Przetargi.pl
Budowa odcinków sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Czarna

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-125 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260
    37-125 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
    REGON: 69058177800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinków sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Czarna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje: 1. Budowę sieci wodociągowej w Krzemienicy – działki 3116/7, 3115, 3113/1, 3113/2, 3112/2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - sieć wodociągowa PE 100-RC SDR 17 dn 90*5,4 mm , dł. 97,80m, - hydranty nadziemne dn 80 – 2 szt., - zasuwy dn 80 – 3 szt., - rura ochronna PE-HD 100 SDR 17 dn 180*10,7 mm dł 13,0 m, - włączenie do istniejącej sieci wodociągowej fi 90mm. 2. Rozbudowa sieci wodociągowej na dz. nr 1904/4, 1904/5, 1904/7, 1904/9, 1904/10, 1904/2, 1904/3, 1939, 1942/2 w Pogwizdowie Zakres rzeczowy robót obejmuje: - sieć wodociągowa PE 100-RC SDR 17 dn 90*5,4 mm , dł. 332,00 m, - hydranty naziemne dn 80 – 2 szt., - zasuwy dn 80 – 3 szt., - rura ochronna PE 100 SDR 17 dn 140*8,3 mm, - właczenie do istniejącej sieci wodociągowej fi 90 mm. 3. Rozbudowa sieci wodociągowej na dz. nr 1723/4, 1723/2, 1690/2, 1690/1, 1658/2, 1658/1 w Pogwizdowie Zakres rzeczowy robót obejmuje: - sieć wodociągowa - sieć wodociągowa PE 100-RC SDR 17 dn 90*5,4 mm , dł. 152,00 m, - hydranty nadziemne dn 80 – 1 szt., - zasuwy dn 80 – 2 szt., - rura ochronna PE-HD 100 SDR 26 dn 315 mm dł 5,0 m, - rura osłonowa dwudzielna dn 110 dł. 6,00, - włączenie do istniejącej sieci wodociągowej fi 90mm. 4. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na dz. nr 1723/4, 1723/2, 1690/2, 1690/1, 1658/2, 1658/1 w Pogwizdowie Zakres rzeczowy robót obejmuje: - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SDR34 SN 8 dn 200*5,9 mm – dł 147,00m, - studzienki systemowe kanalizacyjne z PE fi 400 z pokrywami betonowymi – 5 szt., - włączenie do sieci kanalizacji sanitarnej poprzez wymianę kinety w istniejącej studzience. Szczegółowy zakres wg dokumentacji projektowej oraz SSTWiORB, przedmiar robót. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą. 5. CPV: 1) 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 2) 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3) 45232000-2 – Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 6. Równoważność materiałów/urządzeń/produktów. 1) w przypadku nazw własnych materiałów/urządzeń/produktów wskazanych w dokumentacji niniejszego przedmiotu zamówienia nazwy te należy traktować jako wyznacznik właściwości użytkowych oraz minimalnych parametrów jakościowych materiałów/urządzeń, których dotrzymania żąda Zamawiający; 2) wskazanie nazw ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego; 3) w pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, możliwe jest składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane; 4) Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały/ urządzenia/produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; 5) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego materiały/urządzenia/produkty odpowiadają w/w cechom, a w przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż materiał/urządzenie/produkt oferowany jako równoważny jest identycznej lub lepszej jakości od produktu wskazanego przez Zamawiającego; 6) zastosowane w dokumentacji projektowej, przedmiarach ewentualne nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie materiałów/urządzeń/produktów nie są dla wykonawców wiążące i Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (materiałów/urządzeń/produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych oraz technologicznych) na materiały/urządzenia/produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane materiały/urządzenia/produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak materiały/urządzenia/ produkty podane za pomocą typów urządzeń w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia; 7) ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji techniczno-projektowej; 8) Zamawiający informuje, że za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta; 9) zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej, STWiORB oraz SIWZ i będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne); d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania; 10) zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia i do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. 11) Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca powinien zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto bankowe Urzędu Gminy w Czarnej: 13 124 0264 3111 1000 0377 81705 bank PEKAO S.A. o/Łańcut. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Czarnej w kasie – parter budynku, kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz 2. Pełnomocnictwo 3. dokument potwierdzający wniesienie wadium 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach