Przetargi.pl
Budowa lądowiska dla śmigłowców na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lądowiska dla śmigłowców na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa lądowiska dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1) wycinka drzew wraz z karczowaniem karp po wyciętych drzewach zgodnie z Inwentaryzacją zieleni przeznaczoną do wycinki w miejscu projektowanego lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR na terenie SPZOZ w Łukowie stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) drewno uzyskane z wycinki Wykonawca potnie na fragmenty nie dłuższe niż 4 m, przewiezie i spryzmuje we wskazane miejsce na terenie SPZOZ w Łukowie a karpy i gałęzie zutylizuje zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) wykonanie robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z budową lądowiska wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem płyty lądowiska wraz z niezbędną infrastrukturą do użytkowania, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i jego odbiór do użytkowania, 5) dokonanie odbiorów i uruchomienia obiektu - lądowiska wraz z towarzyszącą lądowisku infrastrukturą, 6) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu wyznaczonego przez Zamawiającego, 7) przygotowanie dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności konieczne ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, mapy oraz dopełni wszelkich niezbędnych formalności administracyjnych. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia pod klucz. Zamawiający informuje, że do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały posiadające aprobaty i atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą lub odpowiednią normą. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowaną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w budownictwie Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji: - przedmiary robót, - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wykonawca w ramach zadania wykona wszelkie niezbędne prace do wykonania związane z budowa i oddaniem do użytkowania lądowiska. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z terenem i zakresem robót wskazanych w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający informuje, że ustala termin przeprowadzenia wizji lokalnej terenu dla Wykonawców w dniach 7 - 10 grudnia 2015 r.. w godz. 09:00 -13:00. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: a) inwentaryzacja zieleni - zał. nr 2, b)przedmiary robót zamienne - zał. nr 3 do SIWZ, c) Projekt budowlany (część opisowa) i projekt budowlany zamienny - zał. nr 4 do SIWZ, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zamienna- zał. nr 5 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: 1) 5-letniej gwarancji na roboty budowlane, 2) 3 -letniej gwarancji na sprzęt i urządzenia technologiczne, 3) 24 miesięcznej gwarancji na prace ogrodnicze, oraz rękojmi na okres minimum 5 lat za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca zapewni bezpłatny autoryzowany serwis producenta urządzeń technologicznych. W trakcie trwania okresu gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, przeglądy i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń, których serwisowanie i konserwacja jest wymagana przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i zero groszy.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.spzoz.lukow.pl/aktualnosci/kanal-274/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach