Przetargi.pl
Budowa odcinka ul. Lisiej w Zabrzegu

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 147 114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 322 147 114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka ul. Lisiej w Zabrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą „Budowa odcinka ul. Lisiej w Zabrzegu” obejmuje.: - budowę nowego odcinka drogi gminnej ul. Lisia o długości 115,61 m , szerokości 3,50 m– wykonanie konstrukcji drogi wraz z nawierzchnią asfaltową i jednostronnym poboczem tłuczniowym o szerokości 0,50m, - budowę zjazdu indywidualnego, - ułożenie korytek ściekowych, - ułożenie drenu pod konstrukcja drogi, - przebudowa linii napowietrznej energetycznej NN o długości 76,00 m, - przebudowa odcinków telekomunikacyjnych kabli światłowodowych nadziemnych o długości 138,00 m, - rekultywację terenu – likwidacja odcinka drogi ul. Lisiej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w postaci mapy oklauzulowanej przez miejscowy ośrodek geodezyjny. Zakres prac określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący opracowanie pomocnicze – załącznik nr 8 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy drogowej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie nawierzchni asfaltowej Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Warunki dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej* rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy, w tym użyte materiały, licząc od daty dokonania przez Strony protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach