Przetargi.pl
Budowa obiektu użyteczności publicznej na terenie os. Westerplatte w Tarnowie

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
    REGON: 85166132300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu użyteczności publicznej na terenie os. Westerplatte w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącego obiektu oraz budowie nowego obiektu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr 77/94 obr. 152 w Tarnowie. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Roboty budowlane rozbiórkowe i demontażowe, w tym między innymi: 1) rozbiórkę wolnostojącego, parterowego budynku o wymiarach 50 m x 20 m x 9,56 m wykonanego w technologii tradycyjnej, na ławach fundamentowych żelbetowych, dach dwuspadowy kryty papą, 2) demontaż krat okiennych, daszków nad wejściami, zewnętrznych lamp oświetleniowych, 3) rozbiórkę boisk asfaltowych, betonowego placu, ciągów pieszych, ogrodzenia, 4) likwidację podziemnej zbędnej infrastruktury technicznej w zakresie inwestycji, 5) demontaż pozostałego zbędnego zagospodarowania zlokalizowanego w obszarze inwestycji (zakres ujęty w projekcie zagospodarowania). 2. Budowę nowego obiektu parterowego, niepodpiwniczonego o kubaturze 2021 m³ i powierzchni zabudowy 607,05 m3, w tym między innymi: 1) roboty ziemne, 2) wykonanie robót konstrukcyjnych (fundamenty, ściany, słupy, stropy, dach), 3) wykonanie stropodachu zielonego nad częścią budynku, 4) wykonanie pokrycia dachu z blachy tytanowo - cynkowej, 5) roboty hydroizolacyjne, 6) roboty termoizolacyjne, 7) murowanie ścian konstrukcyjnych i działowych, 8) montaż stolarki okiennej i drzwiowej – wewnętrznej i zewnętrznej, doświetlenia połaciowego, 9) roboty wykończeniowe wewnętrzne, m.in.: wykonanie podłóg i posadzek, okładzin, tynków, sufitów podwieszanych, malowanie ścian, 10) montaż wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych, 11) dostawę i montaż wyposażenie łazienek (uchwyty dla niepełnosprawnych, dozowniki na mydła, podajniki na ręczniki papierowe, suszarki do rąk, szczotki do wc, lustra), 12) roboty wykończeniowe zewnętrzne: a) wykonanie elewacji, okładzin ścian, b) montaż orynnowania, obróbek blacharskich, 13) roboty w zakresie instalacji sanitarnych obejmują m.in. wykonanie instalacji: a) wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, b) centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, c) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 14) roboty w zakresie instalacji elektrycznych obejmują m.in. wykonanie: a) wewnętrznych linii zasilających „WLZ”, b) instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, zewnętrznego, c) instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego zastosowania i dedykowanych, d) zasilania urządzeń wentylacji i klimatyzacji, wpustów dachowych, e) instalacji elektrycznej węzła cieplnego, f) instalacji okablowania strukturalnego, g) systemu SSWiN, h) systemu monitoringu opraw awaryjnych, i) instalacji ochrony przeciwporażeniowej i ochrony przepięciowej, j) połączeń wyrównawczych, k) instalacji odgromowej, 15) zagospodarowanie terenu: a) przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i opadowej, b) budowa podziemnego zbiornika na wodę opadową, c) wykonanie nawierzchni utwardzonych - ciągi piesze, miejsca postojowe, schody terenowe, murek oporowy, tarasy zewnętrzne, d) montaż elementów małej architektury (m.in. pergole, wiata śmietnikowa, stanowiska rowerowe, ławki, kosze na śmieci), e) prace w zakresie terenów zielonych. UWAGA! Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia nie obejmuje: a) przyłącza sieci ciepłowniczej oraz dostawy węzła cieplnego wraz z automatyką (zakres prac wykonywany będzie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Tarnowie), b) dostawy wyposażenia meblowego i regałów jezdnych (na które zostanie ogłoszone odrębne postępowanie przetargowe). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy Pzp przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Budowa obiektu użyteczności publicznej na terenie os. Westerplatte w Tarnowie”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Potwierdzenie wniesienia wadium; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - dotyczy również spółki cywilnej (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo); c) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach