Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2147110, 32 2105074 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2017-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1
43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 2147110, 32 2105074, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 52360800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej, pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla zadania inwestycyjnego realizowanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach”. Teren inwestycji znajduje się przy ul. Paderewskiego w Czechowicach-Dziedzicach i obejmuje działkę nr 1614 o powierzchni 10158 m2. Zamawiający przewiduje, że teren inwestycji zostanie docelowo zagospodarowany w dwóch etapach: • Etap I - obejmuje realizację budynku biblioteki miejskiej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu na obszarze spełniającym wymogi Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (uchwała nr XXVIII/306/16 Rady Miejskiej z dnia 20.12.2016 r.) • Etap II - obejmuje realizację parku miejskiego na pozostałej części terenu inwestycji Zakres rzeczowy koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, stanowiącej element dokumentacji projektowej, musi obejmować oba wymienione wyżej etapy. Zakres rzeczowy robót budowlano-montażowych obejmie tylko Etap I: - przygotowanie terenu inwestycji, w tym roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - budowę budynku biblioteki miejskiej, - wykonanie zagospodarowania terenu inwestycji w niezbędnym zakresie, - budowę parkingu dla samochodów osobowych, - budowę lub przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budynku, urządzeń technicznych związanych z budynkiem, zapewniających możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, jak przyłącza i urządzenia instalacyjne oraz kompleksowego zagospodarowania terenu, - uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia inwestycji oraz niezbędnych do rzetelnego, prawidłowego opracowania ww. dokumentacji (w tym niezbędnych odkrywek lub odwiertów, sprawdzeń, ekspertyz, ewentualnych odstępstw, itp.), - wykonanie zaprojektowanych obiektów, robót budowlano-montażowych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na ich użytkowanie, - zapewnienie kierowana budową (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych) zgodnie z Prawem budowlanym i wymaganiami Zamawiającego, - zapewnienie ochrony terenu budowy (nieruchomości) na czas prowadzenia robót (system 7/24), - ubezpieczenie terenu budowy w związku z robotami budowlanymi, - sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji, - wykonywanie ewentualnych korekt dokumentacji projektowej (w związku z rękojmią za wady fizyczne) oraz ewentualnej dokumentacji zamiennej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe: - przewidywana powierzchnia budynku netto: ~2 200 m2 - minimalna ilość kondygnacji nadziemnych: 2 - budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - przewidywana ilość pracowników: 40 osób - przewidywana ilość czytelników: 150-200 dziennie - w budynku sala konferencyjno-szkoleniowa dla 150 osób oraz sala warsztatowa dla 30 osób dorosłych Realizacja zadania ma być zgodna z wytycznymi programowymi określonymi w: Kryteriach Certyfikatu Biblioteka + dla zadań realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający planuje zabezpieczyć środki finansowe na realizację przedmiotowego zadania w wysokości: rok 2017: 956 000,00 zł brutto rok 2018: 3 426 000,00 zł brutto rok 2019: 3 426 000,00 zł brutto rok 2020: 3 462 000,00 zł brutto Zamawiający ubiegać się będzie o dofinansowanie projektu „Budowa Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach. Etap I” ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 ze zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte niniejszą umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim
Dodano: 2023-10-27