Przetargi.pl
Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Nowe Dobra.

Gmina Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6861540 , fax. 056 6861540
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmno
    ul. Dworcowa 1 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6861540, fax. 056 6861540
    REGON: 00053144700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Nowe Dobra.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w miejscowości Nowe Dobra - CPV: 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw - CPV: 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - CPV: 45262300-4 betonowanie - CPV: 45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni - CPV: 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - CPV: 37535200-9 wyposażenie placów zabaw - CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Zakres planowanego zamierzenia obejmuje prace ziemne, wykonanie nowych nawierzchni oraz montaż elementów małej architektury placu zabaw i rekreacji wraz z ogrodzeniem terenu, a w szczególności: 1. Roboty ziemne, tj.: 1.1. Karczowanie starych pni drzew - 25 szt. 1.2. Roboty ziemne - wyrównanie nierówności terenu oraz korytowanie pod projektowaną nawierzchnię - 1250 m2. 2. Wykonanie nowych utwardzeń terenu o nawierzchniach i podbudowach przepuszczalnych, tj.: 2.1. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni 370 m2, gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie kl. 0/31,5mm o grubości 15 cm oraz na podsypce piaskowej grubości 20cm (istniejący zagęszczony grunt rodzimy) - na powierzchni chodników, placu spotkań oraz podestu-sceny wraz z stopniami. 2.2. Wykonanie nawierzchni z betonowych płyt ażurowych o łącznej powierzchni 100m2, gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3cm, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie kl. 0/31,5mm o grubości 15 cm oraz na podsypce piaskowej grubości 20cm (istniejący zagęszczony grunt rodzimy), z wypełnieniem otworów otoczakami O 20-30mm lub kruszywem łamanym - na powierzchni dojazdu. 2.3. Wykonanie nawierzchni ze żwiru płukanego o frakcji od 2-8mm o łącznej powierzchni 780m2, warstwa grubości po zagęszczeniu 10 cm, na istniejącym zagęszczonym podłożu z gruntu rodzimego (pisku) - na powierzchni placu zabaw i boiska do siatkówki. 2.4. Założenie trawników na łącznej powierzchni 620m2. 2.5. Wykonanie obramowania z obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm, o łącznej długości 300mb, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3cm, na ławie betonowej z betonu C12/15 o wymiarach 15x15cm. 3. Montaż elementów małej architektury rekreacyjnej i placu zabaw, wraz z ogrodzeniem terenu i wiatami (altanami) drewnianymi, tj.: 3.1. Montaż zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią - 1 szt. 3.2. Montaż tablicy rysunkowej - 1 szt. 3.3. Montaż huśtawki wagowej - 1 szt.; 3.4. Montaż huśtawki wahadłowej z siedziskiem typu bocianie gniazdo - 1 szt.; 3.5. Montaż urządzenia do fitness - wioślarz - 1 szt.; 3.6. Montaż urządzenia do fitness - biegacz - 1 szt.; 3.7. Montaż urządzenia do fitness - orbitrek - 1 szt.; 3.8. Montaż stojaka na rowery (na 6 rowerów) - 1 szt.; 3.9. Montaż huśtawki - sprężynowiec piesek - 1 szt.; 3.10. Montaż ławostołów w wiatach drewnianych - 3 szt.; 3.11. Montaż ławek parkowych z bali drewnianych z oparciem - 6 szt.; 3.12. Montaż koszy na śmieci z blachy stalowej ocynkowanej o poj. 40 l - 5 szt.; 3.13. Montaż kompletu słupków do siatkówki plażowej wraz z siatką i taśmami - 1 kpl; 3.14. Montaż atlanty drewnianej o długości 450cm, szerokości 300cm i wysokości 275cm; 3.15. Montaż ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej o długości 240mb i wysokości 1,6m z cokołem betonowym, wraz z dwiema furtkami z kształtowników stalowych o szerokości 100 cm oraz bramą wjazdową z kształtowników stalowych o szerokości 500 cm (wysokość furtek i bramy analogicznie do ogrodzenia). 4. Budowę oświetlenia wiat i terenu rekreacyjnego w Nowych Dobrach. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy - Załącznik nr 10 do SIWZ 4. Opis urządzeń placu zabaw i fitness - Załącznik nr 12 do SIWZ. Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. W związku z zapewnieniem użytkownikom miejsca rekreacji i wypoczynku maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na obiekcie wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. 6. Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej opisy oraz rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu miejsca rekreacji i wypoczynku. Podane w dokumentacji wymiary i parametry urządzeń są minimalne. 7. Posadowienie urządzeń bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na zainstalowane na placu zabaw urządzenia oraz wykonane prace na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony bez uwag protokołu z odbioru końcowego. 9.Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 10. Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, 11. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia. 12. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego zamontowanego urządzenia - w języku polskim, dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji oraz atestów i innych dokumentów potwierdzających zgodność zamontowanych urządzeń z normami wraz ze zgłoszeniem informującym o zakończeniu realizacji zamówienia. 14. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty zgodne z Polskimi Normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. Wadium wnoszone w innych formach musi być złożone we wskazanym terminie w oryginale w kasie Zamawiającego - pokój nr 312 (II piętro), a kopię załączyć do oferty. Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać zapis dotyczący zatrzymania wadium z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Brak takiego zapisu w gwarancji lub poręczeniu spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją: Wadium - budowa miejsca rekreacji i wypoczynku w Nowych Dobrach. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust.5 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach