Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czarna Górna gm. Czarna na działach nr ew. 481, 495, 514, 515, 519/5, 519/7, 520, 523, 524/8, obr. ewid. 0004 Czarna Górna

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-710 Czarna, Czarna Górna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 619 009
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna Górna 74
    38-710 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 134 619 009
    REGON: 54151700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czarna Górna gm. Czarna na działach nr ew. 481, 495, 514, 515, 519/5, 519/7, 520, 523, 524/8, obr. ewid. 0004 Czarna Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych polegających na : „Budowie odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czarna Górna gm. Czarna na działach nr ew. 481, 495, 514, 515, 519/5, 519/7, 520, 523, 524/8, obr. ewid. 0004 Czarna Górna” które stanowi kontynuację robót etapu I. 3.A. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujący zakres robót na w/w odcinku: 1) Roboty budowlane : budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w terenie m. Czarna Górna gm. Czarna W zakres robót związanych z realizacją całego zamierzenia budowlanego wchodzi: -wytyczenie geodezyjne sieci, -wykonanie wykopów oraz szalunku -wyprofilowanie dna wykopu - montaż rur i zbrojenia -wykonanie prób wykonanie przewiertów pod drogami i potokami -zasypanie wykopów -odtworzenie nawierzchni Wspólny słownik zamówień (CPV): Kod CPV: 45200000-9 oraz 45230000-8, 45231000-5, 45231110-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. Kosztorys ofertowy stanowi minimalny zakres do wykonania i jest materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty . 1. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dostarczenie 2 egz. w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie pdf. 2. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 3. Przywrócenia przyległego do terenu budowy terenu do stanu poprzedzającego rozpoczęcie robót budowalnych. 4. Informacje dodatkowe Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do : Wykonawca wykona na własny koszt wyposażenie i zabezpieczenie placu budowy. Składowanie materiałów musi zapewnić utrzymanie ich jakości i stanu odpowiedniego do realizacji robót ściśle według instrukcji producenta. Miejsce składowania musi być zabezpieczone przed kradzieżą i nie może stanowić utrudnienia lub zagrożenia dla mieszkańców miejscowości w gminie Czarna . Lokalizacja i czas składowania materiałów musi zostać uzgodniony z właścicielem terenu i Zamawiającym. Po zakończeniu budowy teren placu budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Wykonawca ograniczy swe działania budowlane do obszaru działek ujętych pozwoleniem na budowę oraz granic obszarów roboczych lub dokona stosownych ustaleń z Zamawiającym odnośnie zwiększenia obszaru działań. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunął śmieci i gruzu i nie sprzątnął terenu Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia tych prac na koszt Wykonawcy. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 11.A Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). 11.B Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 11.C Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 49 8621 0007 2001 0000 1560 0002 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Czarna Górna gm. Czarna na działach nr ew. 481, 495, 514, 515, 519/5, 519/7, 520, 523, 524/8, obr. ewid. 0004 Czarna Górna” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 11.D Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. 11.E W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty. 11.F Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 1. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: • poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; • poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.G W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 11.H Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Gmina Czarna, Czarna Górna 74, 38-710 Czarna
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: c) posiadali uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich U E (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach