Przetargi.pl
Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    ul. Okrzei
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
    REGON: 89071796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa mostu w ciągu dróg dz. 196/1, 204/19, 204/16 we wsi Szalejów Górny”. W ramach budowy zostaną wykonywane między innymi następujące roboty: 1.1. Prace rozbiórkowe Wykonanie budowy – odbudowy obiektu mostowego wymaga prac rozbiórkowych. Należy rozebrać obustronne umocnienia brzegów potoku, zabezpieczonych okładziną na sucho z kamienia łamanego typu ciężkiego. Materiał z rozbiórki należy złożyć na odkład i wykorzystać do remontu odbudowy istniejących umocnienia brzegów potoku Toczek . Szczegóły rozbiórki istniejących umocnień brzegów pokazano na rys. nr 3, 4 i 5. 1.2. Podpory obiektu Przyczółki posadowiono bezpośrednio na gruncie poprzez betonowe ławy fundamentowe z betonu klasy B25 (C20/25) z wcześniejszym wykonaniem poduszki betonowej gr. 0,07 m z betonu klasy B20 (C16/20), wymiary ław podano na rys. nr 3, nr 4 i nr 5. Nowoprojektowane elementy korpusów przyczółków należy wykonać z betonu klasy B30 (C25/30) . Szczegóły wykonania przyczółków pokazano na rys. nr 3, 4 i 5. Konstrukcja nowego stalowego układu nośnego odbudowywanego obiektu mostowego zostanie oparta na nowych betonowych przyczółkach , poprzez żelbetową ławę podłożyskową pokazaną na rys. nr 5. Ławy podłożyskowe należy zazbroić dwoma warstwami siatek z prętów ze stali klasy A-III N ( BSt500S) Ø 12 mm , oczka siatki o wymiarach 10 x 10 cm . Pręty poszczególnych siatek powinny być ułożone mijankowo . Pręty siatek podczas betonowania należy właściwie zastabilizować , aby nie przemieściły się podczas betonowania . 1.3. Konstrukcja przęsła Belkowa konstrukcja przęsła zaprojektowana została z 6 sztuk stalowych belek walcowanych I NP 340, o rozpiętości teoretycznej L = 5,64 m i długości całkowitej L = 6,60 m . Schemat ułożenia belek na podporach-przyczółkach podano na rys.nr 3. Belki należy zabezpieczyć właściwymi powłokami malarskimi antykorozyjnymi . Konstrukcja przęsła zostanie spięta w jedną całość na miejscu dwoma betonowymi poprzecznicami podporowymi oraz poprzecznicą środkową z belek walcowanych I NP 180. Poprzecznice w przęśle należy mocować do belek nośnych wg rys. nr 3. Grubość zasadnicza płyty pomostowej wynosi 16,0 ÷ 20,0 cm . Płyta zespolona z belkami nośnymi poprzez stalowe wiotkie łączniki z prętów Ø10 mm - rys. nr 6 . Zbrojenie poprzeczne i podłużne dołem i górą płyty pomostowej ze stali klasy A-III N (BSt500S) rozstaw i średnice prętów podano na rys. nr 6 . Beton płyty pomostowej klasy B30 (C25/30) . Monolityczna płyta pomostowa posiada spadek podłużny płyty wynoszący 1,8 % oraz poprzeczny daszkowy dwustronny i = 1,5 % zapewniający powierzchniowe odwodnienie pomostu. Od strony górnej i dolnej wody płyta zakończona wykształconym kapinosem . 1.4. Izolacja Zaprojektowano wykonanie izolacji poziomej obiektu z papy zgrzewalnej , ułożonej na płycie pomostowej z wywinięciem na część pionową przyczółka ( około 0,5m ) . Papę należy ułożyć na odpowiednio oczyszczonym i zagruntowanym podłożu , odebranym przez inspektora nadzoru . Powierzchnię przewidzianą pod izolację należy gruntować jednokrotnie , zużywając tyle środka gruntującego ile wchłania beton . Powierzchnia gruntowana , przed ułożeniem izolacji , musi całkowicie wyschnąć. Do układania izolacji konieczne jest zastosowanie palnika gazowego o szerokości dostosowanej do szerokości rolki układanej papy izolacyjnej . Połączenie sąsiednich arkuszy papy wykonać na zakład . Zakład podłużny między sąsiednimi brytami nie powinien przekraczać 8 cm , zakład poprzeczny między kolejnymi rolkami winien wynosić 15 cm .Uwaga - wielkość zakładów uwarunkowana jest przez rodzaj zastosowanej papy i podana przez producenta . W celu wyeliminowania nakładania się na siebie wielu zakładów należy pamiętać o przesunięciu miejsca zakładu poprzecznego w sąsiednich rzędach . Układanie izolacji należy rozpocząć od najniższego punktu . Ze względu na pochylenie niwelety na obiekcie układanie izolacji należy rozpocząć od strony niższego przyczółka tzn. od strony dojazdu do gospodarstw rolnych. Części przyczółków stykające się gruntem należy zabezpieczyć przez dwukrotne gruntowanie abizolem R i dwukrotne malowanie abizolem P . 1.5. Wyposażenie pomostu Na pomoście należy wykonać nawierzchnię bitumiczną - dwuwarstwową . Warstwa wiążąca z asfaltobetonu średnioziarnistego półścisłego o gr 3 cm. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu średnioziarnistego ścisłego o gr 3 cm. Szerokość nawierzchni na moście 5,00 m . Pomost wyposażony zostanie w stalową poręcz mostową o wysokości 110 cm , wykonaną z profili stalowych - wykonać wg rys. nr 7 , zamontowaną od strony górnej i dolnej wody w płycie za pomocą osadzonych stalowych marek . Długość poręczy mostowych L1 = 9,87 m , L2 = 9,87 m . Poręcze zabezpieczyć odpowiednią powłoką antykorozyjną . 1.6. Dojazdy do obiektu mostowego W projekcie zaprojektowano generalnie zachowanie istniejącej niwelety dojazdów . Pochylenie niwelety dojazdu lewobrzeżnego tj. od strony drogi powiatowej nr 3304D i = 2, % (do mostu ) na odcinku L1 = 11,50 m, Pochyleniem niwelety na moście i = 1,8 % . Pochylenie niwelety dojazdu prawobrzeżnego i = 7,0 % . Spadek poprzeczny jezdni na moście w osi poprzecznej dwustronny i = 1,5 % . Dojazdy należy uzupełnić podbudową tłuczniową gr.0,25 m i wykonać na nim nawierzchnię bitumiczną o konstrukcji takiej jak na moście lecz grubości warstw po 4 cm. Szczegóły wykonania dojazdów i ich niweletę pokazano na rys. nr 3 , rys. nr 4 i rys. nr 5. Pobocza gruntowe umocnione materiałem kamiennym . 1.7. Umocnienie dna i brzegów potoku Dno potoku w obrębie budowy - odbudowy obiektu mostowego zaprojektowano jako istniejące dno- otoczaki , z zachowaniem istniejącej rzędnej dna pod mostem 342,60 m npm. Zabezpieczenie brzegów potoku od strony dolnej i górnej wody – istniejące obubrzeżne kamienne umocnienia brzegów potoku - zabezpieczonych wklęsłą ( lewy brzeg) okładziną na sucho z kamienia łamanego typu ciężkiego. Dno potoku na wysokości mostu oraz powyżej i poniżej na całej długości w wyniku przeprowadzonej przez zarządcę potoku odcinkowej regulacji posiada jednolity spadek podłużny oraz regularne nachylenie skarp brzegu lewego i prawego około 1 : 2. Należy również: a) Wykonać oznakowanie pionowe w związku z zaprojektowaną stałą organizacją ruchu drogowego, b) Wykonać tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogi powiatowej oraz w związku z zajęciem pasa drogowego w/w drogi dokonanać stosowne opłaty, c) Wykonać mapę powykonawczą (2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej pdf i dwg),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1000 zł 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający wymaga przedstawienia kosztorysu ofertowego, sporządzonego odpowiednio na podstawie przedmiarów stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ oraz kosztorysu stanowiącego Załącznik nr 10 (kosztorys ma dla Zamawiającego charakter pomocniczy przy realizacji i rozliczeniu zadania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach