Przetargi.pl
Budowa obiektu noclegowo-turystycznego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Grąblinie.

Zakład Gospodarczy Dom Pielgrzyma ogłasza przetarg

  • Adres: 62-563 Licheń Stary, ul. Klasztorna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2708165 , fax. 0-63 2707700
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarczy Dom Pielgrzyma
    ul. Klasztorna 4 4
    62-563 Licheń Stary, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 2708165, fax. 0-63 2707700
    REGON: 04001036100038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lichen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół Katolicki- kościoły i związki wyznaniowe oraz os. prawne kościołów i innych zw.w.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu noclegowo-turystycznego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Grąblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa obiektu noclegowo-turystycznego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w Grąblinie. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: ubezpieczenie lub posiadanie ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia robót do przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu do wysokości minimum 5 000 000,00 zł., w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyk budowlanych oraz od odpowiedzialności cywilnej. W wypadku nie dopełnienia obowiązków określonych w niniejszym punkcie, Zamawiający ubezpieczy budowę na koszt Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot Umowy. Okres gwarancji jakości wynosi 3 lata licząc od daty odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym. W przypadku, gdy dostawcy wyrobów i urządzeń udzielą dłuższego niż trzy lata okresu gwarancji, obowiązuje na te produkty okres gwarancji dostawców. Niezależnie od uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji jakości Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu Umowy. Warunkiem wykonania uprawnień z tytułu gwarancji jakości jest złożenie przez Zamawiającego pisemnej reklamacji w razie ujawnienia się wad lub usterek. Zamawiający będzie dokonywał corocznych przeglądów gwarancyjnych nie później jak w ostatnim dniu terminu udzielonej gwarancji. Szczegółowe warunki gwarancji: - Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, co do jakości przedmiotu umowy w zakresie: a) zgodnego z umową wykonania przedmiotu niniejszej umowy, b) zgodności z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, stosowanymi normami, oraz warunkami wykonania i odbioru w poszczególnych branżach c) kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, d) zgodności z parametrami określonymi w specyfikacji technicznej oraz przepisach techniczno - budowlanych. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową przedmiotu umowy, ujawnione w okresie gwarancyjnym. - Wykonawca zobowiązany jest usunąć wadę nieodpłatnie, do 21 dni od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego. - Zgłoszenie o wystąpieniu wady Zamawiający będzie kierował bezpośrednio do siedziby Wykonawcy w formie pisemnej. - Po usunięciu wady Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru wykonanych prac. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół, a gwarancja w zakresie objętym naprawą zostanie wydłużona o okres występowania wady. - Nie usuniecie wady przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie upoważnia Zamawiającego do wykonania naprawy przez firmę trzecią na koszt Wykonawcy. - Gwarancja wygasa, jeżeli w trakcie okresu gwarancyjnego Zamawiający dokona istotnych przeróbek w zakresie wykonanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy, bez jego zgody oraz w przypadku wad powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania bądź wykorzystania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichen.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach