Przetargi.pl
„Budowa obiektów rekreacyjnych w miejscowościach Koziki-Jałbrzyków Stok i Poryte-Jabłoń, gm. Zambrów”

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa obiektów rekreacyjnych w miejscowościach Koziki-Jałbrzyków Stok i Poryte-Jabłoń, gm. Zambrów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa obiektów rekreacyjnych w miejscowościach Koziki-Jałbrzyków Stok i Poryte-Jabłoń, gm. Zambrów”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 2 obiektów rekreacyjnych na działce nr 94/3 i 103/2 w miejscowości Koziki-Jałbrzyków Stok oraz na działce nr 348/1, położonej w miejscowości Poryte-Jabłoń: 1) Obiekt rekreacyjny w miejscowości Koziki-Jałbrzyków Stok UWAGA: demontaż starego ogrodzenia i istniejących urządzeń zabawowych dokona Zamawiający. Zakres robót: 1) Prace przygotowawcze, tyczenie stref bezpiecznych urządzeń. 2) Korytowanie wytyczonej strefy bezpiecznej i strefy pod kostką betonową. 3) Zlokalizowanie oraz wykonanie prac montażowych związanych z urządzeniami zabawowymi, urządzeniami fitness, małą architekturą oraz tablicami regulaminowymi. 4) Montaż ogrodzenia panelowego. 5) Wykonanie nawierzchni amortyzującej wg. rysunku. 6) Wykonanie nasadzeń. 7) Uzupełnienie brakującej darni (w okolicy urządzeń zabawowych). 8) Prace porządkowe. PRACE ZIEMNE: Korytowanie pod nawierzchnię bezpieczną z piasku i kostkę betonową, kopanie dołów pod nowe fundamenty urządzeń, betonowanie. Wyrównanie terenu po wykopach pod fundamenty, uzupełnienie brakującej darni poprzez wysiew nasion, wykonanie nasadzeń, prace porządkowe. NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA: Teren przeznaczony pod montaż huśtawki wahadłowej dwu stanowiskowej i pod zestawy zabawowo sprawnościowe wykorytować i wysypać piaskiem. Nawierzchnia tego typu zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1177 określającymi parametry nawierzchni sypkich, powinna mieć przynajmniej 30 cm grubości. Musi to być piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 0,2-2mm. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ: Informacje podstawowe: 1) Elementy zabawowe – powinny posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa. 2) Sprzęt rekreacyjny powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. 3) Sprzęt rekreacyjny powinien być rozmieszczony na placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. 4) Montaż elementów powinien być zgodny z instrukcją producenta urządzenia. Charakterystyka szczegółowa urządzeń została zawarta w kartach katalogowych urządzeń. Projektuje się posadowienie i montaż następujących urządzeń: Plac zabaw: a) Zestaw zabawowy - 1 szt. b) Huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskiem płaskim i z siedziskiem LLDPE dla osób niepełnosprawnych – 1 szt. c) Tablica regulaminowa placu zabaw – 1 szt. Elementy konstrukcyjne stalowe (słup ocynkowany ogniowo), tablica wykonana z blachy. d) Zestaw sprawnościowy – 1 szt. e) Trampolina ziemna 150 x 150 cm – 1 szt. f) Ławka z oparciem np. Owieczka – 2 szt. g) Ławka z oparciem np. Panda – 1 szt. h) Kosz na śmieci – 1 szt. Siłownia zewnętrzna: a) Wyciąg górny dla niepełnosprawnych b) Biegacz wolnostojący c) Motyl integracyjny d) Prasa nożna hydrauliczna e) Wahadło pojedyncze f) Wioślarz wolnostojący g) Tablica regulaminowa siłowni h) Kosz na śmieci Strefa rekreacji: a) Stół betonowy do ping ponga b) Stół betonowy do szach i chińczyka – dopuszcza się rozwiązanie pojedyncze lub dwa połączone stoły w jeden c) Ławki z oparciem – 4 szt. d) Nasadzenia zieleni: 45 szt. żywotnika w odmianie ‘Smaragd’ o wys. min. 50 cm. Ogrodzenie panelowe – 137,66 mb Zaprojektowano ogrodzenie placu zabaw z paneli o wysokości całkowitej 1,00 m o rozstawie osiowym słupków 2,58 m. Słupek panelowy 40x60. Grubość drutów 4 mm. Elementy ogrodzenia panelowego powinny być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe oraz malowanie proszkowe w kolorze antracyt. Panele ogrodzeniowe pozbawione górnych końcówek drutów (grzebienia). Obejmy montażowe systemowe dostosowane do montażu paneli. Słupki i przęsła wykonane z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie. Furtki wyposażone w komplet zawiasów regulowanych, klamkę, zamek. Furtki powinny się otwierać w stronę placu zabaw (do wewnatrz). Nawierzchnia z kostki betonowej: projektuje się utwardzenie terenu pod urządzeniami siłowni poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Holland szara z mikrofazą, która będzie posadowiona na równi z poziomem 0. Plac zabaw powinien spełniać normy bezpieczeństwa dotyczące urządzeń zabawowych, materiałów z których są wykonane zabawki, nawierzchni na których stoją urządzenia, oraz systematycznej kontroli bezpieczeństwa na placu zabaw. Wymagania dotyczące zainstalowanych urządzeń do zabaw oraz ćwiczeń Zainstalowane urządzenia: • powinny posiadać co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji • powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów • powinny być rozmieszczone w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami, podanymi przez producenta urządzeń • powinny być zamontowane w sposób nie kolidujący z istniejącymi sieciami infrastruktury technicznej – w szczególności podziemnej • teren należy wyposażyć w tablice informacyjne zawierające regulamin określający zasady i warunki korzystania z urządzeń – w formie piktogramów oraz znak zakazu palenia. • wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami 2) Obiekt rekreacyjny w miejscowości Poryte-Jałboń Projektuje się posadowienie i montaż następujących urządzeń: Plac zabaw: • Zestaw OSA 1 - 1 szt. • Piramida sprawnościowa - 1 szt. • Huśtawka - 1 szt. Siłownia plenerowa: • wyciąg górny - 1 szt. • orbitrek - 1 szt. • podwójne wahadło - 1 szt. • wioślarz - 1 szt. • wycisk siedząc - 1 szt. • biegacz - 1 szt. Strefa relaksu: • stolik do gry w szachy wraz z 4 siedziskami - 1 szt Elementy małej architektury: • ławka - 4 szt. • kosz na śmieci - 1 szt. • tablica regulaminowa - 1 szt. • stojak rowerowy trzystanowiskowy - 1 szt. Ogrodzenie: ogrodzenie z przęseł metalowych z furtką szerokości 1m Uwaga: Montaż i posadowienie urządzeń do zabaw – zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia, wraz z zachowaniem stref bezpieczeństwa istniejących urządzeń, elementów małej architektury oraz pni drzew, zgodnie z PN-EN 1176. Wymagania dotyczące zainstalowanych urządzeń do zabaw oraz ćwiczeń Zainstalowane urządzenia: • powinny posiadać co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji • powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów • powinny być rozmieszczone w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami, podanymi przez producenta urządzeń • powinny być zamontowane w sposób nie kolidujący z istniejącymi sieciami infrastruktury technicznej – w szczególności podziemnej • teren należy wyposażyć w tablice informacyjne zawierające regulamin określający zasady i warunki korzystania z urządzeń – w formie piktogramów oraz znak zakazu palenia. • wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami Ukształtowanie terenu: Projekt zakłada posadowienie urządzeń dostosowanych do istniejącego poziomu terenu. Projektowane nawierzchnie: Dla urządzeń zabawowych należy zastosować nawierzchnię bezpieczną, amortyzującą upadek, zgodnie z wymaganymi strefami bezpieczeństwa wokół urządzeń zabawowych – proponuje się nawierzchnię piaskową, grubość min. 30 cm. Stosować wyłącznie piasek oczyszczony, bez cząstek mułu i gliny, przeznaczony na place zabaw. Pod urządzeniami fitness – proponuje się nawierzchnię trawiastą. W strefie komunikacji – projektuje się nawierzchnię z kostki betonowej – proponowane warstwy podbudowy: • 6 cm - kostka betonowa koloru szarego (ograniczenie obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem) • 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 • 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o frakcji 4 – 31,5mm stabilizowanego mechanicznie • 10 cm - warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego • grunt rodzimy ubity mechanicznie Uwaga: konstrukcja podbudowy nawierzchni wymaga dostosowania do lokalnych warunków gruntowych. Zieleń: W części wypoczynkowej proponuje się nasadzenia zieleni: drzewa (np. klon pospolity, robinia akacjowa) lub krzew (pęcherznica kalinolistna, tawuła) 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w projektach budowlanych; oddzielnie dla każdego obiektu. (ZAŁĄCZNIKI NR 6 I 7)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w w/w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę umocowaną, 2) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy oraz wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, 4) załącznik nr 5 – Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 5) KOSZTORYSY OFERTOWE – dla każdego obiektu rekreacyjnego 6) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty wraz z załącznikami nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 7) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 8) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę (może być zawarte w treści oferty), 9) informacja o wystąpieniu u Zmawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 10 do SIWZ), 10) Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 11) -jeżeli dotyczy Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach