Przetargi.pl
Budowa obiektów małej architektury: na 4 stacyjkach rowerowych, na szlaku kajakowym oraz na punkcie widokowym wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji drugiego etapu projektu: Rozwój szlaków turystycznych na terenie Gminy Smołdzino realizowanego w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności (...)

Urząd Gminy Smołdzino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-214 Smołdzino, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 811 72 15 , fax. 59 811 74 60
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smołdzino
    ul. Kościuszki 3 3
    76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 59 811 72 15, fax. 59 811 74 60
    REGON: 00055176300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów małej architektury: na 4 stacyjkach rowerowych, na szlaku kajakowym oraz na punkcie widokowym wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach realizacji drugiego etapu projektu: Rozwój szlaków turystycznych na terenie Gminy Smołdzino realizowanego w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. Budowa przystani kajakowej w miejscowości Smołdzino na dz. nr 145: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę ze stołami - 22 m2 (3,8mx5,8m) - plac pod altanę grillową - 35m2 - plac pod lokalizację toalet przenośnych 12 m2 (2mx6m) Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata - 1 szt. pow. zabud. 13,72m2 - wiata grillowa - 1 szt. pow. zabud. 22,55m2 - stół z ławkami - 8 szt. - ławki - 6 szt. - toalety przenośne - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 3 szt. 2. Budowa stacyjki rowerowej w Gardnie Wielkiej na dz. nr 48: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę ze stołami - 9 m2 (3mx3m) - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego - 9m x 2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem i ławkami - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. 3. Budowa stacyjki rowerowej w miejscowości Smołdziński Las na dz. nr 180: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę - 3mx3m - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego 9mx2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem i ławkami - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. 4. Budowa stacyjki rowerowej w miejscowości Łokciowe na dz. nr 59/1: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę ze stołami - 9 m2 (3mx3m) - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego - 9m x 2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 2 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. 5. Budowa punktu widokowego w miejscowości Łokciowe nr dz. nr 36/5: a) obiekty małej architektury: - ławki z zadaszeniem - 2 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. 6. Budowa stacyjki rowerowej w miejscowości Smołdzino na dz. nr 23/12: a) roboty budowlane: - plac pod wiatę - 9 m2 (3mx3m) - plac pod lokalizacje ławek, stojaka rowerowego - 7m x 2,5m Nawierzchnia utwardzona betonową kostka brukową. b) obiekty małej architektury: - wiata ze stołem i ławkami - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - ławki wolnostojące - 1 szt. - pojemniki na odpady stałe - 1 szt. Dodatkowe postanowienia: A. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót. B. Wykonawca jest upoważniony do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej terenu i jest w pełni świadomy wszystkich warunków fizycznych oraz ograniczeń odnoszących się do terenu budowy, jak również jest doskonale świadomy końcowego efektu robót. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. C. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SIWZ warunkach. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy do sporządzenia oferty. D. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa, zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot umowy oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. E. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu , uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. F. W zakresie zamówienia Zamawiający wymaga także wykonanie dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego (w tym kosztorysu powykonawczego oraz inwentaryzacji powykonawczej). G. Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, który rozpocznie się po dokonaniu bezusterkowego odbioru danej części przedmiotu umowy. H. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia stosowanie do art. 29 ust 4 ustawy Pzp dotyczącego klauzuli społecznej, że do realizacji zamówienia zostaną zatrudnione co najmniej 2 osoby zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale 28. I. Zamówienie finansowane jest ze środków zewnętrznych. W związku z powyższym, z uwagi na określony terminu rozliczenia środków pomocowych, ewentualne opóźnienia w terminowej realizacji robót stanowić będą istotną szkodę Zamawiającego, dochodzoną bezpośrednio z wynagrodzenia wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium jest wymagane. Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące zł). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (złotych), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto BANK SPÓŁDZIELCZY USTKA, 32 9315 0004 0007 5398 2000 0020. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.smoldzino.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach