Przetargi.pl
Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn Budowa obiektu mieszkalno-usługowego przy PKP w Krzyżanowicach
    Inwestycja ta będzie realizowana w systemie pod klucz obejmującym zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
    Inwestycję umiejscowiono na działce nr 474/6 o powierzchni 5 477 m2. Wjazd na działkę znajduje się od strony południowo-wschodniej ul. Kolejowej. Teren działki nie leży w obszarze eksploatacji górniczej oraz ochrony konserwatorskiej.
    3.1 Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) Zaprojektowanie oraz budowę obiektu socjalno usługowego, w skład, którego wchodzą:
    a) 1 Część socjalna - dwa mieszkania pierwsze 35 m2 i drugie 25 m2 przeznaczone dla minimum sześciu osób. Przy projektowaniu należy uzyskać powierzchnię użytkową pokoi mieszkalnych wraz z sanitariatami i komunikacją nie mniejszą, pierwsze 35 m2 i drugie 25 m2, aby zapewnić warunki, jakie powinien spełnić lokal socjalny, według przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266), a więc zapewnić powierzchnię pokoi przypadającą na członka gospodarstwa domowego najemcy nie mniejszą niż 5 m2. b) 2 Część poczekalnia o powierzchni 25 m2 przeznaczonych dla czasowo przebywających 12 osób siedzących minimum oraz wydzielonym w niej ogólnodostępną toaletą damską dla niepełnosprawnych oraz męska z niezbędnymi sanitariatami o powierzchni 14 m2. c) 3 Część biurowa . Dwa biura przeznaczone dla minimum 3 osób każdy, 2) Przy projektowaniu należy uzyskać powierzchnię użytkową nie mniejszą niż 14 m2, aby zapewnić warunki, jakie powinien spełnić lokal biurowy. Przy projektowaniu budynku socjalnego należy zwrócić uwagę, że zgodnie z art. 2 pkt. 2 ww. ustawy, obmiaru powierzchni użytkowej lokalu, dokonuje się w świetle wyprawionych ścian. Pozostałe zasady obliczania powierzchni należy przyjmować zgodnie z Polską Normą odpowiednią do określania i obliczania wskaźników powierzchniowych i kubaturowych w budownictwie.
    3.2 Wyposażenie w instalacje Projektuje się wyposażenie budynku w następujące instalacje: - wodociągową, - wewnętrznej centralnego ogrzewania z miejscowych źródeł ciepła i cwu. Dla każdego mieszkania oraz biur projektuje się lokalne źródła ciepła . Każde źródło ciepła zabezpiecza potrzeby cieplne dla CO i CWU, - elektryczną, - telekomunikacyjną, - kanalizacji sanitarnej, - gazową.
    3.3 Dane ogólne Powierzchnia działki nr 474/6: 5 477 m2. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku: około 180,0m2. Powierzchnia terenów zielonych: 4 871,00 m2. Powierzchnia nawierzchni utwardzonych: - taras wraz z chodnikiem wokół budynku, droga dojazdowa, miejsca parkingowe - 360m2, - miejsce na gromadzenie odpadów - 10m2.
    3.4 Zamówienie obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: a) opracowanie koncepcji. Koncepcja powinna zawierać część opisową i projekt zagospodarowania terenu -należy przekazać koncepcję Zamawiającemu celem sprawdzenia prawidłowości rozwiązań dla kontynuacji projektowania, b) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych i sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej. c) wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z wprowadzeniem rozwiązań koncepcyjnych, d) pozyskanie od Zamawiającego podkładów mapowych do celów projektowych w niezbędnym zakresie, e) wykonanie projektu budowlanego o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i praw pokrewnych, f) złożenie kompletnego wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, h) uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego pozwolenia na użytkowanie. Dokumentację projektową w tym projekt budowlany o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeniami z niego wynikającymi, przy zachowaniu zapisów Euro kodów Słownika CPV i Polskich Norm dotyczących projektowania i wznoszenia obiektów budowlanych. Z uwagi na obowiązek stosowania przez Zamawiającego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: (Dz.U z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) wraz z jej delegacjami - dokumentacja projektowa powinna odpowiadać przepisom zawartym w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129 z późn. zm.) oraz: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn.18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130 poz.1398), a także Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 2) Sporządzenie projektów budowlanych o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy w niezbędnym zakresie, w tym między innymi: a) projekt zagospodarowania terenu (projektowany obiekt, infrastruktura, drogi, chodniki, parkingi, oznakowanie poziome i pionowe, mała architektura, zagospodarowanie terenu), b) projekty sieci zewnętrznych, w tym: gazowej, wodociągowej i telekomunikacyjnej, c) część architektoniczna wraz z projektami wnętrz i zestawieniami elementów budowlanych, urządzeń i wyposażenia, d) część konstrukcyjno-budowlana, e) część instalacyjna (instalacje wewnętrzne), f) opracowania kosztowe dla poszczególnych asortymentów robót. - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - opracowanie przedmiarów robót i zestawienia wartościowego grup robót i urządzeń.
    3) Wykonawca opracuje oraz przekaże zamawiającemu: a) Projekt koncepcyjny - w formie papierowej - 2 egz. + w formie elektronicznej; b) Projekt budowlany (o zakresie rozszerzonym jak projekt wykonawczy) - 4 egz. w formie papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF; c) Operat wodno-prawny- jeśli będzie wymagany -2 egz. + w formie elektronicznej; d) Przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF oraz w formacie ATH lub KST; e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF; f) Projekt wykonawczy - 4 egz. w formie papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF; g) Harmonogram rzeczowo-finansowy - 2 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF; h) Projekt zagospodarowania placu budowy - 3 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF; i) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) - 2 egz. w wersji papierowej + w formie elektronicznej w formacie PDF. j) Ww. dokumentacja w wersji elektronicznej - 2 egz. na płycie CD z opisem zawartości.
    Ponadto dokumentacja winna zawierać wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, pozwolenia i uzgodnienia niezbędne do realizacji celu, któremu ma służyć. Zakres tych uzgodnień zależeć będzie od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna winna umożliwiać uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych i pozwoleń oraz prawidłowe zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych. 4) Wykonanie robót na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku posiadających aprobaty techniczne i/lub deklaracje zgodności PN wyrobu. 5) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 6) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przedłożenie go Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 7) Wykonawca wykona roboty budowlane z najwyższą starannością, działając zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz całością dokumentacji składającej się na niniejszą Umowę. 8) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    3.5 Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym m.in.:
    1) Dokonanie geodezyjnego wytyczenia przedmiotu umowy w terenie oraz wyznaczenie stałych punktów odniesienia. 2) Zabezpieczenie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót. 3) Zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu i poniesienie ich kosztów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach