Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg
- Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
Stanisława Papczyńskiego 1
96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
REGON: 750148390 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa linii napowietrznych oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Wygoda, Puszcza Mariańska, Olszanka, Budy Kałki, Mrozy, Wilczynek i Bartniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznych oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Wygoda, Puszcza Mariańska, Olszanka, Budy Kałki, Mrozy, Wilczynek i Bartniki. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych, stanowiących załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17 i 18 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 19, 20, 21, 22, 23 i 24 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : a) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 159/2, 125/3, 122, 63, 64/2, 60/11, 60/13, 60/14 w miejscowości Wygoda, na działce nr ew. 301 w miejscowości Puszcza Mariańska i na działce nr ew. 70 w miejscowości Olszanka. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 13 szt słupów z oprawami oświetleniowymi na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,68 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż szafki oświetleniowej typu SON z tablicą bezpiecznikową. b) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 13, 14/4, 14/2, 14/1, 14/6, 18/4, 18/6, 18/1, 18/7, 19 w miejscowości Budy Kałki. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 7 szt słupów i 4 szt opraw oświetleniowych na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,33 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. c) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 145/1, 144/1, 211/1 w obrębie ulicy Spokojnej miejscowości Mrozy. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 15 szt słupów i 8 szt opraw oświetleniowych na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,755 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. d) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 152/3, 146/31, 151/4, 105, 84 w obrębie ulicy Klonowej i ulicy Wrzosowej miejscowości Mrozy. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 16 szt słupów i 9 szt opraw oświetleniowych na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,866 km montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. e) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 40/1, 41/1, 42/1, 51, 21, 22, 23/1, 23/2, 24/1, 24/2, 25/1 w miejscowości Wilczynek. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 5 szt opraw oświetleniowych na wysięgnikach na istniejących słupach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,405 km, montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. f) Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działce nr ew. 1201 w miejscowości Bartniki - Grabie. Zakres prac podstawowych obejmuje montaż 5 szt opraw oświetleniowych na wysięgnikach na istniejących słupach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,414 km, montaż ograniczników przepięć, bezpieczników, wykonanie uziomów oraz montaż kompletnie wyposażonej skrzynki rozdzielczej SON. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7, 8, 9, 10, 11 i 12 do SIWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17 i 18 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 19, 20, 21, 22, 23 i 24 do SIWZ. W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie: badań, pomiarów i sprawdzeń elektrycznych oraz obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geode-zyjnej wykonanych robót w ilości 3 egz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z Wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w pos-tępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szcze-gólności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobie-gawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji admini-stracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WILCZA GÓRA - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO UL. JASNEJ.
Dodano: 2024-04-23 - Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
Dodano: 2024-02-19 - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED UL. SKOWRONKOWA W SKIERDACH – II ETAP
Dodano: 2024-01-02 - Budowa punktów świetlnych w ulicy Wąskiej w Lesznie
Dodano: 2023-12-14 - Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Długosiodło
Dodano: 2023-10-30 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
Dodano: 2023-10-30 - BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W TECHNOLOGII LED NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2023-10-02 - „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Stary Gózd i Stare Żdżary”
Dodano: 2023-09-25 - Budowa oświetlenia ciągów pieszych wokół Górnego Stawu w Żyrardowie.
Dodano: 2023-09-25 - Doświetlenie przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów wraz ze znakami aktywnymi w ramach projektu: „Poprawa warunków do rozwoju przyjaznych środowisku form transportu ..."
Dodano: 2023-09-22