Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci cieplnej przez teren PKP do ulicy Kościuszki w Legionowie - teren zamknięty Dz. 3/13 Obr. 63

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. Sowińskiego 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7742087-89 w. 154 , fax. 022 774 49 73
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Legionowo" Sp. z o.o.
    ul. Sowińskiego 37 37
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 7742087-89 w. 154, fax. 022 774 49 73
    REGON: 01061796800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka w której jedynym udziałowcem jest jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci cieplnej przez teren PKP do ulicy Kościuszki w Legionowie - teren zamknięty Dz. 3/13 Obr. 63
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci cieplnej przez teren PKP do ulicy Kościuszki w Legionowie - teren zamknięty Dz. 3/13 Obr. 63 2xDz 273,0x7,1/400x6,3 L=287,0m. Wszystkie materiały do realizacji zadania określonego niniejszą specyfikacją dostarczy Wykonawca. Wykonawca pokryje koszty związane z zajęciem terenu PKP na czas wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga złożenia wadium w wysokości 20 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty moga składać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówien publicznych a także spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, ważność umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o formułę: spełnia-nie spełnia zgodnie z informacjami zawartymi w wymaganych dokumentach czy oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim. 2. Wszelkie rozliczenia, kalkulacja, obliczenia ceny oraz oferta cenowa - podane wyłącznie w PLN. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wyłączony z postępowania. 4. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. 5. Oferta winna być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Tylko w przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału dokumentu lub jego notarialnego potwierdzenia. 7. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy, winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8.Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 9. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane kolejnymi numerami, zszyte i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 10. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 11. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy na druku załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy ( dokument wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy dołączyć umowę spółki. 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. w konsorcjum). 4. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, pozostające w związku małżeńskim i nie posiadające rozłączności majątkowej są zobowiązane złożyć oświadczenie współmałżonka,zawierające zgodę na zawarcie umowy w przypadku wyboru na Wykonawcę. 5. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (dokument wystawiony nie wcześnie niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności urzędujących członków organu zarządzającego za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwa przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( dokument wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert). - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum) wymagane dodatkowo Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające, iż wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 7. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy - min. 60% wartości ceny ofertowej. 8. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ. 9. Dowód wpłacenia wadium. 10. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć kserokopie uprawnień) 11. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość szt) 12. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat odpowiadających charakterowi oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów (referencji inwestorów) potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością ( wymagana realizacja co najmniej pięciu przedsięwzięć potwierdzonych referencjami inwestorów)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach