać należy z rur przeciskowych poliestrowych z kołnierzem stalowym Dz1026 mm, gr. ścianki s=33 mm, SN32000. Komorę startową i końcową należy zlokalizować w miejscu studni rewizyjnych SR-16 i SR-17. 2. przykanalików (WS-14/1, WS-15/1, WS-15/2, WS-16/1, WS-16/2, WS-17/1, WS-17/2, WS-18/1, WS-18/2, WS-19/1 WS-19/2, WS-21/1, WS-21/2, WS-22/1, WS-22/2, WS-23/1, WS-23/2, WS-24/1) odwadniających jezdnię z rur gładkościennych kielichowych z litego polipropylenu PP 200 SN 10 kN/m2, wraz ze studzienkami ściekowymi 500 z osadnikiem piasku 1,0 m, przykrytych płytą odciążającą, z wpustami ściekowymi żeliwnymi klasy D400 na zawiasach. 3. odwodnienia wykopów, 4. wywiezienia istniejącego gruntu z wykopów i przywiezienia piasku do zasypki (wymiana gruntu), 5. rozbiórki i odtworzenia istniejącej nawierzchni. Klauzule społeczne 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). 2. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. 4. Wykonawca, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 2 i 3. 5. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji Przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania Przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiary robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30.000,00 złotych. Szczegóły dotyczące zasad wnoszenia wadium zostały opisane w pkt. 14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach