Przetargi.pl
„Budowa miejsc parkingowych przy ul. Szpitalnej z wymianą słupów oświetlenia”

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa miejsc parkingowych przy ul. Szpitalnej z wymianą słupów oświetlenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej ul. Szpitalnej w Złotowie. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr: 335, 167/3, 176/3, 177/8 , 131/16, 131/72, 131/50, 298/1 241/1, 243/1, 244/3, 245/3 oraz 247/3 znajdujących się w obrębie geodezyjnym 0088 Złotów. Zakres modernizacji ul. Szpitalnej obejmuje wykonanie robót drogowych, sanitarnych i elektrycznych. 1. Zakres robót drogowych i sanitarnych 1.1. Opis stanu istniejącego: Przewidziane do rozbudowy parkingi usytuowane są przy budynkach wielorodzinnych w pasie drogowym ul. Szpitalnej w Złotowie droga nr G120024. Przeznaczone są do obsługi budynków wielorodzinnych oraz punktów handlowych w rejonie ul. Szpitalnej Obecne parkingi są przeznaczone do obsługi pojazdów osobowych, składają się z 18 miejsc postojowych Ze względu na stale rosnące zapotrzebowanie na miejsca postojowe parkingi te stały się niewystarczające, i zdecydowano o ich rozbudowie w celu zwiększenia ilości miejsc postojowych. 1.2. Projektowane zagospodarowanie terenu Zaprojektowano rozbudowę istniejących parkingów, budowę nowych parkingów i dojść do parkingów oraz przebudowę chodnika. Rozbudowa istniejących parkingów i budowa nowych parkingów. Polega na zwiększeniu ilości miejsc postojowych z 18 na 97. Zmianie ulega sposób usytuowania miejsc postojowych z równoległych na prostopadłe skośne i równoległe względem jezdni. Miejsca postojowe o nawierzchni z kostki betonowej 8x10x20, kolor szary. Linie parkingowe z kostki betonowej kolor czerwony. Wymiary projektowanych miejsc postojowych: prostopadłe długość 5,3; 5,0 m, skośne 60° długość 4, 6 m, równoległe długość 6,00 szerokość 2,5 0 i 3,6÷3,75 m. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do projektowanych i istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej. Dojścia do miejsc postojowych. Obejmuje umożliwienie komunikacji z miejsc postojowych na chodnik. Wymiary projektowanych dojść: długość uzależniona o długości parkingów, szerokość 1,00 m. Nawierzchnia z kostki betonowej 8x10x20, kolor szary. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych powierzchniowo na przyległe tereny biologicznie czynne. Remont nawierzchni jezdni. Obejmuje wymianę zniszczonej nawierzchni z betonu asfaltowego. Wymiary projektowanej jezdni: długość 94,0 m , szerokość 6,40 m. Nawierzchnia z betonu asfaltowego SMA gr. 3 cm. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do projektowanych i istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej. Przebudowa chodnika. Obejmuje odsunięcie istniejącego chodnika i umożliwienie komunikacji z miejsc postojowych na chodnik. Wymiary projektowanego chodnika: długość 54,5 m, szerokość 1,50 - 2,00 m. Nawierzchnia z kostki betonowej 8x10x20, kolor szary. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych powierzchniowo do wpustów ulicznych oraz na przyległy teren zieleni. Kanalizacja deszczowa. W celu odwodnienia przebudowywanych nawierzchni zaprojektowano budowę 1 wpustu oraz przebudowę przesunięcie 3 wpustów ulicznych W1, W2, W3 wraz przyłączami z rury PVC Ø200 do istniejącej kanalizacji deszczowej. U W A G A: Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 3. Zakres robót elektrycznych: 3.1. Stan istniejący sieciowego zasilania kablowego. Obszar objęty realizacją jest oświetlony oprawami drogowymi ze źródłami oświetleniowymi sodowymi wyładowczymi na słupach FeZn oraz strunobetonowymi. Właścicielem oświetlenia jest Enea Oświetlenie. Całość zakresu przebudowy przewiduje demontaż starego oświetlenia w porozumieniu z zakładem Enea Oświetlenie oddział Piła. Na terenie projektowanej inwestycji zlokalizowane budynki mieszkalne oraz podziemne uzbrojenie terenu. 3.2. Opis zagospodarowania terenu. Przedmiotem inwestycji jest: W zakresie sieci energetycznej nn. 0,4 kV - budowa kablowej instalacji oświetleniowej, - montaż słupów i opraw oświetleniowych, - demontaż słupów (wysięgników) i opraw oświetleniowych, Zamierzenie inwestycyjne planowane jest do wykonania w całości zgodnie z projektem budowlanym. Inwestycja będzie realizowana na działkach nr: 254, 298/1, 336/1, 241/6, 241/1, 242/3, 243/1, 244/3, 245/3, 246/3, 247/3, 255/3, 240, 256, 257, 335 objętej projektem przebudowy oświetlenia ulicznego na ulicy Szpitalnej w obrębie ewidencyjnym 0088 jedn. ewidencyjnej: 303101-1 Złotów. Projektowana inwestycja przebiega w pasie drogowym. Nie ulegnie zmianie dotychczasowa funkcja terenu. Inwestycja przewiduje: • Budowę kablowej instalacji oświetleniowej, • Montaż słupów i opraw oświetleniowych, • Demontaż słupów (wysięgników) i opraw oświetleniowych. Uwaga: Załączone przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi służącymi do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 20.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach