Przetargi.pl
Budowa nawierzchni z płyt betonowych w ul. Handlowej, Anny, Michałowskiej, Ciepłej, Nowy Port i Okopowej w Tomaszowie Mazowieckim.

Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44/724-45-47 , fax. 724-2311
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44/724-45-47, fax. 724-2311
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni z płyt betonowych w ul. Handlowej, Anny, Michałowskiej, Ciepłej, Nowy Port i Okopowej w Tomaszowie Mazowieckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych podwójnie zbrojonych o grubości 12,5 cm o wymiarach 0,75 x 1,0 m, klasa betonu B-35, w ulicach: Handlowa - długość 145 mb , szerokość 5,0 m , powierzchnia 725 m2, Anny - długość 830 mb , szerokość 4,0 m , powierzchnia 3.320 m2, Michałowska - długość 415 mb , szerokość 3,5 m , powierzchnia 1.452,5 m2, Ciepła - długość 90 mb, szerokość 5 m , powierzchnia 450 m2, Nowy Port - długość 180 mb, szerokość 4,0m powierzchnia 720 m2, Okopowa /dojazdy/ - długość 207 mb, szerokość 3,5 - 4,0m, powierzchnia 796,5 m2. Wielkość i sposób realizacji: - wykonanie koryta średniej grubości 25 cm -z wywozem gruntu na odległość 7 km, - wykonanie podsypki piaskowej grubości 10 cm - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych na podsypce piaskowej - 7.464 m2, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i włazów kanałowych, - ręczne plantowanie poboczy na szerokości 0,5 m po obu stronach ulic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości 8.000 PLN (osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane odpowiadające zakresowi zamówienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający będzie liczył 5 letnie doświadczenie zawodowe od dnia otrzymania uprawnień budowlanych. Osoba/osoby wskazane do kierowania robotami budowlanymi musi posiadać wymagane doświadczenie zawodowe na dzień wskazany jako termin składania ofert. b) W okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, wykonali nawierzchnie z płyt betonowych o łącznej powierzchni minimum 2.000 m2. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy złożyć: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 2.1 Wykaz osób jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wskazanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem oraz potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 2.2 Wykaz robót potwierdzający, iż Wykonawca wykonał nawierzchnie z płyt betonowych o łącznej powierzchni minimum 2.000 m2. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty zostały wykonane należycie. Dokumentami takimi będą np. referencje, protokoły odbioru. 3. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia jakie zobowiązani są złożyć Wykonawcy: 3.1 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 3.2 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego, 3.3 Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tomaszow.miasta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach