Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2010-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa marki lokalnej SOLPARK / 6 części zamówienia/ IZP-3411/30/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa marki lokalnej SOLPARK tj. : Część I. Sesja zdjęciowa - wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej obejmującej zdjęcia, które będą umieszczone w materiałach promocyjnych oraz zdjęcia i ujęcia, które zostaną wykorzystane do montażu filmu promocyjnego SOLPARK Kleszczów Część II. Opracowanie projektów graficznych, przygotowanie do druku i druk materiałów informacyjnych i promocyjnych SOLPARK Kleszczów Część III. Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oraz gadżetów SOLPARK Kleszczów Część IV. Artykuły w prasie o zasięgu regionalnym i lokalnym Część V. Audycje telewizyjne w formie Wywiadów w TV z ujęciami filmowymi kompleksu SOLPARK Część VI. Udział w imprezach wystawienniczych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- kompleksowe świadczenie usług organizacyjnych oraz promocyjnych w związku z udziałem Województwa Łódzkiego w targach Expo Real w Monachium
Dodano: 2016-07-27 - Usługa medialna polegającej na lokowaniu produktu Zamawiającego w audycji realizowanej przez Wykonawcę oraz zakupie audycji sponsorowanej w ramach programu realizowanego przez Wykonawcę w ramach projektu pn.: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej przez Gminę Uniejów współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2016-07-25 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów i projektu Łódzkie - Region Sportu
Dodano: 2016-03-30 - Świadczenie usług dotyczących promocji projektu pn. Łódzka Regionalna Sieć Teleinformatyczna - 2 Etap
Dodano: 2015-05-13 - Zakup usług promocyjnych w dodatkach do regionalnej gazety codziennej w związku z promocją Dnia Samorządu Terytorialnego, Orlikowej Ligi Mistrzów, i projektu Łódzkie - Region Sportu oraz Kupuję Łódzkie
Dodano: 2015-04-03 - przygotowanie autorskiej koncepcji kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego prowadzonej w Pawilonie Polski podczas prezentacji Polski w czasie trwania Światowej Wystawy EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-04-01 - Zaprojektowanie i wydrukowanie ulotek, kalendarzy i notesów
Dodano: 2015-03-26 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w prasie i internecie oraz w komunikacji miejskiej, której celem jest promocja Pikniku Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-11 - przeprowadzenie kampanii marketingowej BioNanoPark
Dodano: 2014-11-20 - przeprowadzenia kampanii marketingowej projektu BioNanoPark
Dodano: 2014-10-08