Przetargi.pl
Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki

Nadleśnictwo Wronki ogłasza przetarg

  • Adres: 64510 Wronki, Nadolnik
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. +48 67 2540148 , fax. +48 67 2540578
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wronki
    Nadolnik 1
    64510 Wronki
    tel. +48 67 2540148, fax. +48 67 2540578
    REGON: 57006452400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki, w Miejscowości Obelzanki, działka nr 80357/5, w tym miedzy innymi: budynku biurowego, budynku garażowego ze śmietnikiem, studni czerpalnej, otwartego ziemnego zbiornika ppoż., zjazdu z drogi publicznej, budowy przyłączy i zagospodarowania terenu. Zakres zamówienia obejmuje między innymi roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne, montażu urządzeń, wykończeniowe, a także między innymi wykonanie przyłączy: energetycznego wraz z dostawą agregatu prądotwórczego oraz kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, budowa studni, zagospodarowanie terenu, wykonanie parkingów i dróg, wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej, wykonanie zbiornika otwartego ppoż. BUDYNEK BIUROWY Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach mansardowy o pochyleniu 65° (214%) i 25° (47%). Dane gabarytowe: powierzchnia zabudowy - 479,9 m2 powierzchnia użytkowa - 805,4 m2 kubatura - 4206,8 m3 wysokość - 9,65 m n.p.t. Przeznaczenie: biura, sala narad, archiwum. BUDYNEK GARAŻOWO - GOSPODARCZY Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach kopertowy o pochyleniu 70%. Dane gabarytowe: powierzchnia zabudowy - 129,7m2, powierzchnia użytkowa - 112,9m2, kubatura - 634m2, wysokość - 5,9m. m n.p.t. Przeznaczenie: dwa garaże dwustanowiskowe (2x36,1m2), pomieszczenie gospodarcze nr 1 (18,1m2), pomieszczenie gospodarcze nr 2 na śmietnik (22,6m2). ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIEMNY OTWARTY ZBIORNIK PPOŻ. Obiekt ziemny, wolnostojący nieprzykryty. Dane gabarytowe: wymiary B x L – 13x25m głębokość wody w zakresie – 1,9÷ 2,5m powierzchnia lustra wody – 292 m2 pojemność całkowita – 594 m3 Rzędna dna zbiornika – 51,40 m n.p.m. Dno zbiornika na głębokości – 2,8 m p.p.t. Przeznaczenie Zasadniczą funkcją zbiornika jest zapewnienie wody do zewnętrznego gaszenia pożaru. CIĄGI KOMUNIKACYJNE dojazdy, place manewrowe, miejsca postojowe, zatoka autobusowa, chodniki. Dojazdy i place manewrowe stanowią jednocześnie drogi pożarowe. ZJAZD Z DROGI PUBLICZNEJ W celu skomunikowania działki zamierzenia budowlanego przewiduje się przebudowę istniejącego zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej DW140 . Do obowiązków Wykonawcy przy realizacji przebudowy zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 140 na działkę nr ewid. 80375/5 zgodnie z decyzją WZDW.WU.6520-13.3/17 z dnia 10.07.2017. należy : 1)Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym wraz z opłatą za zajecie pasa drogowego na czas robót. 2)Opracowanie i uzgodnienie projektu oznakowania robót w pasie drogowym. ROBOTY SANITARNE Ścieki bytowo - gospodarcze z projektowanego budynku będą odprowadzane do projektowanego zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego na terenie działki Inwestora. STUDNIA WIERCONA Projektowany budynek zasilany będzie w wodę zimną poprzez projektowaną studnię wierconą SW wg odrębnego opracowania. W studni nastąpi rozdział na instalację wody na cele socjalne oraz instalację na cele nawadniania zieleni terenu Nadleśnictwa. Do zakresu obowiązków Wykonawczy realizacji studni wierconej z hydroforem do czerpania wody na działce nr ewid. 80375/5, zgodnie z zgodnie z decyzją BR.6530.5.2017 z dnia 30.06.2017r. oraz Projektem robót geologicznych na wykonanie w utworach czwartorzędowych ujęcia wód podziemnych (studni nr1) należy : 1)Wykonanie otworu hydrologicznego 2)Opróbowanie otworu. 3)Wykonanie pompowania oczyszczającego. 4)Wykonanie pompowania pomiarowego trwającego 24÷48 godzin. 5)Wykonanie badań laboratoryjnych gruntów oraz badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych wody podziemnej. 6)Wykonanie prac geodezyjnych. 7)Opracowanie dokumentacji hydrologicznej. 8)Opracowanie operatu wodno-prawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz szczególnego korzystania z wód wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego. 9)Opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody na 20 lat wraz pozwoleniem wodno-prawnym. 10)Opłaty administracyjne z wyjątkiem punktu 9 ponosi Wykonawca. 11) Wykonanie innych prac oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii w celu załatwienia w/w formalności. Dodatkowo w zakres robót sanitarnych wchodzą między innymi: - kanalizacja sanitarna, - instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej, - instalacja centralnego ogrzewania, - wentylacja mechaniczna, - instalacja klimatyzacji, - gruntowa pompa ciepła. ROBOTY ELEKTRYCZNE W zakres prac wchodzą między innymi: - przyłącze elektroenergetyczne - zasilanie rezerwowe agregatem prądotwórczym - zasilanie gwarantowane UPS - główny pożarowy wyłącznik prądu - wewnętrzne linie zasilające - rozdzielnica główna i podrozdzielnice - instalacja elektryczna oświetlenia podstawowego i awaryjnego - instalacja elektryczna gniazd wtykowych 230V i siły - instalacja przeciwprzepięciowa - instalacja ochrony odgromowej - ochrona od porażeń prądem elektrycznym ROBOTY TELETECHNICZNE kanalizacja kablowa dla instalacji teletechnicznych - instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP - instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - instalacja systemu kontroli dostępu KD - instalacja strukturalna LAN - instalacja telefoniczna TEL - instalacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP - instalacja multimedialna w sali narad - instalacja telewizji DVB-T - instalacja rejestratora czasu pracy 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności: 3.3.1.SIWZ 3.3.2.projekty budowlane – do wglądu w siedzibie Zamawiajacego; 3.3.3.projekty wykonawcze. 3.3.4.specyfikacje techniczne 3.3.5.przedmiary 3.4.W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. 3.5.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach. 3.6.Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 9.2.1. pieniądzu; 9.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3. gwarancjach bankowych; 9.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.); 9.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić/przelać na rachunek bankowy zamawiającego nr rachunku w Bank PeKaO S.A. o/Wronki nr rachunku: 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania pn.: „Budowa siedziby Nadleśnictwa Wronki”. 9.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 9.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój kasy). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 9.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego, tak aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 9.8. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz zobowiązywać do zapłaty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wystąpienia co najmniej jednego przypadku powodującego zatrzymanie wadium przez zamawiającego określonego w ustawie, a także obejmować cały okres związania ofertą. 9.9. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.13. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.14. Oferta Wykonawcy, którego wadium nie zostało wniesione w wymaganym terminie lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp 9.15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.17. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.8. Ofertę należy sporządzić według formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 11.9. Do oferty należy dołączyć: 11.9.1. oświadczenie, o którym mowa w części 7 SIWZ pkt 7.1. (oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu) 11.9.2. zobowiązanie, o którym mowa w części 7 SIWZ pkt 7.10.2., (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeżeli dotyczy). 11.9.3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 11.9.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 ze zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 11.9.5. informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa- pisemne uzasadnienie /jeśli dotyczy ust. 11.17. poniżej/, 11.9.6. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Kosztorys szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, opracowany w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót z zachowaniem przyjętej numeracji, pozycji i podziału na poszczególne działy. W przypadku, gdy określone pozycje przedstawione zostały w kosztorysie Wykonawcy pod innymi numerami, Wykonawca w tym zakresie powinien przedstawić odpowiednie informacje lub oznaczenia. Wszystkie formularze załączników do SIWZ żądane w ofercie należy wypełnić według wzorów załączników do SIWZ, bez dokonywania w nich zmian w treści merytorycznej tzn. nie może ulec zmianie: zakres żądanych informacji w postaci tabel i oświadczeń zawartych w załącznikach, nazwy i numeracja załączników. BRAK KOSZTORYSU OFERTOWEGO skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z: art. 89 ust.1 pkt 2 Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3”. 11.10. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Stosowne informacje należy zawrzeć w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 11.11. Wymagane oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w części 7 niniejszej SIWZ muszą być złożone w formie określonej w części 8 SIWZ. Pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno mieć miejsce na każdej stronie dokumentu zawierającej treść. 11.12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach