Przetargi.pl
Budowa linii wodociągowej w pasie drogowym ul. Kwiatowej oraz linii wodociągowej i kanału sanitarnego w pasie drogowym zaułka ul. 11 Listopada w Bielsku Podlaskim

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Studziwodzka 37
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7302923, 7302322 , fax. 085 7302322
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Studziwodzka 37 37
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7302923, 7302322, fax. 085 7302322
    REGON: 00015169600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkbielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii wodociągowej w pasie drogowym ul. Kwiatowej oraz linii wodociągowej i kanału sanitarnego w pasie drogowym zaułka ul. 11 Listopada w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z podziałem na 2 części: CZĘŚĆ 1: Budowa linii wodociągowej w pasie drogowym ul. Kwiatowej w Bielsku Podlaskim z wcinkami do istniejących wodociągów w pasie drogowym ul. Hołowieskiej i Jarzębinowej. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony w projekcie budowlanym (Załącznik Nr 8 do SIWZ) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający posiada aktualne pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Bielskiego Nr 331.2012 (AŚ 6740.296.2012) z dnia 11.09.2012 r. CZĘŚĆ 2: Budowa linii wodociągowej i kanału sanitarnego z siecią boczną w pasie drogowym i zaułku ul. 11 Listopada w Bielsku Podlaskim. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony w projekcie budowlanym (Załącznik Nr 9 do SIWZ) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający posiada aktualne pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Bielskiego Nr 332.2012 (AŚ 6740.297.2012) z dnia 11.09.2012 r. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45 11 12 00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 3.Wymagania Zamawiającego (dotyczy Części 1 i 2): a)Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz wnieść ewentualne uwagi przed złożeniem oferty. b)Wykonawca jest zobowiązany sporządzić i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego i ponieść koszty z tym związane. c)Należy zapewnić codzienne dojście - dojazd do przyległych nieruchomości. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe. O bieżących zamierzeniach i mogących wystąpić utrudnieniach, Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców zamieszkałych przy ulicach na których będą prowadzone roboty. d)Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. e)Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozwolenie na wbudowanie materiałów użytych do budowy linii wodociągowej od właściwych organów. f)Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. g)Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. h)Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. i)Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przez dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. j)Oferta oraz kosztorysy ofertowe muszą uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: badania, sprawdzenia, usługi geodezyjne itp. k)Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego jest projekt budowlany i SIWZ. Natomiast przedmiar robót stanowi opracowanie wtórne w stosunku do wyżej wymienionej dokumentacji i obrazuje on skalę zamierzenia budowlanego oraz ułatwia Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji inwestycji. Dlatego nie przypisuje się przedmiarowi decydującego znaczenia z punktu widzenia sposobu obliczenia ceny ofertowej. Zapis ten należy odnieść również do art. 632 § 1 KC Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. l)Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień technicznego odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą (certyfikaty, atesty, badania bakteriologiczne wody, badania stopnia zagęszczenia gruntu itp.), łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (w 3 egz.), która winna zawierać dane techniczne (wielkości) oraz dokumenty wymagane przez Prawo budowlane. m)Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy. n)Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z obowiązującymi przepisami za zamówienia dodatkowe uznaje się wyłącznie te roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości dla Części I: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla Części II: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) w terminie do 15.10.2012 r. do godz. 10:00 Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium łącznie na wszystkie lub wybrane części. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 , poz.275) 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)nazwę zamówienia nadaną przez Zamawiającego, c)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d)kwotę gwarancji, e)termin ważności gwarancji f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: -Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie.; 4.Postanowienia pkt 3. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). 3.Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Nr rachunku: 55 1240 5211 1111 0000 4924 5437 do godz. 1:000 w dniu otwarcia ofert. 4.Dokument wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zwrot wadium następuje w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 7.Zwycięzca przetargu traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy na warunkach, jakie wcześniej określił w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkbielsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach