Przetargi.pl
Budowa łącznika pomiędzy ul. Sikorskiego i ul. Armii Kraków

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika pomiędzy ul. Sikorskiego i ul. Armii Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie nawierzchni łącznika pomiędzy ulicami Sikorskiego i ul. Armii Kraków w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się wykonanie nawierzchni bitumicznej łącznika, nawierzchni z płyt ażurowych przy budynku gastronomicznym, zjazdu, ułożenie oporników betonowych oraz obrzeży a także regulację wysokościową studzienek urządzeń podziemnych. Zakres zamówienia obejmuje roboty w branży drogowej w n/w zakresie: 1) Roboty pomiarowe 2) Roboty rozbiórkowe 3) Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych 4) Roboty ziemne 5) Podbudowy 6) Nawierzchnia drogi, zjazdów. 7) Elementy ulicy - oporniki, obrzeża. 8) Humusowanie i obsianie zieleni 9) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. ELEMENTY PROJEKTOWANE: Przebudowywany łącznik długości ok. 120,0m o szerokości 4,0-5,5 m (wg planu sytuacyjnego) o następującej konstrukcji: Nawierzchnia łącznika (bitumiczna) : -Warstwa ścieralna - AC 8 S 50/70 KR 1-2 wg WT-2/2014 - grubość 4cm - Warstwa emulsji asfaltowej C 60 B 5 ZM w ilości 0,3 kg/m2 - Warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 KR 1-2 wg WT-2/2014 grubości 4 cm - Warstwa emulsji asfaltowej C 60 B 5 ZM w ilości 0,5 kg/m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 GA85 f5 wg PN-EN 13242+A1:2010 - 20cm - Warstwa odsączająca z kruszywa 0/2 f3 wg PN-EN 13242+A1:2010- grubość 15cm Nawierzchnia łącznika (płyty ażurowe): - 10 cm - Nawierzchnia z płyt betonowych 10x40x60 cm,, kolor szary wypełnienie humusem wraz z obsianiem nasionami traw. - 5 cm -Warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 - Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 GA85 f5 wg PN-EN 13242+A1:2010 - 15cm Nawierzchnia zjazdów: - 8 cm - Nawierzchnia z kostki betonowej typ Holland 8x10x20, kolor szary wg PN-EN 1338:2005 - 5 cm -Warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 - 15 cm -Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 GA85 f5 wg PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm- Warstwa odsączająca z kruszywa 0/2 f3 wg PN-EN 13242+A1:2010 ELEMENTY ULICY - Oporniki betonowe: Opornik betonowy 12x25x100cm na ławie betonowej z oporem, beton C12/15 F=0,03m3/mb - Obrzeżą betonowe: Obrzeże betonowe 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, beton C12/15 F=0,03 m3/mb Dodatkowe roboty: - Humusowanie i obsianie poboczy: 120m2 - Przełożenie kostki betonowej na powierzchni ok. 20 m2. - Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Niweletę projektowanej drogi należy dostosować do istniejących poziomów zjazdów, opaski budynku itp. Spadki oraz rzędne mogą być korygowane na etapie wykonawstwa przy udziale Kierownika Budowy oraz Zamawiającego. Odwodnienie nawierzchni jezdni wykonać poprzez zachowanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony części projektowo-rysunkowej. Warunki techniczne do uwzględnienia przy realizacji przebudowy. 1. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. 2. W czasie prowadzonych robót, wykonawca dokonywać będzie na bieżąco korekty urządzeń usytuowanych na placu budowy (studzienki kanalizacyjne) i dostosuje wysokościowo do niwelety układanej nawierzchni. 3. Wykonawstwo robót bitumicznych wg WT-2/2014 dla betonu asfaltowego. 4. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót drogowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 6. Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami. 7. Po zakończeniu prac budowlanych wykonany obiekt należy zainwentaryzować geodezyjnie na koszt wykonawcy robót. 8. Materiały z rozbiórki ( kruszywo) przewieźć w miejsce wskazane przez MSD Biłgoraj do 2km). 9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do zarządu drogi (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót drogowych, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów). Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji - min. 5 lat od daty odbioru końcowego Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary materiały urządzenia rozwiązania równoważne w stosunku do towarów materiałów urządzeń rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary materiały urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary materiały urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. 2014r. poz. 1804). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa łącznika pomiędzy ul. Sikorskiego i ul. Armii Kraków 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP pełnomocnictw,, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach