Przetargi.pl
Budowa obiektu rekreacyjnego w miejscowości Zaręby-Kramki, gmina Zambrów

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/ugzambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu rekreacyjnego w miejscowości Zaręby-Kramki, gmina Zambrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa obiektu rekreacyjnego w miejscowości Zaręby-Kramki, gm. Zambrów”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: a) zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej na działce nr 89/1 położonej w obrębie Zaręby-Kramki. Inwestycja winna zająć powierzchnię działek niezbędną do prawidłowej i pełnej realizacji zamierzenia. Teren zajęty pod inwestycję winien zostać ogrodzony i wyposażony w kosze na śmieci i ławki z oparciem. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. niezbędne wycinki i karczowanie, przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. Na obszarze inwestycji nie występują większe spadki terenu, w związku z tym nie przewiduje się większych prac ziemnych, a jedynie korekty istniejącego ukształtowania terenu w miejscu lokalizacji placu zabaw. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do sporządzenia następującej dokumentacji i uzyskania następujących pozwoleń, decyzji, uzgodnień i opinii: 1. sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia w skali 1:500, 2. opracowania dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej, 3. uzgodnienia inwestycji z Zamawiającym i niezbędnymi organami, 4. projekt powinien zawierać informację na temat uzbrojenia terenu i ewentualnie projekty branżowe przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z trasą projektowanej inwestycji wraz z uzyskaniem warunków technicznych przebudowy urządzeń przez właściwych gestorów sieci jako oddzielne opracowania, jeżeli wystąpią, 5. uzyskania wymaganych przepisami opinii, zgód, uzgodnień (w szczególności PPOŻ, Sanepid i BHP) i pozwoleń wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych, 6. sporządzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla poszczególnych robót, które należy przedłożyć do zaakceptowania Zamawiającemu, 7. informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8. sporządzenie przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego w oparciu o SST z określeniem kodów CPV, 9. sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia całości dokumentacji w ilości egzemplarzy pozwalającej uzyskać wymagane pozwolenia, decyzje i opinie. Wymagania minimalne dotyczące ilości egzemplarzy projektów w wersji papierowej: 1. projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.; 2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. 3. kosztorysy ofertowe i przedmiary robót – 1 egz.; 4. pozostałe elementy dokumentacji projektowej (opinie, uzgodnienia itp.) – min. 2 egz. Wszystkie w/w elementy dokumentacji projektowej należy dostarczyć także w wersji elektronicznej na płycie CD, DVD lub pamięci przenośnej w formacie plików edytowalnym oraz PDF i DWG. W ramach przedmiotu zamówienia należy: − wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowane decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, − dostarczyć i dokonać montażu urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, − wykonać roboty budowalne, − zyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, − przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące sposobu użytkowania urządzeń. b) W ramach przedsięwzięcia budowlanego należy wykonać obiekt rekreacyjny w miejscowości Zaręby-Kramki, w skład którego wejdą plac zabaw i siłownia zewnętrzna. Obiekt będzie posiadał niżej wymieniony, minimalny, przykładowy zakres urządzeń: − Zestaw zabawowy – 1 szt., − Bujak sprężynowy – 1 szt., − Huśtawka wahadłowa – 1 szt., − Karuzela – 1 szt., − Huśtawka ważka – 1 szt., − Tablica informacyjna z regulaminem 1 szt., − Orbitrek – 1 szt., − Biegacz – 1 szt., − Wioślarz – 1 szt., − Ławeczka z oparciem – 1 szt., − Kosz na śmieci – 1 szt., − Ogrodzenie panelowe systemowe o wysokości 1,2m i szerokości 2,50m wykonane z prętów poziomych i pionowych min. ф4 mm, furtka o wysokości 1,2m i szerokości min. 1,20m wykonana z prętów poziomych i pionowych. Słupki stalowe 60 x 40 mm ocynkowane ogniowo. Ogrodzenie w kolorze zielonym. Fundament ogrodzenia (podmurówka) z prefabrykatów betonowych o wysokości 25 cm. Ogrodzenie długości około 100-120 mb (jest to wartość orientacyjna, ogrodzenie placu zabaw powinno zapewnić powierzchnię niezbędną do prawidłowego ustawienia w/w urządzeń). Nawierzchnie: − nawierzchnia piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych), − nawierzchnia trawiasta (dotyczy pozostałego terenu), − strefy bezpieczeństwa zabawek wydzielić poprzez zastosowanie obrzeży elastycznych. 3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dla obiektu w miejscowości Zaręby-Kramki:  projekt budowlany, wykonawczy - 5 egz.  przedmiar robót - 1 egz.  kosztorys inwestorski - 1 egz.  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 3 egz.  wszystkie wyżej wymienione dokumenty w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD - 1 egz. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym. UWAGA: Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SIWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zambrowie nr rachunku: 94 8775 0009 0010 0100 0097 0002 z dopiskiem: „Wadium dla zadania pn. BUDOWA OBIEKTU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI ZARĘBY-KRAMKI ORAZ DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W OSOWCU, GM. ZAMBRÓW”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Pzp. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w w/w zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę umocowaną. 2) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy oraz wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty wraz z załącznikami nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 5) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 6) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, 7) informacja o wystąpieniu u Zmawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 10 do SIWZ), 8) Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 11) -jeżeli dotyczy, 9) dokument potwierdzający wniesienie wadium: a) dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. b) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty w osobnej kopercie, oznaczonej tak jak oferta z dopiskiem „wadium”, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach