Przetargi.pl
Budowa mola spacerowego oraz pomostu pływającego na terenie części wybrzeża Zalewu Zegrzyńskiego pn. Dzika Plaża w Nieporęcie.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mola spacerowego oraz pomostu pływającego na terenie części wybrzeża Zalewu Zegrzyńskiego pn. Dzika Plaża w Nieporęcie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45241300-1 - Roboty budowlane w zakresie mol, 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych. 2)Zamówienie obejmuje: 1) Budowę mola spacerowego na terenie części wybrzeża Zalewu Zegrzyńskiego pn: Dzika Plaża w Nieporęcie służącego celom rekreacyjnym jako ciąg spacerowy, miejsce imprez i cumowania jachtów i łodzi. Molo należy wykonać w konstrukcji żelbetowo-drewnianej. Molo składa się z dwóch części. Pierwsza z nich o szerokości 6m i długości 24m położona jest prostopadle do brzegu, stanowi promenadę rekreacyjną i druga część do niej prostopadła z molem o tej samej szerokości i długości 12m w kierunku równoległym do brzegu. Molo spacerowe należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez Biuro Projektów Inwestycyjnych 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 143J/14, Pana Bogdana Słomskiego nr upr. Wa-191/92 stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Budowę pomostu pływającego tzw. kąpieliska, składającego się z profili zamkniętych pełniącego równocześnie funkcję modularnego pływaka. Powierzchnia zabudowy pomostu to: 516,25m?, tj. 297,18m długości x 175,32m szerokości. Pomost pływający należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym przez CSS Sp z o.o. ul. Złota 79/34, 00-819 Warszawa, Pana Bogdana Słomskiego nr upr. Wa-191/92 stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.Zamówienie obejmuje także następujące obowiązki Wykonawcy: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, 2) powierzenie kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu uprawnienia budowlane w zakresie inżynierii wodnej. 2.Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem. 2.Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na stronie internetowej Zamawiającego, to jest www.bip.nieporet.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (0-22) 767-04-16, 767 - 04 - 05, w godzinach pracy Urzędu Gminy t.j. poniedziałek w godz. od 1000 do 1800, w pozostałe dni w godzinach godz. od 800 - do 1600. 3. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452413001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy zł), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; - Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną budowę mola spacerowego, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami, będącymi członkami właściwej izby zawodowej, w tym 1 posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie inżynierii wodnej oraz 1 posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy) 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych., jeżeli Wykonawca złoży: 1)oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)dokumenty i oświadczenia określone w cz. XII. 5. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2)Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 3)Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w cz. XII ust. 1 pkt 5, cz. XIII ust. 1 oraz cz. XVII ust. 2 pkt 2 lit. d dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie.. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykazać że nie zachodzą wobec niego podstawy do wykluczenia z niniejszego postępowania. W tym celu wykonawca przedstawi dokumenty określone w pkt XIII. 7. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) warunki określone w ust. 1 muszą spełnić łącznie. Ocena spełniania tych warunków nastąpi w formule spełnia/nie spełnia. 2) wymóg określony w ust. 6 każdy z wykonawców musi spełnić z osobna, tj. każdy z nich złoży dokumenty potwierdzające, że nie zachodzą wobec niego podstawy do wykluczenia z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ; 2)wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3)opłacaną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy) . 4)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4A do SIWZ; 2. Dokument, o których mowa w ust. 1 pkt 5 należy przedstawić w formie oryginału, pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 3. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia 1) oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4B do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 3. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach