Przetargi.pl
BUDOWA NAWIERZCHNI DROGI I BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ ULICY L. STAFFA W M. KOLE

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA NAWIERZCHNI DROGI I BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ ULICY L. STAFFA W M. KOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni jezdni, miejsc parkingowych, zjazdów, chodników, ścieżki rowerowej, kanalizacji deszczowej ulicznej. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na ulicy Staffa. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiarów robót: część I – droga i część II - sięgacz). I. CZĘŚĆ I - DROGA. 1. Wykonanie robót związanych z nowymi drogami, parkingami, zjazdami, chodnikami i ścieżką rowerową – część drogi tj.: roboty ziemne i roboty drogowe wg następującego zakresu robót: 1) Zakres robót przewidziany do wykonania krawężników i obrzeży: a) Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 15x22 na długości 530,42 m na ławie z betonu B15; b) Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 12x25 na długości 92,30 m na ławie z betonu B15; c) Wykonanie obrzeży betonowych 8x25 na długości 566,10 m na ławie z betonu B15. 2) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni jezdni: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 1403,66 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru szarego grubości 8 cm na powierzchni 1403,66 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 3) Zakres robót przewidziany do wykonania ścieku ulicznego: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 29 cm na powierzchni 139,14 m2; c) Wykonanie nawierzchni ścieku ulicznego z kostki kamiennej na długości 463,80 mb i szerokości 30 cm na podsypce piaskowo – cementowej (1:4). 4) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni miejsc postojowych do parkowania równoległego przy jezdni: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 824,20 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru grafitowego grubości 8 cm na powierzchni 824,20 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 5) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-10 grubości 10 cm na powierzchni 1483,00 m2 i podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 221,00 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru czerwonego grubości 8 cm na powierzchni 1704,00 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 6) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni zjazdów na posesje: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 397,37 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru żółtego grubości 8 cm na powierzchni 397,37 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 7) Montaż oznakowania pionowego i poziomego. 8) Ułożenie rur grubościennych osłonowych na instalacjach gazowych i rury przepustowej dla instalacji oświetleniowej. 2. Wykonanie robót związanych z instalacjami kanalizacji deszczowej tj. roboty ziemne i montażowe wg następującego zakresu robót: 1) Wykonanie kolektora z rur PVC-U SN8 315/9,2 z uszczelką długości - 240,00 m. 2) Wykonanie przykanalików z rur PVC-U SN8 200/5,9 z uszczelką długości – 99,00 m. 3) Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych fi 1000 mm – 14 szt. 4) Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z osadnikiem – 22 szt. II. CZĘŚĆ II - SIĘGACZ. 1. Wykonanie robót związanych z nowymi drogami, parkingami, zjazdami, chodnikami i ścieżką rowerową – część drogi tj.: roboty ziemne i roboty drogowe wg następującego zakresu robót: 1) Zakres robót przewidziany do wykonania krawężników i obrzeży: a) Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 15x22 na długości 76,80 m na ławie z betonu B15; b) Wykonanie krawężników betonowych drogowych o wymiarach 12x25 na długości 6,60 m na ławie z betonu B15; c) Wykonanie obrzeży betonowych 8x25 na długości 93,10 m na ławie z betonu B15. 2) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni jezdni: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 342,98 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru szarego grubości 8 cm na powierzchni 342,98 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 3) Zakres robót przewidziany do wykonania ścieku ulicznego: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 29 cm na powierzchni 6,22 m2; c) Wykonanie nawierzchni ścieku ulicznego z kostki kamiennej na długości 20,72 mb i szerokości 30 cm na podsypce piaskowo – cementowej (1:4). 4) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-10 grubości 10 cm na powierzchni 134,54 m2 i podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 50,46 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru czerwonego grubości 8 cm na powierzchni 185,00 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 5) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni zjazdów na posesje: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm; b) Wykonanie podbudowy z betonu B-15 grubości 15 cm na powierzchni 14,20 m2; c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu cegiełka bezfazowej koloru żółtego grubości 8 cm na powierzchni 14,20 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 3 cm. 2. Wykonanie robót związanych z instalacjami kanalizacji deszczowej tj. roboty ziemne i montażowe wg następującego zakresu robót: 1) Wykonanie przykanalików z rur PVC-U SN8 200/5,9 z uszczelką długości – 9,00 m; 2) Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z osadnikiem – 2 szt; 3) Wykonanie ścieku z korytek ściekowych AS100, h=215 mm z pokrywą żeliwną D400 – 35,00 m. Przyjęto całkowitą wymianę gruntu zasypowego w wykopach pod kolektory, studnie rewizyjne i ściekowe. III. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorysy ofertowe. IV. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. V. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 30.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Kole w BZ WBK 1 Oddział w Kole Nr 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Budowa ul. L. Staffa w Kole.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi . 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach