Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Andrespolu przy ul. Brzezińskiej 6. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy nowej siedziby Posterunku Policji w Andrespolu przy ul. Brzezińskiej 6 na działce nr 529 w obrębie 0001, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię INWESTPROJEKT - Zachód sp. z o. o. z/s w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1. budowę budynku biurowego z masztem antenowym o wysokości 16 m, instalacją antenową, odgromową i przepięciową; 2. budowę wiaty na agregat prądotwórczy; 3. budowę obiektów małej architektury (maszt flagowy i pylon informacyjny z logo policji); 4. budowę utwardzeń terenu (dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, chodników); 5. budowę instalacji wewnętrznych wodociągowych; 6. budowę instalacji kanalizacyjnych: sanitarnych i deszczowych wewnętrznych i zewnętrznych; 7. budowę instalacji wewnętrznych c.o.; 8. budowę kotłowni gazowej; 9. budowę instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej(doziemnej); 10. budowę instalacji klimatyzacji (pomieszczenie 0.09, 1.04, 1.14); 11. budowę instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem zewnętrznym; 12. budowę instalacji elektrycznych słaboprądowych; 13. budowę przyłączy i instalacji teletechnicznych; 14. budową przyłączy kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz wodociągowego; 15. budowę zjazdu z drogi publicznej; 3.Zamawiający informuje, że dostawa wyposażenia ruchomego nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia. 4.Wykonawca wraz z ofertą złoży Wykaz podstawowych urządzeń, które zostaną zastosowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Dokładny zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót STWiOR stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ. Załącznik nr 4 oraz pozostałe zapisy SIWZ wraz z załącznikami stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów. 6.Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami decyzji o pozwolenie na budowę nr 502/2020 wydanej w dniu 19.10.2020 r. przez Starostę Łódzkiego Wschodniego, zawartej w Załączniku nr 4 do SIWZ. 7.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 11 do SIWZ. 8.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i asortymentu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń i asortymentu są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń, asortymentu. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia, asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny o tym samym lub wyższym standardzie. 9.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 10.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych. 11.Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215). 12.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 13.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 14.Wymagany okres gwarancji- minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 15.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonywaniem robót budowlanych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub dostawców materiałów budowlanych. 16. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.15. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 17.Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 14 wzoru umowy – Załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy 00/100 zł Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Andrespolu przy ul. Brzezińskiej 6.
Dodano: 2021-04-14 - Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Warcie przy ul. Sadowej 47.
Dodano: 2021-04-08 - Przebudowa wraz z modernizacją budynku koszarowego nr 13 na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71.
Dodano: 2021-02-04 - Przebudowa wraz z modernizacją budynku koszarowego nr 13 na terenie OPP w Łodzi przy ul. Pienistej 71.
Dodano: 2020-12-11 - Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Warcie przy ul. Sadowej 47.
Dodano: 2020-12-03 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z budową obiektów nowej siedziby Posterunku Policji w Hermanowie.
Dodano: 2019-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dotyczących budowy obiektów nowej siedziby Posterunku Policji w Rozprzy przy ul. Sportowej
Dodano: 2018-09-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dotyczących budowy obiektów nowej siedziby Posterunku Policji w Rozprzy przy ul. Sportowej
Dodano: 2018-05-28 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z budową obiektów nowej siedziby Posterunku Policji w Woli Krzysztoporskiej
Dodano: 2018-05-28 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy, termomodernizacji oraz zmiany sposobu użytkowania budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Norwida 18
Dodano: 0000-00-00