Przetargi.pl
Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 1929G ul. Przemysłowa w Kolbudach. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego obiektu mostowego mająca na celu zmianę geometrii drogi powiatowej nr 1929G na przedmiotowym odcinku, z jednoczesnym zwiększeniem nośności obiektu mostowego do 40t. Inwestycja swoim zakresem obejmuje - Przygotowanie drogi objazdowej drogami wewnętrznymi wraz z organizacją ruchu; - Przebudowę istniejącego obiektu mostowego, Podstawowe parametry techniczne obiektu: • nośność kl. B wg PN-8/S-10030 • długość całkowita 26.997m • rozpiętości przęseł 7.40m + 11.28m + 7.40m • szerokość całkowita 11.05m, w tym: • jezdnia 7.00m, z jednostronnym spadkiem poprzecznym 3% • pobocze techniczne 1.10m, z jednostronnym spadkiem poprzecznym 4% • chodnik z ciągiem pieszym o szerokości 2.95m - Przebudowę układu drogowego wraz z budową konstrukcji towarzyszących Podstawowe parametry drogi : • Klasa techniczna drogi Z • Prędkość projektowa Vp = 40 km/h • Przekrój poprzeczny 1x2 • Szerokość jezdni 6.0 m • Pochylenie poprzeczne jezdni 2.0 % • Kategoria ruchu KR3 • Obciążenie docelowe konstrukcji nawierzchni 100 kN/oś - Przebudowę urządzeń odwodnienia drogi - Przebudowę urządzeń teletechnicznych; - Przebudowę urządzeń elektroenergetycznych w tym : • Oświetlenie drogowe • Przebudowa linii napowietrznej i telekomunikacyjnej; - Budowa kanału technologicznego; Szczegółowy opis projektowych rozwiązań technicznych znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji; UWAGA Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w systemie pracy wielozmianowej oraz w dni wolne od pracy. Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wycinki 2 drzew w osłonie ornitologicznej. Wykonawca ma obowiązek utrzymania objazdu do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem terminu zakończenia robót i planowanych faktur częściowych - w terminie 7 dni po podpisaniu niniejszej umowy; 2) protokolarnego przejęcia placu budowy wraz z dziennikiem budowy w terminie wskazanym w §2 ust.3 umowy, 3) prowadzenie dziennika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 4) prowadzenie robót w systemie pracy wielozmianowej oraz w dni wolne od pracy; 5) złożenia w PINB zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych jak również uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; 6) dostosowanie i przygotowanie objazdu drogami wewnętrznymi zgodnie z dokumentacją projektową; 7) oznakowanie dróg i placu budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy obiektu; 8) zapewnienia obsługi geodezyjnej i geologicznej podczas prowadzenia robót; 9) w razie zaistnienia takiej konieczności zapewnienia pełnej obsługi archeologicznej przez osobę posiadającą kwalifikacje o których mowa w art. 37e ustawy o Ochronie Zabytków; 10) powiadomienie z co najmniej kilkudniowym wyprzedzeniem gestorów sieci oraz inne instytucje zarządzające infrastrukturą znajdującą się w obszarze prowadzenia prac o zamiarze prowadzenia robót ; 11) zabezpieczenia placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i z uwzględnieniem specyfiki robót, 12) terminowego wykonania robót, 13) wycinki drzew w osłonie ornitologicznej; 14) w razie zaistnienia takiej konieczności Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód na wejście w teren od zarządców infrastruktury technicznej oraz powiadomienia ich o robotach; 15) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową i ofertą Wykonawcy oraz z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, 16) dokonanie wpisów po zakończonych robotach do książki obiektu mostowego; 17) zapewnienia przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, 18) przygotowania planu BIOZ , z przekazaniem 1 egz. Zamawiającemu; 19) przestrzegania zatwierdzonego planu BIOZ; 20) zapewnienia stałego nadzoru robót przez odpowiednich kierowników robót; 21) zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających, zgodnie z postanowieniami § 7 niniejszej umowy, 22) zgłaszania Zamawiającemu do odbioru wykonanych robót częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestnictwo w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcie stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy; 23) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego oraz uczestnictwo w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcie stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami umowy; 24) ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 25) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie na bieżąco terenu robót w należytym stanie a także doprowadzenia do należytego stanu i porządku placu budowy po zakończeniu prac, 26) ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 27) pokrywania wszelkich kosztów wynikłych z wykonania, utrzymywania i zorganizowania placu budowy ; 28) zorganizowanie terenu budowy i jej zaplecza, w tym wykonania – własnym staraniem i na własny koszt- tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: a) punktu poboru energii elektrycznej; b) punktu poboru wody ; c) zaplecza socjalno-magazynowego; d) kontenera na wywóz nieczystości stałych i płynnych; e) ogrodzenia terenu budowy wraz z niezbędnym oznakowaniem (tablice informacyjne, tymczasowe urządzenia, znaki itp.); 29) użycia wszelkich kroków zapobiegawczych niezbędnych do zabezpieczenia praw właścicieli posesji przylegających do terenu budowy; 30) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na odbiór końcowy 2 egz. dokumentacji powykonawczej dla wszystkich branż zatwierdzonej podpisem inspektora nadzoru w tym m.in.: - dokument potwierdzający złożenie w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z kopią inwentaryzacji powykonawczej; - komplet dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami zaakceptowanymi przez uczestników procesu inwestycyjnego, zgodnej z Ustawą Prawo Budowlane; - oryginał Dziennika Budowy; - oświadczenie Kierownika Budowy zgodnie z art.57 ust.1 pkt.2 lit. a i b Prawa Budowlanego; - oświadczenie autora projektu o zgodności wykonanych robót z projektem; - wszelkie atesty na materiały, wyniki badań m.in. wody, protokoły badań i sprawdzeń, gwarancje urządzeń; - protokoły odbiorów technicznych przebudowanej infrastruktury od gestorów sieci, protokoły odbiorów terenu wskazanych w uzgodnieniach oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu ; - protokół z obowiązkowej kontroli obiektu budowlanego przeprowadzonej przez PINB; - decyzja PINB o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego; - dokumentacja powykonawcza w wersji elektronicznej zgodna z wersją papierową – 1 kpl. dla wszystkich branż (format pdf). 31) dostarczenia zarejestrowanej w ZUDP dokumentacji, niezwłocznie po jej utrzymaniu, nie później jednak niż 1 m-c od dnia podpisania protokołu końcowego; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ). 4. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: - Projekt zagospodarowania terenu; - Projekt przebudowy mostu; - Projekt przebudowy drogi; - Projekt odwodnienia drogi (budowa kanalizacji deszczowej); - Projekt przebudowy urządzeń elektroenergetycznych; - Projekt przebudowy urządzeń teletechnicznych; - Specyfikacje techniczne – mostowa, drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna, teletechniczna; - Przedmiar robót; - Projekt przebudowy dróg wewnętrznych (objazd); - Projekt tymczasowej organizacji ruchu; 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy w tym m.in: wykonywanie robót ogólnobudowlanych (tj. instalacyjnych- elektrycznych, teletechni-cznych i sanitarnych, prace ziemne ręczne i mechaniczne, prace montażowe); z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umow. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wprowadzenie robót zamiennych lub zaniechanych jest możliwe jeśli: - stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, - wystąpienia niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, - w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. - w wyniku stwierdzenia iż poszczególne elementy przewidziane do wymiany są w dobrym stanie technicznym umożliwiającym dalszą eksploatację; 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Szczegółowy opis wnoszenia wadium został opisany w Rozdziale 5 SIWZ "Wymagania dotyczące wadium"
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach