Przetargi.pl
Budowa obiektów budowlanych i obiektów małej architektury na terenie gminy Szulborze Wielkie

GMINA SZULBORZE WIELKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 07-324 Szulborze Wielkie, ul. Romantyczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZULBORZE WIELKIE
    ul. Romantyczna 2
    07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie
    REGON: 450670114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugszulborze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów budowlanych i obiektów małej architektury na terenie gminy Szulborze Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ II – Budowa altany wraz z przebudową istniejącej instalacji wodociągowej poprzez montaż wodotrysku, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe oraz zagospodarowanie terenuCZĘŚĆ III - Budowa altan z wyposażeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:1) 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) – część 2 wg SWZ;2) 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) – część 3 wg SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niża) 500.000 zł. w stosunku do II części zamówieniab) 400.000 zł. w stosunku do III części zamówieniaprzy czym jeżeli Wykonawca złoży oferty na dwie części musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż suma warunków dla każdej z tych części.2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych w odniesieniu do każdej części zamówienia, przy czym jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część może wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych - dotyczy części II i III ,b) wskaże osobę(by), która będzie brała udział w realizacji zamówienia w postaci kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń o specjalności architektonicznej – dotyczy części II. Wskazanie jednej osoby będzie potwierdzać spełnienie warunku na wszystkie części, na które zostanie złożona oferta.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach