Przetargi.pl
Budowa odcinków dróg w Lublinie: ul. Seweryna Sierpińskiego (od ul. L. Zamenhofa do ul. A. Świętochowskiego), ul. Gustawa Daniłowskiego, ul. Aleksandra Świętochowskiego (od posesji nr 165 do 187) oraz fragmentu ul. Izabeli Czartoryskiej.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinków dróg w Lublinie: ul. Seweryna Sierpińskiego (od ul. L. Zamenhofa do ul. A. Świętochowskiego), ul. Gustawa Daniłowskiego, ul. Aleksandra Świętochowskiego (od posesji nr 165 do 187) oraz fragmentu ul. Izabeli Czartoryskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę dróg, a w tym: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe, c) roboty ziemne, d) ułożenie krawężników, e) ułożenie obrzeży, f) wykonanie podbudowy jezdni, ronda, zjazdów publicznych i indywidualnych, chodników, g) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z asfaltu modyfikowanego polimerami, h) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z kostki brukowej betonowej, i) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, j) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, k) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych, studzienek telefonicznych, l) zieleń drogowa, w tym m.in. wycinka drzew i nasadzenia, m) wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej, a w tym: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty instalacyjne, w tym m.in. studnie: retencyjna, chłonna, separator, d) wykonanie monitoringu kanalizacji deszczowej zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci; 3) budowę oświetlenia drogowego, w tym: a) roboty ziemne, b) układanie kabli, c) montaż szafek oświetleniowych, d) montaż słupów oświetleniowych, e) montaż wysięgników, f) montaż opraw; 4) budowę sieci wodociągowej, 5) budowę sieci kanalizacji sanitarnej, 6) przebudowę sieci gazowej, 7) przebudowę sieci energetycznych, 8) przebudowę sieci teletechnicznych, 9) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 10) prowadzenie dziennika budowy, 11) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 12) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, 13) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 14) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach