Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni w Stajkowie na działce nr 168/6 oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowa w Lubaszu

Gmina Lubasz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 12, , fax. 67 255 64 62
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
    ul. B. Chrobrego 37
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 12, , fax. 67 255 64 62
    REGON: 57079110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubasz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni w Stajkowie na działce nr 168/6 oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowa w Lubaszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Lubaszu, budowa nowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Stajkowo oraz demontaż istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Stajkowo. Zadanie 1. Budowa oczyszczalni w Stajkowie na działce nr 168/6. W zakresie zamówienia odnośnie wybudowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Stajkowo wchodzą w szczególności następujące prace: - wybudowanie mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków w technologii CF-SBR na działkach o nr 168/6 i 168/5 o przepustowości nominalnej RLM – 7583, Qdś = 800 m3/d, Qdmax. = 1040 m3/d, - oczyszczalnia ścieków składać się będzie z następujących obiektów: 1) budynku technicznego w skład, którego wchodzą: pompownia ścieków surowych z sitem pionowym, sitopiaskownik z płuczką piasku, zbiornik retencyjny, stacja dmuchaw, instalacja odwadniania osadu, wiata ochronna. 2) Biofiltr, 3) Studzienka pomiarowa obejścia awaryjnego, 4) Stacja zlewna ścieków dowożonych, 5) Reaktor CF-SBR – 2 szt., 6) Studzienka pomiarowa osadu nadmiernego, 7) Zagęszczasz osadu, 8) Zbiornik stabilizacji i magazynowania osadu, 9.1) Stacja PIX, 9.2) Stacja FERROX, 10) Agregat prądotwórczy, 11) Plac składowy osadu odwodnionego z wiatą, 12) Studzienka pomiarowa ścieków oczyszczonych, - modernizacji istniejącego budynku socjalno - technicznego, - zagospodarowanie terenu działek, na których realizowana będzie budowa, w tym wykonanie dróg manewrowych, nasadzenie zieleni na terenie oczyszczalni, - umocnieniu skarpy brzegu rzeki Gulczanki przed i za wylotem z oczyszczalni ścieków - działka nr 178, - demontaż istniejących obiektów i instalacji oczyszczalni ścieków. Zadanie 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowa w Lubaszu. W zakresie zamówienia odnośnie wybudowania sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kolejowej w Lubaszu wchodzą w szczególności następujące prace: - wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od studni nr S141 do studni nr S146 i kanalizacji sanitarnej tłocznej od studni S146 do LPT2 – lokalnego punktu tłocznego, - dostawa i montaż LPT2 – lokalnego punktu tłocznego, - prace drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni ulicy. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 1) Zamawiający wskazuje, że wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących: • roboty budowlane, instalacje sanitarne i technologiczne oraz instalacje elektryczne przy następujących obiektach oczyszczalni ścieków: 1) budynku technicznego w skład, którego wchodzą: pompownia ścieków surowych z sitem pionowym, sitopiaskownik z płuczką piasku, zbiornik retencyjny, stacja dmuchaw, instalacja odwadniania osadu, wiata ochronna. 2) Biofiltr, 3) Studzienka pomiarowa obejścia awaryjnego, 4) Stacja zlewna ścieków dowożonych, 5) Reaktor CF-SBR – 2 szt., 6) Studzienka pomiarowa osadu nadmiernego, 7) Zagęszczasz osadu, 8) Zbiornik stabilizacji i magazynowania osadu, 9.1) Stacja PIX, 9.2) Stacja FERROX, 10) Agregat prądotwórczy, 11) Plac składowy osadu odwodnionego z wiatą, 12) Studzienka pomiarowa ścieków oczyszczonych, budynku socjalno – technicznego – obiekt modernizowany, studni, przepływomierzy, studni pomiarowych – zakres prac wg. przedmiarów robót odnośnie budowy oczyszczalni ścieków, • w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej - roboty montażowe określone w pkt 1.3. i 2.2. przedmiaru robót. 2) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to elementy wyszczególnione zostały w pkt III.2 SIWZ. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a u.p.z.p., oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: • Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do 20 dnia każdego miesiąca zanonimizowany wykaz pracowników (swoich bądź Podwykonawcy – adekwatnie do sytuacji) wykonujących przedmiot zamówienia w danym miesiącu kalendarzowym w oparciu o umowę o pracę, dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte w/w czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy który będzie zawierał wskazanie nazwy stanowiska oraz datę nawiązania stosunku pracy pracownika zatrudnionego na danym stanowisku, wraz z oświadczeniem, iż wskazane wyżej osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i pracodawca opłacił względem nich wymagane składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i fundusz pracy oraz fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych. • Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek. b) W przypadku powzięcia wątpliwości w zakresie rzetelności lub zgodności ze stanem faktycznym oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, Zamawiający jest uprawniony do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień, a także zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy i/lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych. c) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. •W przypadku nieprzedstawienia przez Wykonawcę w terminie informacji, o której mowa w pkt III.3.3) lit. a) SIWZ Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto. a) W przypadku trzykrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w III.3.3) lit. a) lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. Uwaga: Zamawiający nie określa minimalnej, czy też maksymalnej liczby osób, które mają być zatrudnione na umowę o pracę, gdyż ilość pracowników będzie uzależniona od postępu prac związanych z realizacją przedmiotu umowy – dlatego też Zamawiający wymaga przedkładania do 20 dnia każdego miesiąca zanonimizowany wykaz pracowników. Ilość pracowników powinna być adekwatna do rodzaju i postępu prac, tak aby można było w terminie wykonać przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1; w wysokości 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100) – w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2, w przypadku złożenia oferty na oba zadania – suma powyższych kwot. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej wymaga się złożenia wadium dla każdej części oddzielnie lub wyraźnego wskazania w treści dokumentu wadialnego, że dotyczy on obu części zamówienia. 2. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Bank Spółdzielczy Czarnków /O Lubasz; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Lubasz. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy, pozostali Wykonawcy zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy. 5. Zasady zwrotu wadium reguluje art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 wzór formularza ofertowego, wykaz urządzeń i wyposażenia technologicznego - załącznik nr 6a do SIWZ - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1, kosztorys ofertowy (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową), Załącznik nr 10a wzór umowy, Załącznik nr 10b wzór umowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach