Przetargi.pl
Rozbudowa przedszkola publicznego nr 1 o dwa oddziały żłobkowe wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędna infrastrukturą techniczną, na działce nr 272 obręb 19, przy ulicy Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach

Gmina Międzyzdroje ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 913 275 652 , fax. 913275630
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyzdroje
    ul. Książąt Pomorskich 5
    72-500 Międzyzdroje
    tel. 913 275 652, fax. 913275630
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa przedszkola publicznego nr 1 o dwa oddziały żłobkowe wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędna infrastrukturą techniczną, na działce nr 272 obręb 19, przy ulicy Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, zgodnie z Projektem budowlanym i Decyzją Starosty Kamieńskiego znak: 66/2019 z dnia 14.02.2019 r., jest: Rozbudowa przedszkola publicznego nr 1 o dwa oddziały żłobkowe wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędna infrastrukturą techniczną, na działce nr 272 obręb 19, przy ulicy Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach, poprzez: a) Rozbudowę budynku przedszkola o dwa oddziały żłobkowe. b) Projektowane oddziały żłobkowe zostały umiejscowione przy południowej i wschodniej ścianie istniejącego budynku. Część dobudowywana jest 1 kondygnacyjna, wykonana w konstrukcji murowanej z bloczków wapienno - piaskowych gr. 18 i 24 cm, kryta dachem płaskim o spadku 5 %. c) Do projektowanego budynku prowadzi jedno wejście oraz dwa wyjścia z sal żłobkowych bezpośrednio na taras. W celu wykonania planowanej inwestycji konieczne będzie zamurowanie części okien w salach na parterze i wstawienie okien o mniejszych wymiarach oraz wykucie nowego otworu okiennego w jednej z sal. d) Planowany jest demontaż drzwi w części przyziemia budynku istniejącego i montaż nowych o odporności ogniowej E160. e) Projektowany obiekt należy do IX kategorii obiektów budowlanych. pod warunkiem spełnienia wymagań określonych obowiązującymi przepisami prawa oraz wykonania zobowiązań wynikających z Decyzji Starosty Kamieńskiego. 2. Lokalizacja inwestycji: Zakres robót obejmuje część terenu działki nr 272 obręb 19 Międzyzdroje Do ww. działki gmina Międzyzdroje posiada tytuł prawny - własność. Lokalizacja przedmiotowej instalacji jest określona w projekcie budowlanym na mapach. 3. Układ funkcjonalno-przestrzenny. Projekt budowlany - "Rozbudowa przedszkola publicznego nr 1 o dwa oddziały żłobkowe wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędna infrastrukturą techniczną, na działce nr 272 obręb 19, przy ulicy Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach". 4. Opis materiałów użytych do inwestycji Ogólne wymagania i Normy zostały określone w Dokumentacji budowlanej. 5. Gwarancja i atesty Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Przy odbiorze wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne na dostarczone urządzenia, regulamin użytkowania. 6. Pozostałe informacje Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy mogą być zastąpione przez inne, równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informację o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach