Przetargi.pl
Budowa nowego ciągu drogi powiatowej nr 1177P w m. Śmiłowo

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego ciągu drogi powiatowej nr 1177P w m. Śmiłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: „Budowa nowego ciągu drogi powiatowej nr 1177P w m. Śmiłowo”. Planuje się dofinansowanie zamówienia w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju oraz Konkurencyjności Regionów poprzez Wsparcie Lokalnej Infrastruktury Drogowej. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowego odcinka drogi powiatowej nr 1177P w miejscowości Śmiłowo. Projektowany do budowy odcinek drogi powiatowej będzie stanowił odejście w lewo od dotychczasowego przebiegu drogi powiatowej poprzez wybudowanie skrzyżowania. Następnie zostaną wybudowane: odcinek o długości ok. 76 m, skrzyżowanie z drogą gminną – ul. Przemysłowa, następny odcinek długości ok. 54 m i włączenie do drogi krajowej nr 10 poprzez nowe skrzyżowanie. Powyższe rozwiązanie pozwoli na przebudowę całego skrzyżowania z drogą krajową w miejscowości Śmiłowo. 3. Projektowana przebudowa drogi powiatowej jest ściśle powiązana z projektowaną przebudową skrzyżowania z drogą krajową nr 10, gdzie przewidziano przesunięcie wlotu drogi powiatowej od strony Zelgniewa o ok. 100 m w kierunku Bydgoszczy. Przebudowa skrzyżowania na drodze krajowej nr 10 jest objęta odrębnym zamówieniem i stanowi zadanie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 4. Zakres robót drogowych obejmuje: - przeniesienie wlotu drogi powiatowej nr 1177P na skrzyżowanie z drogą krajową nr 10, - budowę odcinka od drogi krajowej nr 10 do drogi gminnej (ul. Przemysłowa), - budowę skrzyżowania projektowanego odcinka z ul. Przemysłową (droga gminna), - budowę odcinka od drogi gminnej – ul. Przemysłowa do aktualnego przebiegu drogi powiatowej nr 1177P, - budowę włączenia projektowanego odcinka do istniejącej drogi powiatowej nr 1177P. Planowany do przebudowy odcinek drogi powiatowej nr 1177P o długości 0,13 km będzie realizowany w granicach istniejącego pasa drogowego. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót (kosztorys ofertowy) jako dokument pomocniczy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem budowy, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 7. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drodze a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze objętej zamówieniem w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zapewnienia obsługi geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 9. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę. 10. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien ją obliczyć na podstawie SIWZ (w tym na podstawie Załącznika nr 7 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, zapoznał się ze specyfiką wykonania robót, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach dotyczących ochrony środowiska. 11. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 36 miesięcy. 12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) obsługa układarki mas bitumicznych; 2) obsługa automatyki układarki mas bitumicznych; 3) obsługa walca drogowego; 4) obsługa kosza układarki; 5) obsługa koparki/koparko-ładowarki; 6) roboty brukarskie. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy. 15. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach