Przetargi.pl
Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Warcie przy ul. Sadowej 47.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji Warcie przy ul. Sadowej 47.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy nowej siedziby Komisariatu Policji w Warcie przy ul. Sadowej 47 na działce nr 39/9 w obrębie 0008, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię MERITUM Grupa Budowlana sp. z o. o. Sp. k. z/s w Krakowi 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1.budowę budynku komisariatu policji wraz z masztem antenowym o wysokości 25 m; 2. budowę budynku gospodarczo-garażowego z pomieszczeniem przeznaczonym na śmietnik i oddzielnym pomieszczeniem na agregat prądotwórczy; 3. budowę obiektów małej architektury (maszt flagowy i pylon informacyjny z logo policji); 4. budowę utwardzeń terenu (dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, chodników); 5. budowę instalacji wewnętrznych wodociągowych ; 6. budowę instalacji kanalizacyjnych: sanitarnych i deszczowych ze zbiornikiem na retencyjnym; 7. budowę instalacji wewnętrznych c. o.; 8. budowę instalacji gazowej ze zbiornikiem na gaz płynny; 9. budowę instalacji wentylacji i klimatyzacji; 10.budowę instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem zewnętrzny; 11.budowę przyłączy teletechnicznych; 12.przebudowę sieci elektroenergetycznej. 3.Zamawiający informuje, że dostawa wyposażenia ruchomego nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy załatwienie wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego zbiornika na gaz płynny – na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego. 5.Wykonawca wraz z ofertą złoży Wykaz urządzeń KP w Warcie, które zostaną zastosowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.Dokładny zakres robót został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zawartych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Załącznik ten oraz pozostałe zapisy SIWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii robót oraz standardu zastosowanych materiałów. 7.Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami decyzji o pozwolenie na budowę nr 993/2019 wydanej w dniu 16.12.2019 r. przez Starostę Sieradzkiego zawartej w Załącznik nr 3 do SIWZ. 8.Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 11 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i asortymentu równoważnego do wskazanego w załączniku nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń i asortymentu są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń, asortymentu. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia, asortyment wskazany przez Zamawiającego lub równoważny o tym samym lub wyższym standardzie. 10.Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 11.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych. 12.Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215). 13.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 14.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 15.Wymagany okres gwarancji- minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 16.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonywaniem robót budowlanych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub dostawców materiałów budowlanych. 17.W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.12. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 18.Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 14 wzoru umowy – Załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach