Przetargi.pl
Budowa mechanicznych systemów oddymiania klatek schodowych K1 i K2 w budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 81332 Gdynia, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 587 356 110
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Kołłątaja 1
    81332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, fax. 587 356 110
    REGON: 14473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytu Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mechanicznych systemów oddymiania klatek schodowych K1 i K2 w budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania wykonania i odbioru robót budowalnych określa niniejsza SIWZ oraz: – Projekt wykonawczy pn. „Instalacja oddymiania klatek schodowych. Budowlane zabezpieczenia pożarowe dla klatek schodowych C budynku MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB) –Instalacja oddymiania klatek schodowych i budowlanych zabezpieczeń przeciwpożarowych opracowany przez „Promartech” Systemy Teletechniczne z zastrzeżeniem w pkt 3.2. Projekt wykonawczy oraz STWiORB określają przedmiot zamówienia dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty zgodnie z zasadami Prawa Zamówień Publicznych; - przedmiary robót. Uwaga: Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i jest przekazany jedynie celem ułatwienia wyliczenia ceny oferty, sporządzenia kosztorysu ofertowego lub wyceny robót, a przywołane podstawy wyceny są przykładowymi; - wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2. Wyłącza się z zakresu zadania prace takie jak: 1) wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, 2) wymianę drzwi do szachtu Ds2. 3.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia 1) prac przygotowawczych-rozbiórkowych 2) wykonanie wygrodzeń przeciwpożarowych 3) wykonanie instalacji oddymiania, 4) wykonanie instalacji oświetlenia, 5) robót towarzyszące i wykończeniowe Ad. 1 Prace przygotowawcze - rozbiórkowe Prace przygotowawcze - rozbiórkowe: demontaż drzwi, ścianek GK, wykonanie otworu w stropodachu dla wentylatora oddymiającego Ad. 2 Wykonanie wygrodzeń przeciwpożarowych 1) wykonanie ścianek działowych REI 120 w technologii GK, 2) dostawa i montaż 6 szt. drzwi EI 30. Opis i wyposażenie drzwi zgodnie z pkt. 2.9 Opisu technicznego Dokumentacji oraz rys. od 1-A2 do 1-A9, 3) wykonanie okucia w ścianach dla przejścia instalacji oddymiania - 2 szt. nadproży zgodnie z rysunkiem 1A-19, 4) wykonanie konstrukcji wsporczej wentylatorów, 5) wykonanie wzmocnienia płyty stropowej w miejscu ustawienia wentylatora zgodnie z rysunkami od 1-A16 do 1-A18, 6) zabezpieczenie konstrukcji stalowej przed korozją. Ad. 3 Instalacja oddymiania klatki schodowej K1 i K2 1) wykonanie instalacji oddymiania mechanicznego 2) dostawa i montaż urządzeń wentylacji pożarowej 3) wykonanie instalacji elektrycznych w tym oświetlenia podstawowego, awaryjnego i znaków kierunkowych ewakuacyjnych 4) wykonanie testów końcowych, uruchomienie całego systemu i weryfikacja działania systemów ochrony ppoż, przeprowadzenie szkolenia personelu. Ad. 4 Instalacja oświetlenia klatki schodowej K1 i K2 1) Rodzaje instalacji oświetleniowych klatek schodowych K1 i K2: - instalacja oświetlenia podstawowego - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego - instalacja oświetlenia kierunkowego 2) Zasilanie instalacji oświetleniowych - zasilający układ sieciowy TN-C-S - napięcie zasilania 230/400V, 50 Hz Instalacje oświetlenia klatek schodowych należy zasilić z istniejących rozdzielnic. Dla klatki K1 z rozdzielnicy TO2/6 usytuowanej na poziomie 200 budynku C, dla klatki K2 z rozdzielnicy TO4/9 znajdującej się na poziomie 400 budynku C. W obu tych rozdzielnicach należy zabudować skrzynki rozdzielcze zawierające: - wyłącznik główny, - wyłącznik różnicowo-prądowy, - zabezpieczenia przetężeniowo-zwarciowe, - automat schodowy, - zegar sterujący, - stycznik. Ze skrzynek tych należy wyprowadzić obwody do: - opraw oświetleniowych, - przycisków monostabilnych podświetlanych do załączania oświetlenia klatek schodowych, - opraw kierunkowych. Stosować należy przewody YDYżo 3x1,5 oraz YDYżo 4x1,5. Szczegóły należy uzgodnić z zamawiającym. 3) Instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego Oświetlenie klatek schodowych K1 i K2 zostało zaprojektowane jako instalacja oświetlenia podstawowego z jednoczesną funkcją oświetlenia ewakuacyjnego. Do tego celu należy zastosować oprawy świetlówkowe z wbudowanymi inwerterami. Należy zastosować oprawy świetlówkowe do montażu nastropowego, rastrowe 2xT5 35W z zapłonem EVG o stopniu ochrony IP20 z wbudowanymi inwerterami zapewniającymi pracę oprawy po zaniku zasilania podstawowego. Zastosowane oprawy powinny posiadać atest CNBOP. Oprawy należy rozmieścić zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym PR-07/2015 oraz uwagami zamawiającego. Oprawy oświetlenia podstawowego mają zapewnić średnie natężenie oświetlenia w wysokości 150 lx. Oświetlenie ewakuacyjne wymagane jest na poziomie nie mniejszym nią 1 lx w każdym punkcie trasy ewakuacyjnej. Przy urządzeniach przeciwpożarowych wymagane jest natężenie oświetlenia ewakuacyjnego nie mniejsze niż 5 lx. 4) Instalacja oświetlenia kierunkowego Oprawy oświetlenia kierunkowego należy usytuować od strony zewnętrznej nad każdymi drzwiami wejściowymi do klatek schodowych oraz na klatkach schodowych w ciągu schodów na każdym piętrze i półpiętrze. Ostateczne rozmieszczenie opraw kierunkowych oraz piktogramy dla tych opraw należy uzgodnić z inspektorem ds. przeciwpożarowych MIR-PIB. Wszelkie przewody należy prowadzić podtynkowo. Zamawiający wskaże miejsce włączenia przewodów do rozdzielnicy. Ad. 4 Roboty towarzyszące i wykończeniowe 1) wymiana balustrad na stalowe malowane proszkowo z pochwytem nierdzewnym, 2) uzupełnienie ubytków w tynku, 3) szpachlowanie i malowanie całej klatki schodowej w kolorze wybranym przez Zamawiającego. Wszystkie materiały wykończeniowe użyte w obrębie klatki „A” powinny być materiałami wykonanymi z materiałów niepalnych lub niezapalnych, nierozpraszających ognia, niekapiących i nie odpadających pod wpływem ognia. Zabronione jest stosowanie do wykończenia wnętrz materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są toksyczne lub intensywnie dymiące. 3.4. Szczególne uwarunkowania związane z wykonaniem zamówienia, pozostałe uwagi: 1) Wykonawca powinien w procesie planowania, wyceny oraz organizacji realizacji zamówienia uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i sposobu użytkowania: • budynek będzie użytkowany w czasie realizacji zamówienia, • roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie przez całą dobę, wyłączając w godzinach otwarcia prace powodujące nadmierny hałas i uciążliwość, • Wykonawca zabezpieczy budynek i jego zasoby przed niekorzystnym wpływem robót, materiałów budowlanych i stosowanej technologii robot, • Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco i na własny koszt wywieźć demontowane materiały, gruz poza teren nieruchomości celem utylizacji, • Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP, przeciwpożarowych, oraz przepisów porządkowych, obowiązujących na terenie MIR-PIB, • Wykonawca prac będzie utrzymywał na bieżąco czystość i porządek na terenie prowadzonych prac, 2) Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami i na obszarze objętym oddziaływaniem w związku wykonywanymi robotami. 3.5. Roboty (pozycje kosztorysu) ujęte w kosztorysie ofertowym oraz ilość tych robót do wykonania (przedmiar robót) Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej , STWIORB, SIWZ, zasad najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązujących przepisów, opublikowanych norm. 3.6. po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w 1 egz. operat kolaudacyjny zawierający m. in. następujące dokumenty: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i wyroby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Na ofertę składają się: 1) formularz oferty - Załącznik nr 1, 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VIII pkt 1 niniejszej SIWZ, 3) dowód wpłaty wadium, 4) pełnomocnictwa. 1.5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ dotyczące tych podmiotów; b) w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1.5 w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania (w formie oryginału) o treści, z którego będzie wynikać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty budowlane, do realizacji których zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 1.5, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt.1.5. 1.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na załączniku nr 2 i 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach