Przetargi.pl
Budowa miejsc wypoczynku i rekreacji w Robakowie, Małem Czystem, Trzebiełuchu i Paparzynie

Gmina Stolno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-212 Stolno, Stolno 112
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
    Stolno 112 112
    86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
    REGON: 87111853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc wypoczynku i rekreacji w Robakowie, Małem Czystem, Trzebiełuchu i Paparzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na 5-ciu placach zabaw oraz budowa ogrodzenia (dot. zestawu nr 1) - po jednym zestawie na każdym placu: Zestaw 1 Trzebiełuch, działka nr 75. Elementy wchodzące w skład zestawu: zjeżdżalnia (1szt), huśtawka pojedyncza na sprężynie (1szt), huśtawka podwójna - równoważnia (1szt), huśtawka podwójna(1szt), kosz na śmieci (1szt), tablica informacyjna (1szt), ławka z oparciem (1szt), ogrodzenie (1 kpl). Zestaw 2 Trzebiełuch, działka nr 20przez1 1. Elementy wchodzące w skład zestawu: zjeżdżalnia (1szt), huśtawka pojedyncza na sprężynie (1szt), huśtawka podwójna - równoważnia (1szt), huśtawka podwójna(1szt), kosz na śmieci (1szt), tablica informacyjna (1szt), ławka z oparciem (1szt), zestaw sprawnościowy (1 szt.). Zestaw 3 Paparzyn, działka nr 15. Elementy wchodzące w skład zestawu: zjeżdżalnia(1szt), huśtawka pojedyncza na sprężynie (1szt), huśtawka podwójna - równoważnia (1szt), huśtawka podwójna(1szt), kosz na śmieci (1szt), tablica informacyjna (1szt), ławka z oparciem (1szt). Zestaw 4 Robakowo, działka nr 69przez1 1. Elementy wchodzące w skład zestawu: zjeżdżalnia (1szt), huśtawka pojedyncza na sprężynie (2szt), huśtawka podwójna - równoważnia (2szt), huśtawka podwójna(2szt), kosz na śmieci (1szt), tablica informacyjna (1szt), ławka z oparciem (2szt), zestaw sprawnościowy (1 szt.). Zestaw 5 Małe Czyste, działka nr 465przez3. Elementy wchodzące w skład zestawu: zjeżdżalnia (1szt), huśtawka pojedyncza na sprężynie (1szt), huśtawka podwójna - równoważnia (1szt), huśtawka podwójna(1szt), kosz na śmieci (1szt), tablica informacyjna (1szt), ławka z oparciem (1szt), zestaw sprawnościowy (1 szt.). 2. Rysunki poglądowe elementów oraz ich parametry techniczne zostały pokazane i określone w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. 3. W związku z zapewnieniem użytkownikom placów zabaw maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na placu zabaw wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. 4. Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej ewentualne rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu placu zabaw. 5. Posadowienie urządzeń bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. 6. Nogi zestawów drewniane o przekroju poprzecznym prostokątnym o wym. min 12 x 12 cm lub przekroju poprzecznym okrągłym o średnicy min 12 cm. 7. Dostawa i montaż nowych urządzeń na wskazany przez Zamawiającego plac zabaw realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na zainstalowane na placu zabaw urządzenia oraz wykonane prace na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony protokołu odbiorowego. 8. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 9. Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, 10. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia 11. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. 12. Urządzenia placu zabaw muszą być montowane w podłożu za pomocą metalowych kotew, zapewniających całkowitą stabilność i bezpieczeństwo. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego zamontowanego urządzenia placu zabaw - w języku polskim - oraz dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji. 14. Przez okres gwarancyjny, każdego roku w miesiącu kwietniu przedstawiciel Wykonawcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, dokona przeglądu gwarancyjnego wszystkich elementów placów zabaw będących przedmiotem niniejszego postępowania. Z każdorazowego przeglądu zostanie sporządzony protokół. W przypadku ujawnienia jakiś wad lub usterek Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku wady nie nadającej się do usunięcia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego urządzenia na nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach