Gmina Krajenka ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
Szkolna 17
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
REGON: 57079136500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa miejsc postojowych oraz chodnika wokół Krajeńskiego Ośrodka Kultury - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nowych oraz przebudowę istniejących miejsc postojowych, wykonanie nawierzchni chodników, drogi dojazdowej oraz przebudowę zjazdu z ul. Szkolnej. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe, rozbiórkowe, karczowanie pni, roboty ziemne; ustawienie krawężników i obrzeży, budowę nowych miejsc postojowych wraz z budową drogi dojazdowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, przebudowę zjazdu z ul. Szkolnej, przebudowę nawierzchni placu przed domem kultury poprzez zmianę nawierzchni na nawierzchnię z betonowej kostki brukowej z zachowaniem istniejącej nawierzchni jako podbudowy, wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, roboty wykończeniowe, w tym uzupełnienie ewentualnych ubytków nawierzchni asfaltowej powstałych przy rozbiórce, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ: projekt architektoniczno – budowlany, projekt budowlano – wykonawczy – przebudowa zjazdu, specyfikacje techniczne, przedmiar robót, projekt stałej organizacji ruchu. 3.4. Kod CPV 45 22 33 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 3.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, wykonanie nawierzchni parkingów i chodników. 3.5.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.5.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.5.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.5.1, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.5.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.5.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.1 czynności. 3.6. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.6.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 3.6.2. Wszystkie zastosowane materiały muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art.10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.6.3. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych. 3.6.4. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.6.5. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.6.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.6.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące Wykonawcę do przygotowania oferty. 3.6.8. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 000 zł (słownie cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 SIWZ – jeśli dotyczy. Powinno być złożone w formie oryginału. 3.pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Kosztorys ofertowy – na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie, ma znaczenie pomocnicze w trakcie realizacji robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa miejsc parkingowych przy ul. Szpitalnej z wymianą słupów oświetlenia”
Dodano: 2020-11-27 - Budowa parkingu przy sali sportowej w Gizałkach
Dodano: 2020-01-27 - Wykonanie systemu zarządzania ruchem na terenie szpitala w Poznaniu
Dodano: 2020-01-22 - Wykonanie systemu zarządzania ruchem na terenie szpitala w Poznaniu
Dodano: 2019-11-04 - modernizacja placu na terenie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Śremie w celu utworzenia miejsc postojowych
Dodano: 2019-09-10 - Utwardzenie terenu działek pod parking wraz z odwodnieniem w Robakowie w rejonie ulicy Cmentarnej
Dodano: 2019-06-28 - Budowa parkingu na ul. Samulskiego w Pleszewie
Dodano: 2019-06-13 - MODERNIZACJA NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH POŁOŻONYCH PRZY BUDYNKU UL. SŁUPSKA 62 W POZNANIU
Dodano: 2019-03-22 - Rozbudowa dróg gminnych m. Okonek, ul. Niepodległości, 1 Maja – II etap (budowa parkingu przy ul. Niepodległości)
Dodano: 2018-09-25 - Rozbudowa dróg gminnych m. Okonek, ul. Niepodległości, 1 Maja – II etap (budowa parkingu przy ul. Niepodległości)
Dodano: 2018-08-29