Przetargi.pl
Budowa obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej nr 187012G w miejscowości Korne w Gminie Kościerzyna

Gmina Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, ul. Strzelecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 865 980 , fax. 586 865 983
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kościerzyna
    ul. Strzelecka 9
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 865 980, fax. 586 865 983
    REGON: 19167518400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej nr 187012G w miejscowości Korne w Gminie Kościerzyna
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej nr 187012G w miejscowości Korne w Gminie Kościerzyna. Nowy most zaprojektowany jest obok starego istniejącego mostu przez rzekę Czarna Woda (Borowa). Konstrukcja nowego mostu przewidziana jest z arkuszy blach falistych, które po zmontowaniu utworzą konstrukcję powłokową, posadowienie bezpośrednie, na żelbetowych fundamentach. Szerokość całkowita 7,67m, szerokość jezdni 5,5m, długość całkowita wraz z murami 16,455m. Wraz z budową mostu niezbędna jest przebudowa jezdni na odcinku 120,4m o szerokości 5,0–5,5m. Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz chodnik o nawierzchni z kostki betonowej. W zakresie inwestycji jest także wycinka 49 drzew, przebudowa sieci teletechnicznej, sieci wodociągowej i sieci kanalizacji ściekowej wraz z przepompownią ścieków bytowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Przedmiar robót W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne” oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zatrudnienie. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: Rozbiórka elementów drogi: chodników, krawężników, wykonywanie wykopów, wykonywanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, układanie krawężników, układanie chodników, rozściełanie i układanie warstw asfaltu, szalowanie, zbrojenie, betonowanie, murowanie, montaż elementów konstrukcji, robót sanitarnych związanych z wykonywaniem sieci wodno-kanalizacyjnych. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ „potwierdzenie zawarcia umowy o pracę”. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach