Przetargi.pl
Budowa nowej infrastruktury Inkubatora Przedsiębiorczości

Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64100 Leszno, ul. Geodetów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 32 22 100 , fax. 65 32 22 104
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o.
    ul. Geodetów 1
    64100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 32 22 100, fax. 65 32 22 104
    REGON: 30132272000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcb.leszno.pl, https://bip.lcb.leszno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej infrastruktury Inkubatora Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku biurowego w ramach zadania „Budowa Nowej Infrastruktury Inkubatora Przedsiębiorczości w Lesznie”. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45223500-1 – Konstrukcje z betonu zbrojnego 45210000-2 – Prefabrykaty 45210000-2 – Roboty murowe 45223210-1 – Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45422100-2 – Stolarka drewniana 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45421146-9 – Instalowanie sufitów podwieszanych 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45431000-7 – Kładzenie płytek 45421110-8 – Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45442100-8 – Roboty malarskie 45261000-4 – Wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych i oraz podobne roboty 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania 45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne 45331210-1 – Instalowanie wentylacji 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331230-7 – Instalowanie urządzeń chłodzących 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45314310-7 – Układanie kabli 45312200-9 – Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45312100-8 – Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 3. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą w szczególności następujące prace: 1) Roboty branży budowlanej: - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - roboty betoniarskie; - roboty związane z zbrojeniem betonu; - roboty związane z wykonaniem i montażem prefabrykatów żelbetowych; - roboty murowe; - roboty związane z wykonaniem konstrukcji stalowych; - roboty izolacyjne; - roboty związane z wykonaniem ścian gipsowo-kartonowych; - roboty związane z wykonaniem sufitów podwieszanych; - roboty tynkarskie; - roboty związane z wykonaniem okładzin z płytek ceramicznych; - roboty związane z wykonaniem posadzek; - roboty związane z montażem stolarki drzwiowej i okiennej; - roboty malarskie; - roboty związane z wykonaniem pokryć dachowych wraz z obróbkami blacharskimi; - roboty związane z wykonaniem balustrad stalowych wewnętrznych i zewnętrznych; - roboty związane z ociepleniem elewacji; - roboty związane z wykonaniem opaski wokół budynku; - roboty związane z zagospodarowaniem terenu. 2) Roboty branży sanitarnej: - roboty związane z wykonaniem instalacji wewnętrznej (instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, kanalizacja sanitarna, instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja hydrantowa, wentylacja mechaniczna podciśnieniowe odwodnienie, klimatyzacja). - roboty związane z wykonaniem sieci zewnętrznej (zewnętrzna kanalizacja sanitarna, zewnętrzna kanalizacja deszczowa). 3) Roboty branży elektrycznej: - roboty w zakresie okablowania elektrycznego; - wewnętrzna linia zasilająca; - instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego; - instalacja gniazd wtykowych i zasilanie urządzeń 230/400V; - instalacje uziemienia, odgromowa i połączeń wyrównawczych; - instalacja przeciwprzepięciowa; - instalacja przeciwpożarowa; - instalacja przeciwporażeniowa; - montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 40kW. 4) Roboty branży telekomunikacyjnej: - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych; - roboty w zakresie okablowania elektrycznego; - montaż urządzeń telekomunikacyjnych. UWAGA: W projekcie wykonawczym branża (architektura + konstrukcja) znajduje się punkt 5 (Opis wyposażenia i wykończenia pomieszczeń). Zamawiający informuje, iż w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą wyłącznie prace związane z wykończeniem pomieszczeń. Prace związane z wyposażeniem pomieszczeń będą stanowić przedmiot odrębnego postępowania. 4. Charakterystyka Inwestycji: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa budynku biurowego dla Leszczyńskiego Centrum Biznesu Sp. z o.o., położonego na działce nr ewid. 1289/11 w Lesznie przy ul. Geodetów. W chwili obecnej działka jest zabudowana budynkiem biurowym, halą z łącznikiem oraz parkingami, placami manewrowymi i drogami wewnętrznymi. Działka ma kształt nieregularnego wielokąta – maksymalne wymiary działki wynoszą 128,76 x 143,22 m. Od strony południowej działka sąsiaduje z drogami publicznymi (ulica Usługowa i Geodetów). Z pozostałych stron jest otoczona innymi działkami niezabudowanymi. W części frontowej działki znajdują się utwardzone parkingi wzdłuż dróg wewnętrznych - zlokalizowane są tu miejsca postojowe dla aut osobowych. Teren jest ogrodzony, działka posiada przyłącza infrastruktury technicznej. Teren działki jest płaski, bez przeszkód terenowych. Działka nie znajduje się na terenach szkód górniczych i jest objęta ochroną konserwatora zabytków w zakresie archeologicznym. 2) Na terenie działki nr ewid. 1289/11 planuje się rozbudowę istniejącego budynku biurowego. Projektowana nowa część zostanie zlokalizowana w zachodnim narożniku działki i będzie funkcjonalnie połączona z istniejącym budynkiem. Rozbudowywana cześć będzie miała długość około 26,45 m. Szerokość projektowanej części będzie wynosić 24,74 m. W części północnej działki zaprojektowano zbiornik odparowujący dla wód deszczowych (z połaci dachu) o wymiarach 8,0x11,0 m. Opracowanie nie wprowadza zmian w układzie komunikacji wewnętrznej i istniejących parkingach. Zaplanowano utwardzone chodniki i dojścia dla pieszych łączące istniejące ciągi komunikacyjne i wejścia do nowej części obiektu. Pozostały teren działki zagospodarowany będzie jak dotychczas trawnikami, żywopłotami oraz niskimi krzewami. Dostęp komunikacyjny do działki na zasadach obecnych, poprzez istniejące wjazdy na teren działki z ulicy Geodetów (dz. nr ewid. 1289/9) i ul. Usługowej (dz. nr ewid. 1289/4). Ogrodzenie z siatki stalowej oraz systemów panelowych (sztywna siatka stalowa). Istniejące miejsce gromadzenia odpadów stałych znajduje się w pobliżu hali. Warunki zabudowy na przedmiotowej działce reguluje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego przyjęty uchwałą nr XLI/501/2006 przez Radę Miejską Leszna w dniu 26.10.2006 roku. Przedmiotowa działka znajduje się w jednostce oznaczonej jako 11U/P. Przedmiotowy plan zagospodarowania przestrzennego dostępny jest na stronie internetowej http://bip.leszno.pl/attachments/download/843. 3) Działka, na której będą prowadzone roboty posiada pełen zakres przyłączy mediów. Przedmiotowa inwestycja nie wymaga przebudowy istniejących sieci i dodatkowego uzbrojenia terenu. 4) Charakterystyczne wielkości projektowanego budynku: część projektowana: powierzchnia zabudowy: 601,11 m2, powierzchnia użytkowa ogółem: 1027,81 m2, kubatura: 5440,05 m3 całość po rozbudowie: powierzchnia zabudowy: 1443,21 m2, powierzchnia użytkowa ogółem: 2447,71 m2, kubatura: 12740,69 m3. 5) Projektowana rozbudowa będzie budynkiem dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, przykrytym dachem płaskim. Maksymalne wymiary budynku w rzucie mają wynosić 26,45 x 24,74 m. Wysokość budynku od poziomu terenu do pokrycia dachu ma wynosić 9,02 m. Budynek ma być wykonany w technologii murowanej, ze ścianą dwuwarstwową, ocieploną metodą lekką-mokrą. Pod ściany budynku należy wykonać fundamenty żelbetowe. Budynek ma być posadowiony na żelbetowych ławach i stopach fundamentowych. Stropodach ma być płaski, niewentylowany, pokryty papami do użytku zewnętrznego. 6) Projektowana nowa część budynku będzie w całości przeznaczona na cele biurowe. Na obu kondygnacjach wzdłuż korytarzy zaplanowano do wykonania pomieszczenia biurowe przeznaczone na wynajem. W centralnej części zaplanowano klatkę schodową wraz z windą, zaplecza sanitarne, salę kreatywności i konferencyjną z magazynem oraz pomieszczenie biurowe do coworkingu. W łączniku od strony istniejącej części budynku, otwartą przestrzeń Zamawiający przeznaczył do celów komunikacji oraz rekreacji użytkowników. Na poziomie parteru Zamawiający przewidział zewnętrzne patia przy łączniku. 5. Dla przedmiotu zamówienia szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”). Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ (Załącznik Nr 9, 10, 11 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.lcb.leszno.pl/ oraz są dostępne w siedzibie Zamawiającego (Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o. o., ul. Geodetów 1, 64 – 100 Leszno, pokój nr A 103). 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zawiera Rozdział 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załączony do SIWZ projekt umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 75 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Bank PKO BP O/Leszno o numerze 48 1020 4027 0000 1902 0810 7064 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 3. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą, w oryginale, w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o.o., ul. Geodetów 1, 64 – 100 Leszno w Recepcji, opisanej w następujący sposób: WADIUM „Przetarg nieograniczony na Budowę nowej infrastruktury Inkubatora Przedsiębiorczości” znak sprawy: LCB/1/2018 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwotę gwarancji/poręczenia; 4) termin ważności gwarancji/poręczenia; 5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj.: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; 9) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) -5) niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego (Sygn. akt. IIICZP 27/17 z dnia 22 czerwca 2017 r.) wadium podlega zatrzymaniu na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1579 ze zm.) także wtedy, kiedy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył dokumenty lub oświadczenia, ale z ich treści nie wynika potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 SIWZ (Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ), c) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust 8 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach