Przetargi.pl
Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie

Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6615222, 6607661 , fax. 058 620-53-38, 6607661
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
    ul. Hryniewickiego 10 10
    81-340 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6615222, 6607661, fax. 058 620-53-38, 6607661
    REGON: 19263412900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie z zapleczem socjalnym, infrastrukturą oraz rozbiórka istniejącej Brzegowej Stacji Ratowniczej i budynku zaplecza socjalnego na terenie działki nr 53 i nr 365/43 obręb 2 Łeba (WI.IV/MS/7111/3/BM/08) o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. budowę budynku dwubryłowego składającego się z części socjalno-biurowej i zaplecza garażowo-magazynowego o 11/2 kondygnacji, niepodpiwniczonego, parterowego z poddaszem użytkowym, pod dachem wielospadowym krytym dachówką ceramiczną oraz budowę masztu łączności radiowej. Parametry techniczne i zestawienie powierzchni budynku: kubatura: 2610,04 m3 powierzchnia całkowita netto: 548,43 m2 w tym: - powierzchnia parteru: 288,44 m2 , - powierzchnia poddasza: 259,99 m2. powierzchnia zabudowy: 352,34 m2, wysokość budynku: 11,5 m2, długość budynku: 26,59 m2; 2. wykonanie następujących przyłączy: przyłącze zasilania w energię elektryczną, przyłącze zaopatrzenia w wodę, przyłącze odprowadzania ścieków do kanalizacji sanitarnej. Ścieki deszczowe z dachu odprowadzane będą do gruntu, poprzez skrzynki rozsączające; 3. wbudowanie na parterze budynku kotłowni opalanej olejem opałowym lekkim na potrzeby c.o. i c.t. dla zapotrzebowania ciepła Q= 33 kW wraz z podgrzewaczem pojemnościowym c.w.u. o pojemności 160 l oraz automatyką sterującą pracą kotłowni; 4. oświetlenie zewnętrzne obejmuje obwód oświetlenia zewnętrznego sterowany czujnikiem zmierzchowym z oprawami sodowymi zamontowanymi na trzech słupach oświetleniowych; 5. wykonanie odprowadzania wód deszczowych z dróg i parkingów do skrzynek rozsączających poprzez osadnik i separator koalescencyjny produktów ropopochodnych; 6. budowę drogi manewrowej wraz z placem manewrowym do rozładunku łodzi o nawierzchni betonowej i o powierzchni ogółem 461,50 m2, dojść pieszych z kostki wibroprasowanej o grubości 8 cm i o powierzchni 116,49 m2 oraz parkingu dla samochodów osobowych o powierzchni 148,99 m2 z jednym wpustem deszczowym; 7. pokrycie zielenią ozdobną i izolacyjną w formie trawników i krzewów terenów wolnych od zabudowy oraz dróg i placów; 8. dostawę i montaż stalowego, ocynkowanego ogrodzenia o długości 149 m (w tym partii stalowych o długości 131,76 m i partii murowanych z cegły klinkerowej o długości 10 m) i wysokości 1,5 m w tym bramy o szerokości 4,64 m oraz dwóch furtek o szerokości 1,3 m; 9. rozbiórkę parterowego, niepodpiwniczonego budynku istniejącej Brzegowej Stacji Ratowniczej o powierzchni zabudowy 105,61 m2 i powierzchni użytkowej 86,72 m2, długości 11,54 m, szerokości 9,63 m i wysokości 4,12 m (budynek nr 3 na działce nr 53); 10. rozbiórkę jednopiętrowego, niepodpiwniczonego budynku socjalnego o powierzchni zabudowy 83,39 m2 i powierzchni użytkowej 151,28 m2 , długości 13,20 m, szerokości 9,20 m i wysokości 6,75 m (budynek nr 4 na działce nr 53); 11. likwidację istniejącego uzbrojenia podziemnego w tym między innymi demontaż i utylizację istniejącego stalowego podziemnego zbiornika przeznaczonego na szambo o wymiarach Dn= 250 cm, L= 12 m; 12. rozebranie i wywiezienie istniejącego ogrodzenia; 13. rozebranie i wywiezienie nawierzchni istniejących placów manewrowych o nawierzchni betonowej monolitycznej o powierzchni 443 m 2; 14. rozebranie i wywiezienie nawierzchni chodnika z kostki brukowej o powierzchni 45 m 2; 15. rozebranie i wywiezienie krawężników betonowych 15 x 30 cm o długości około 126 m oraz krawężników 8 x 30 cm o długości około 45 m; 16. wycinkę i wywiezienie owocowego drzewa orzecha włoskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12.700,00 (słownie: dwanaście tysięcy siedemset) złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.) - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się doświadczeniem należytego wykonania niżej wymienionychrobót budowlanych polegających na: a) wybudowaniu nie mniej niż jednego budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m 2 i kubaturze nie mniejszej niż 2600 m 3 , b) wybudowaniu dróg wewnętrznych, parkingów i chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 700 m 2 ; 3) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wyżej określone uprawnienia; 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł . B.) - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę ( członków konsorcjum). Natomiast pozostałe warunki wymienione w punkcie A) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. C.) - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Sekcji III.2 w punktach od D.) do H.), na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. Wykonawców składających wspólną ofertę - konsorcjum), oświadczenie to winno być złożone w następującej formie: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp składają (podpisują) wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę (członkowie konsorcjum) lub podpisuje ustanowiony pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; 2) oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, składa (podpisuje) we własnym imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członków konsorcjum). E.) - W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć: a) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) dokumenty wymienione w punktach od a) do c) można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców (członków konsorcjum); e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). Uwaga! W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników. F.) - W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w punkcie A.)2) a-b) warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do oferty należy dołączyć niżej wymienione wykazy: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wybudowaniu nie mniej niż jednego budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 500 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 2600 m 3 . Wykaz musi zawierać nazwę i lokalizację obiektu (adres), opis wykonanych robót wraz z ich zakresem , termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę i adres oraz telefon zamawiającego (inwestora). Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy złożyć w formie oryginału a dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w ww. Wykazie zostały wykonane należycie można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych polegających na wybudowaniu dróg wewnętrznych, parkingów i chodników o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 700 m2. Wykaz musi zawierać nazwę i lokalizację obiektu (adres), opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę i adres oraz telefon zamawiającego (inwestora). Do Wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy złożyć w formie oryginału a dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w ww. Wykazie zostały wykonane należycie można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. G.) - W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w punkcie A.).3) warunku do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wykaz należy złożyć w formie oryginału; b) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego wystawione dla osoby, o której mowa w powyższym punkcie a), potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia- pełniącej funkcję kierownika budowy, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w punkcie G.)a) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. W przypadku, gdy osoba wskazana w Wykazie, którą Wykonawca będzie dysponował prowadzi samodzielną działalność, to wówczas do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tej osoby do podjęcia się pełnienia funkcji kierownika budowy. Dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. H.) - W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego w punkcie A).4) warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, do oferty dołączyć należy informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach