Przetargi.pl
Budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica

Gmina Trzebnica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, pl. M. J. Piłsudskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebnica
    pl. M. J. Piłsudskiego 1
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935135
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej i modernizacja istniejącej infrastruktury drogowej, oświetleniowej i społecznej w Gminie Trzebnica, na podstawie dokumentacji projektowych sporządzonych przez: a) Pracownia Dendroplan Kamil Barski, ul. Daktylowa 10/10, 54-054 Wrocław,b) Zakład Usługowo-Handlowy „RR” Mgr inż. Ryszard Jóźwik, ul. Teatralna 2a, 55-100 Trzebnica,c) A-via Adam Ozimina, ul. Dębowa 5a, 55-120 Oborniki Śląskie,d) „Projektowanie konstrukcyjno-inżynieryjne” Bronisław Waluga, ul. Modrzejewskiej 16/15, 41-712 Ruda Śląska,e) Elektroteg Sp. z o.o., ul. Trzebnicka 33, 55-100 Księginice,f) Fab-Instal Mariusz Rudnicki, ul. Trzebnicka 33, 55-100 Księginice,g) Jednostkę projektową Mateusz Maj,h) Pracownię Projektową „Inargo” Wojciech Hercuń, ul. Mickiewicza 2, 55-100 Trzebnica,i) WODINSTAL Biuro Usług Projektowych Paweł Janicki, ul. Harcerska, 55-100 Trzebnica, zwanymi dalej łącznie: „Jednostkami projektowania”, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt 2 i opisanych jako UWAGA!2. W zakres zamówienia wchodzi:1. Budowa drogi gminnej w miejscowości Domanowice, 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątniki,3. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Raszów,4. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Taczów Mały,5. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Skoroszów,6. Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Cerekwica,7. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Masłów,8. Przebudowa drogi gminnej ul. Janusza Korczaka w miejscowości Trzebnica,9. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Biedaszków Wielki,10. Przebudowa drogi powiatowej nr 1331 D Janiszów - Biedaszków Wielki,11. Budowa oświetlenia drogowego na odcinku Trzebnica – Sulisławice,12. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skarszyn,13. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Trzebnica – skrzyżowanie ulic Kwiatowa - Ogrodowa,14. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małuszyn,15. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Biedaszków Wielki,16. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Domanowice - napowietrzna,17. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Domanowice – przy remizie,18. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice ul. Cicha,19. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice ul. Spacerowa,20. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Księginice ul. Łabędzia,21. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Piersno dz. nr 141,22. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Piersno dz. nr 134,23. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Koniowo dz. nr 144/2, 186,24. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Koniowo dz. nr 144/2,25. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Brzezie dz. nr 266, 223,26. Przebudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Brzezie dz. nr 223, 247, 231, 167/3, 85, 275/1, 275/2,27. Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowości Kobylice,28. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzezie.UWAGA!1) Wykonawca przy kalkulacji ceny ofertowej musi uwzględnić koszty Wykonawcy wynikające ze sposobu wypłaty wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu. Wykonawca otrzyma zaliczkę w wysokości 5% wynagrodzenia, a pozostałe wynagrodzenie (wynagrodzenie ryczałtowe brutto pomniejszone o kwotę wypłaconej zaliczki) będzie wypłacone jednorazowo, po zakończeniu inwestycji. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że akceptuje warunki płatności określone we wzorze umowy.2) Wszelkie pozostałe uwagi jak również zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, zwanym dalej „OPZ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j. z późn. zm.).3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr 14 9591 0004 2001 0000 4431 0005, w tytule przelewu należy wpisać: „WADIUM – ZP.271.15.2023”.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI SWZ.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ.8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.9. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:• minimum jedno zadanie, w którego zakres wchodziła budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej i łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2 000,00 m2,• minimum jedno zadanie, w którego zakres wchodziła budowa lub przebudowa oświetlenia drogowego o łącznej ilości słupów oświetleniowych nie mniejszej niż 20 sztuk.Wykonawca może wykazać się realizacją jednego zamówienia, którego zakres obejmuje budowę lub przebudowę drogi wraz z budową lub przebudową oświetlenia drogowego, tak aby spełnione zostały wymagania postawione dla obu zadań.2. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zmówienia, tj.:• 1 osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej – do kierowania robotami.• 1 osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania czynności kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do kierowania robotami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach