Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej na dz. nr ew. 357, 61 i 11/1, obręb Jatne, gm. Celestynów

Gospodarka Komunalna w Celestynowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 789 70 52 , fax. 22 789 70 52
  • Data zamieszczenia: 2016-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarka Komunalna w Celestynowie
    ul. Regucka 5 5
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 789 70 52, fax. 22 789 70 52
    REGON: 01561018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gk.itsmedia.pl/.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej na dz. nr ew. 357, 61 i 11/1, obręb Jatne, gm. Celestynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej w pasie drogowym będącym w zarządzie Gminy Celestynów- dz. nr ew. 3567, obręb Jatne o długości 663,65m. Dane ogólne. Zamierzenie inwestycyjne położone jest w miejscowości Jatne na terenie gminy Celestynów. Projektowany wodociąg zapewni dostawę wody do nieruchomości zlokalizowanych w obrębie inwestycji. Spięcie sieci wodociągowej w system pierścieniowy usprawni hydraulikę pracy sieci wodociągowej w obrębie S.U.W. Ostrów. Włączenie do sieci wodociągowej. Projektuje się włączenie do sieci wodociągowej: PVC ? 90 zlokalizowanej w dz. nr ew. 61 (kostka brukowa), PVC ? 110 zlokalizowanej w dz. nr ew. 11/1 (pobocze drogi gminnej). Charakterystyka projektowanej sieci. Wodociąg z rur PE 100 ? 110 x 10 mm SDR 11 PN 16 łączony przez zgrzewanie doczołowe oraz elektrooporowe w miejscach połączeń z armaturą lub załamaniach. Długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi 663,65 m. Uzbrojenie wodociągu. Uzbrojenie wodociągu stanowią: 2 szt.: zasuwa wodociągowa kołnierzowa DN 100 mm z żeliwa sferoidalnego z zamknięciem miękkim umieszczone w miejscu włączenia do sieci. 4 szt.: zasuwa wodociągowa kołnierzowa DN 80 mm z żeliwa sferoidalnego z zamknięciem miękkim umieszczona przez hydrantami p. poż. 2 szt.: hydrant nadziemny p. poż. DN 80 mm (stal nierdzewna). 2 szt.: hydrant podziemny p. poż. DN 80 mm (żeliwo sferoidalne). rura osłonowa: PE 100 ? 160 x 9,5 mm SDR 17 PN 10 L=13,30 m. Próba szczelności i odbiór robót. Po zamontowaniu i zasypaniu przewodów z wyłączeniem miejsc połączeń, należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1.0 MPa przez okres 0,5 godziny zgodnie z normą PN- B- 10725:1997. Wodociąg przed włączeniem do eksploatacji poddać przepłukaniu wodą, a następnie zdezynfekować wodą chlorowaną /podchloryn wapnia lub sodu w ilości 200mg/dm3, następnie wodociąg ponownie przepłukać i dokonać analizy bakteriologicznej wody. Próbę szczelności i odbiór prowadzić pod nadzorem przedstawiciela użytkownika sieci Gospodarki Komunalnej. Podczas realizacji wodociągu, stosować się do normy PN-B-10725:1997 Wodociągi i przewody zewnętrzne, wymagania przy odbiorze. Wytyczne wykonania robót ziemnych i montażowych. Roboty ziemne prowadzone będą metodą przewiertu sterowanego. Przewiduje się montaż szybów startowych w miejscach włączenia oraz instalacji uzbrojenia. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z normą BN- B-10736:1999. Roboty montażowe prowadzić zgodnie z normą PN- 81/B-10725. Włączenie projektowanego wodociągu do sieci istniejącej wykonuje wykonawca pod nadzorem użytkownika sieci. Przed zasypaniem wykopu wykonawca sieci wodociągowej zobowiązany jest do zlecenia jednostce geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wodociągu wraz z uzbrojeniem. Podczas wykonawstwa wodociągu przestrzegać obowiązujących przepisów BHP - stan prawny aktualny na dzień przystąpienia do robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: ponoszenia odpowiedzialności, za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy robotach budowlanych oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami, stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych, wolnych od wad dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 883 z późn. zm.). Wszystkie materiały użyte do prawidłowego wykonania robót budowlanych muszą być zgodne z PN i PN-EN oraz powinny posiadać aprobatę techniczną oraz decyzję Państwowego Zakładu Higieny dopuszczającą do kontaktu z wodą pitną. do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych. Przed rozpoczęciem robót prowadzonych w pasie drogowym należy uzyskać pozwolenie na wejście w teren od zarządcy nieruchomością, opracowanie projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót, uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem oraz wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót (jeżeli istnieje taka konieczność), uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), uzgodnienie warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), uzyskanie projektu czasowej organizacji ruchu od zarządcy drogi i wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przekazania Zamawiającemu: dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), wypełnionego dziennika budowy przez geodetę oraz kierownika budowy, atesty, certyfikaty, wyniki prób i badań, wypełnionego oświadczenia nr 3A przez kierownika budowy, protokołu odbioru robót budowlanych podpisanego przez wykonawcę, kierownika budowy oraz przedstawiciela Zamawiającego, wypełnionej oraz zatwierdzonej karty przebiegu robót, pozytywnych wyników badań wody w zakresie bakteriologii, protokołu odbioru pasów drogowych wydanych przez odpowiednie organy, potwierdzone przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Otwocku zawiadomienie o zakończeniu budowy i przyjęciu do użytkowania wybudowanej sieci wodociągowej, ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów. Wykonawca zobowiązany będzie do opomiarowania wszelkich przyłączy używanych podczas wykonywania robót oraz ustali rozliczenie za zużyte media z Zamawiającym (jeżeli istnieje taka konieczność); ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia pracowników posiadających niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego dokumentowania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w Dzienniku Budowy (zamawiający posiada już Dziennik Budowy dla inwestycji) w tym wpisywania robót zanikających lub ulegających zakryciu oraz przeprowadzenia odpowiednich prób. W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do obliczenia wartości zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę jakichkolwiek kosztów robót budowlanych na etapie sporządzania oferty nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Szczegółowy zakres robót budowlanych (przedmiot zamówienia) określa: wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), projekt budowlano - wykonawczy (Załącznik nr 9 do SIWZ), przedmiar robót (Załącznik nr 10 do SIWZ) z zastrzeżeniem, że przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia ceny za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 11 do SIWZ), rysunki nr 1 - 5 (Załącznik nr 12 do SIWZ), pozwolenie na budowę Decyzja nr 315P/2016 (Załącznik nr 13 do SIWZ). Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków pochodzących z dotacji celowej przyznanej przez Gminę Celestynów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł [słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelew na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Otwocku Oddział Celestynów Nr konta: 41 8001 0005 2002 0011 0930 0013 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/15/2016. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie o spełnieniu się przesłanek zatrzymania wadium o których mowa w art. 46 Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż forma pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - sekretariat lub załączyć do oferty. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gk.itsmedia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach